Citat:
Uporabnik Accord pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik Accord pravi:
Nekaj osnov za dobrega vodjo/šefa:
1. spoštuje sodelavce normalno, to je osnova
2. nikoli ne kritizira (tudi ostalih negativnih čustev naj ne bi izkazoval pred sodelavci), je konstruktiven tole ne vem kako si predstavljaš, brez utemljene kritike ne gre.
3. posluša (vzame si čas za podrejene s problemom, vprašanji, dilemami) odvnisno kakšni problem, osebnih se nikakor ne meša s poslovnimi
4. vpraša za mnenje pa ne za vsako stvar, ker izpade nesposobne eventualno
5. jasno / razumljivo delegira naloge brez tega ni delovnega procesa, potem ne more biti šef
6. preverja potek delegiranih nalog in pomaga pri reševanju problemov naloži delavcu, da mu sam poroča o svojih nalogah, lahko pisno, lahko ustno, zato se pa naredi enkrat tedensko briefing oz oddelčni kolegij, kjer se pogovorijo
7. komunicira z vsakim, ki pride do njega, ne glede na položaj strinjam
in še posebej - ima OSEBNO INTEGRITETO - dela to kar govori! redko in težko, še posebej zato, ker lahko šega "zjebe" njegov nadrejeni
To mi je za sedaj v glavi.
lp
V večini se torej strinjava, ostalo pa:
2. pozitivna kritika ne obstaja
kritika je že v osnovi negatina, saj ima takšno ime in pomen, kritika mora biti, ker drugače zaposleni ne vem kaj je naredil narobe, vsak normalne zaposleni, bo, v primeru konstruktivne kritike, premislil in izboljšal svoje delo, v primeru nestrinjanja pa se to razločno pove šefu in se ne govori za hrbtom z ostalimi delavci, sej vem utopija. to ne spada pri meni pod kritiko
3. itak da samo poslovne probleme
hahaha, še ne predstavljaš jih kako hitro stvari zaidejo na osebno področje, hofer akcije, hčerka ima črnca, sin je pijanec in povzročitelj nesreč itd. dober vodja spelje pogovor iz teh voda
4. daješ mu občutek, da ga ceniš, ko ga vprašaš za mnenje + začne razmišljati - tu sem mislil to, da ga za mnenje vprašaš, ko pride k tebi s problemom, ki bi mu ga naj ti rešil - itak ima v glavi neko zamisel, pa če je še tako slaba - naj jo spravi na dan
vsekakor, on mora h tebi priti, do zaposlenega se pride takrat, ko je tvoje znanje na določenem področju slabo in pomanjkljivo pa še to moraš paziti, da ga ne sprašuješ za vsek drek, bolje sam vzeti kakšen priročnik, navodilo, knjigo, raziskavo, konferenčni zapis itd. v roke itak da ne hodiš k njemu vsakih pet minut - že prej napisal, kaj sem tu mislil
Integriteta - kako te bodo podrejeni spoštovali, če ne boš delal to kar govoriš?
vsak dan imam opravka z večjimi podjetji v Sloveniji in tujini, ti povem, da se nekatere odločitve uprave spreminjajo večkrat dnevno in to se potem prenese po lestvici navzdol, zdaj pa vzdržuj odločnost in hrbtenico, če se upiraš te pa slej kot prej zlomijo. ga ni junaka, ki bi lahko ujebal upravo oz direktorja, razen, če imaš ne vem kakšno zalednje oz poltično podporo kar pa niti ni tako nenavadno v indijikoromandiji Slovenija se strinjam, da je to mogoče najtežje, ampak če pravilno preneseš informacijo na podrejene, bodo razumeli odkod to spreminjanje odločitev prihaja
Najbolj žalostno je to, ko se veliki šefi bojijo podrejenih in jim ne podajajo znanja in se zapirajo v svoje pisarne.
Dovolj psihologije, gremo na malico!