Ne drži. To se je zgodilo za sistem common-rail, ne pa za turbodizle. Turbodizlov niso Italijani razvili.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
. Turbodizlov niso Italijani razvili.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Ja, samo moreš vedet, da so pri KameleONu izjave "po njegovem" zgodovinska dejstva, četudi nima pojma.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Govorimo o turbodizlih za vsakdanjo uporabo.....turbozeta....turbodaily.....s tem so začel Italjani prvi komercialno....še pred Golf2GTD
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:Aha in kaj ima kamion po tvoje z osebnim vozilom? Zato sem tudi dal za primerjavo druge "stroje"!
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Da ne bomo krivicni, CR tehnologijo je folkswagen kupil od italjanov, saj je FIAT predstavil prvega JTD ze daljnega 1997 in sicer v takratni Alfi Romeo 156legendarni 1.9 jtd (1910ccm). V kombijih in tovornih vozilih pa nekaj let prej.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:Aha in kaj ima kamion po tvoje z osebnim vozilom? Zato sem tudi dal za primerjavo druge "stroje"!
Ma velko.......italjan nardi zato turbodiesel s katerim se BP vozš naokol....medtem k VW nardi v 40letih dva komercialno uspešna motorja (g2 1.6 GTD pa 1.9TDI)
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Da si novte kaj nardil....
Rover je naredil že v 60ih turbodiesel motor z 2500 kubiki.
Mercedes ga je spravil v serijsko proizvodnjo 10 let kasneje
WV je bil še pri hroščih, Fiat pa v malih jajčkih ala 500)
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Da ne bomo krivicni, CR tehnologijo je folkswagen kupil od italjanov, saj je FIAT predstavil prvega JTD ze daljnega 1997 in sicer v takratni Alfi Romeo 156legendarni 1.9 jtd (1910ccm). V kombijih in tovornih vozilih pa nekaj let prej.
aja kaj pa Audi 80 1.9tdi iz leta 1989?
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Sej tud TD so vsi "odkupl" od Italijanov k so turbodizle razvil
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ja pa 3l bo več skuril, 30 konjev pridobit za tolko denarja se ne splača, pa še obnašanje motorja je drugačno kot original