Poleti ja, pozimi ga je premalo.Absorbcijskega valda ne Sej zato sem se spraseval zakaj ne dajejo raje kompresorskih serijsko noter. Skoda plina za hladilnik ce je strom od sonca free. Plus brez dodatnih ventilatorjev na rebrih poleti v absorbcijskem pivo niti mrzlo ni
Dej ne zlagej meglo v kocke. Noben ne laufa absorbcijskega hladilnika na 12v, razen takrat, ko se voziš, pa še takrat je ta vir čisti pogreb.nemenabijat nabija in replika je bla njemu namenjena.
in tle še 1x nabija
požeruh štroma je absorbcijski, že ena mejhna piksna od hladilnika ti žre konstantno cca 100W, recmo daje to 8A, to je na dan bliz 200Ah.
Kompresor, če je mal bolši, pa porab cca 75Ah na dan (al pa še manj).
tko de, z lifepo4 z realno kapaciteto 280Ah ti s temle dela 3 dni, pa še za ostalo šaro je dost štroma štroma (luč, telefon za filat, kašna pipa, ...)
Verjetno imaš tamalega Dometica. Si lepo napisal, da daš ohlajene stvari noter. Tako dela/vzdržuje na 12v. Sem imel prej enakega, samo ga nikoli nisem med vožnjo laufal na štrom, vedno na plin.Ne vem kateri absorbcijski hladilnik imaš ti, moj na 12V med vožnjo čist lepo zalaufa v cca 3 urah, tko da meni očitno dela tud na 12V dobro in to večino leta, čeprav vem, da naj bi blo teh 12V boj za vzdrževanje. Ko se pripeljem obrnem na plin ali priklopim na štrom ampak po navad že pijem mrzu pir ohlajen z 12V.
Ko se pa začnejo T čez 30 stopinj, takrat je pa mal težav ja, sploh če niso rešetke v senci in takrat najboljš laufa na plin in ne, ventilatorjev še nisem zmontiral. Pomaga pa, če rešetke vržeš dol.
Pazi v kampih s slabim štromom. So novi hladilniki zelo občutljivi na nihanje omrežja in če opaziš, da ti na avtomatiki kljub priklopu na štrom vsake toliko vklopi plin - preklopi na ročni plin!!! Poznam par primerov s skurjeno elektroniko hladilnika zaradi tega.Sej je. Če se pa slučajno kje priklopim na štrom, potem pa samo šalta na štrom. Ponuca pa 4kwh/24h.
Sej ravno zaradi tega sem vglavnem na plinu. Lani se mi je točno to zgodilo. Kar naprej je preklapljal, dokler nisem instrumenta vtaknil v vtičnico in našel problem. Zvečer sem ga ročno nastavil na plin, da sem za par ur klimo prižgal. Klimi je bolj kot ne vseeno za nihanja, meni pa tudi.Pazi v kampih s slabim štromom. So novi hladilniki zelo občutljivi na nihanje omrežja in če opaziš, da ti na avtomatiki kljub priklopu na štrom vsake toliko vklopi plin - preklopi na ročni plin!!! Poznam par primerov s skurjeno elektroniko hladilnika zaradi tega.
Ja, tamelega Dometica na ročno izbiro energenta. In ne, največkrat pir ne gre ohlajen not (govorim za zgodnjo jesen do pozne pomladi, zima je itak jasna), ampak direkt iz Lidla, kjer se ponavad ustaviva preden greva in potem na 12V laufa do destinacije, pol pa kokr je, včasih takoj na štrom, včasih pa tud par dni na plin, odvisno kok mora truma laufat. Poleti pa seveda vedno ohlajeno not in tud vedno zalaufam 24 ur pred odhodom, da ponoči naredi kar mora. Tud nov pir filam vedno zvečer, da do jutra ohladi.Verjetno imaš tamalega Dometica. Si lepo napisal, da daš ohlajene stvari noter. Tako dela/vzdržuje na 12v. Sem imel prej enakega, samo ga nikoli nisem med vožnjo laufal na štrom, vedno na plin.
Zdej imam tavelikega Thetfordovega. Na 12v se je stopilo ohišje varovalke tako, da sem moral pocvikat vse stran in narest na novo. Hladilniku sem odklopil D+ in tako avtomatika ne ve, kdaj se pelje po cesti in dela vedno na plin.
Kaj pa vem...Klimi je vseeno ker dela kot drekobrbec, hladi pa ne.
sej od mene nisi prebral, da zagovarjam 280Ah akumulator in kompresor, sam pravim da je s takim accujem možn neki cajta bit brez zunanjih virov energijeDej ne zlagej meglo v kocke. Noben ne laufa absorbcijskega hladilnika na 12v, razen takrat, ko se voziš, pa še takrat je ta vir čisti pogreb.
Zraven porabe hladilnika prištej se ostalo porabo, pol pa povej kako nafilaš to besno kapaciteto nazaj in v kolikšnem času. Aja praviš, da greš po treh dneh domov.
dej odloč se zdej kdo in kwa in kukomišljen je bil kompresorski, kateri so pa požeruhi štroma.