Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
zdele si jo pa ustrelu, o tem je blo že nešteto debate zakaj/kako/kdaj... dejstvo je, da je petrolova bolj "suha" in posledično hitrej crkne pumpa ki se maže z nafto in če je presuha le-te vemo kaj sledi... in lahko bi še nadaljevali
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
kako boš pa upraviču tiste k majo 100k km (realnih), a?
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
vsem:
kako prepoznate kvaliteto nafte. A to ste psihično povezani z motorjem, le ta vam sugerira kaj si želi?
Nafta je nafta...morebitne težave so na strani motorja in ne nafte
Mislm da to ne drži ampak vsak ima svoje mnenje, upam da se oglasu kdo ki je delu na analizi nafte v eni od naštetih podjetij ki so pooblaščeni za toCitat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
zdele si jo pa ustrelu, o tem je blo že nešteto debate zakaj/kako/kdaj... dejstvo je, da je petrolova bolj "suha" in posledično hitrej crkne pumpa ki se maže z nafto in če je presuha le-te vemo kaj sledi... in lahko bi še nadaljevali
Tudi ti si ga vstrelo mimo, Petrolova nafta je prav isto kot OMWjeva in OMWjeva je isto kot XYZ-jeva saj gre v večini primerov za enako "zmes" le vsak naftar doda zraven svoj aditiv. Aja aditiv Petrola je bolj suh kot od MOL-a?
Citat:
Uporabnik mimika pravi:
Pa to maš cenej od kurilca... Kje to dobiš - iz gradbišča? Lahk tut kurilca kej ceneje zrihtaš ?