Na to smo pozabili...

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
...opozoriti.
Za boljše razumevanje še posebno dinamiki in motoristi TOLE malo prečekirajte!
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Lepo napisano, da pa bodo navodila in nasveti uravnoteženi pa je potrebno prebrati tudi te odstavke:
"* Vozite v ustreznem psihofizičnem stanju" - torej ata, če zdravnica reče, da ne vidite dobro, da nosite očala, to tudi storite.
"Če se zastoju ne morete izogniti, ostanite strpni." - torej ne se postavljat na sredo ceste, ne odpirat vrat in spuščat predse ob zožanju
...
...

pa čim manj srečanj z "dinamiki" in motoristi ti želim.

Srečno!
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
A si ti, kot motorist prečekiral nasvete kot je tale naprimer?
Citat:
Pri vožnji skozi levi ovinek se odmaknite od ločilne črte na sredini vozišča, sicer bo vaša glava brzela tudi meter globoko po smernem vozišču za nasprotni promet.
Pa še polno je takih nasvetov. Nebom vsega citiral...
Le študirajte, le....ne more škodit....
Pa tale je tud zanimiv.
Citat:
* Prilagodite hitrost svoje vožnje ne le veljavnim omejitvam, temveč tudi svojemu vozniškemu znanju in izkušnjam ter lastnostim in stanju ceste.
To pomeni, da je treba peljati tudi MANJ od omejitev. Nikakor pa ne več.
"Prilagojena hitrost" se temu reče.
 
Nazadnje urejeno:

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Da, in ne samo to. Še dodatno sem se šolal, tako teoretično kot praktično, na poligonu in na cesti.
Pa ti?
Ne. Jaz sem dobro poslušal in se dobro učil že v Avtošoli. Nisem rabil hodit k uram dodatnega pouka. Mi je kar dobro šlo že v osnovi. Ob normalni vožnji ter upoštevanju CPPja to normalnim ljudem z zdravimi možgani poppolnoma zadostuje.
Vožnja avta po cesti ni nobena težka znanost, kot bi jo tle nekateri na vso moč radi prikazali. Seveda ob predpostavki, da je človek normalno raščen, tako fizično, kot tudi umsko, psihično itd...Tud osvojitev znanja iz CPPja in prve pomoči ni nič posebno težkega. Vsaj zame ne. Mogoče za te je, nevem.
Kot kaže je za nekatere iz med vas najtežja in največja znanost CPP in omejitve upoštevat . A so te na teh tvojih dodatnih šolah in dodatnih usposabljanjih učili upoštevat hitrostne omejitve in CPP? A so?
Citat:
Morda ne bi bilo slabo obnoviti znanje ali pa vsaj preveriti in nato vožnjo prilagoditi našemu (ne)znanju.
Zelo malo težkih nesreč se zgodi zato, ker morda nekdo ne pozna kakšnega znaka ali pravil. VEČINA težkih nesreč se zgodi zato ker nekdo NOČE upoštevat teh zankov ali pravil. Pa jih hudičevo dobro pozna.
Tukaj je KLJUČNI problem, ne pa tam kamor ti ciljaš. Treba je delat na projektu doslednega upoštevanja tistega kar že vsi znamo. To je ključ do uspeha ne pa razne kvazi šole varne vožnje in podoben šrot.
 
Nazadnje urejeno:

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Citat:
Uporabnik stardec pravi:

Pa tale je tud zanimiv.
Citat:
* Prilagodite hitrost svoje vožnje ne le veljavnim omejitvam, temveč tudi svojemu vozniškemu znanju in izkušnjam ter lastnostim in stanju ceste.

To pomeni, da je treba peljati tudi MANJ od omejitev. Nikakor pa ne več.
"Prilagojena hitrost" se temu reče.

stari, a ti veš, da si tukaj pljunil v svojo lastno skledo? poznam odsek ceste, kjer je omejitev 90 km/h, odpeljati pa ga je možno, povsem varno in le po svojem pasu tudi z veliko večjo hitrostjo - primerno mojim vozniškim sposobnostim. in poznam ljudi, ki ta odsek brez problema odpeljejo precej hitreje - brez ogrožanje kogarkoli...
wink-1.gif


zanimivo, da na cesti ravno pri stardecih in posebno pri starmamah opažam pomanjkanje poznavanja CPP-ja in bi jim oz., sorry js, Vam prišle prav kakšen dodatni pouk. predvsem v teh točkah:

- vključevanje v krožišče, križišče
- pregled nad prometom okoli sebe - sej je res, da je vetrobransko steklo precej večje od ogledal, ampak ogledala so tam s posebej dobrim namenom - da preveriš, če se lahko nemoteno vključiš
- sredinska črta ni idealna linija, temveč razpolavlja cestišče na pol - na levejši strani te črte nimate kaj početi...

pa še bi se našlo.

EDIT: veliko težkih nesreč se zgodi tudi zato, ker kakšen stardec oz. starmama uleti na vozni pas s 60 km/h. se nam je to v prejšnjem tednu zeeeelooo pogosto dogajalo...
wink-1.gif


hvala lepa in lep dan še naprej!

naj vam bo čim manj vroče

lp, Dizzy
 
Nazadnje urejeno:

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.042
1.262
113
42
2000či post Dizzy::D

Sej pr reliju se tud ne vozjo po predpisih pa zvozijo velik ovinkov.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
stari, a ti veš, da si tukaj pljunil v svojo lastno skledo?
Nisem. Pač pa si ti spet pljunil kozlarijo.
Ne boš verjel, ampak povsem varno in brez ogrožanja kogarkoli, se da ovinek speljat tudi z hitrostjo, ki je manjša od NAJVIŠJE dovoljene.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Nisem rekel, da se ne da, ampak da se ne sme.
To pa zato, ker na cesti NIKOLI nisi sam.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.663
6.705
113
pri taščici
Verjamem, da se da peljati 90+ "brez nevarnosti"....pa beri še naprej

Ko sem pred leti dobil 150PS pod ritjo sem tudi jaz na tablo 40 priletel blizu 200. Kakih 100 metrov za tablo je pregledno križišče za njim pa ovinek katerega sem zvozil kakih 60-70.
Če bi takrat nekdo mene spregledal (ker omejitev je na cesti sicer 50 (tedaj mislim da je bila še 90) , bi...
No na nesrečo me je nekaj mesecev kasneje spregledala ena smrkla brez izpita en ovinek naprej, ko je bila z neregestriranim yugom slab metein pol na mojem pasu, jaz pa precej po omejitvi (z 20ps čoperjem max 10+ preko omejitve))s kolenom v njej blatnik....in tako se je končala moja moto kariera (pa še akkšna druga tudi)

Glede na to da imajo skoraj vsi motorji R v nazivu modela, sem v skrbeh da jih vsaj polovica ni peljala po omejitvah (bolje rečeno niti po "alter" omejitvah, ampak se je najbrž kdo držal moje vožnje s prve vrstice

Mene so na srečo pripeljali do KC, tam me pa še niso sestavili (tudi po zaslugi čakalnih dob v zdravstvu)
stupid-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Ne boš verjel ampak omejitve so tudi zaradi drugih, ne samo zaradi nas.
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
...opozoriti.
Za boljše razumevanje še posebno dinamiki in motoristi TOLE malo prečekirajte!

Opozarjas samo uporabnike ter bralce foruma, natisni to na list, in pomoli to pod nos kakemu vozniku sredi celovske, ko bo vijugal in se vsiljeval v promet.
Ti povem kaj bos dobil v odgovor? Ce bos imel sreco bojo to sigurno batine. To je za cloveka zalitev.
Brezveze, se v policijskih akcijah se ubije vec ljudi kot ponavadi. Kam gre ta slovenija?
Ne mores spremenit cloveskih navad cez noc, se posebej pa ne tukaj pri nas, na balkanu.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Ne mores spremenit cloveskih navad cez noc, se posebej pa ne tukaj pri nas, na balkanu.
Pomagaj še ti. Jaz na tem forumu, prej na suxu, že ves čas krotim to podivjano, nesramno in nevzgojeno dinamično mularijo. Več nas bo takih, ki zagovarjamo red in disciplino na cesti, večja bo verjetnost, da bo stanje na cesti kdaj boljše.
Treba je dosečt, da bodo s strani javnosti popljuvani in zaničevani tisti, ki se požvižgajo na omejitve in CPP na sploh. Pri nas je situacija še zmeraj obratna. Pri bnas prekrškarji pljuvajo po tistih, ki se reda držimo. Pri nas je cenjen nekdo, ki prekrškarja opozori, na policajevo zasedo.
Torej balkanski primitivizem, ki vlada tako na tem forumu, kot tudi na naših cestah na sploh, je treba izkoreninjat. Pomagaj! Jaz delam na tem, vendar sem v krepki manjšini. Ko bo stvar obratna, bo tudi stanje na cesti boljše.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
na tej cesti ni križišča...
tongue-1.gif


so samo ovinki...

ne rečem, da stalno divjam, sploh ne, po večini vedno vozim po omejitvah, pred štirinajstimi dnevi sem vozil celo -10 od omejitve, ker mi je bila cesta pač... mislim... saj mislim, da vsi poznamo cesto v Velenje - ozka in zavita.

samo včasih je bilo tako, da so bile nujne vožnje, ko je bilo treba na cilj priti v najkrajšem možnem času - takrat malo rizkiram, ampak po pameti - dejansko rizkiram samo to, da me po denarnici užge...

je bila pa tvoja izkušnja precej grda, a vseeno - bodi vesel, da s kakšnim bolj vitalnim delom telesa nisi priletel kam...
tongue-1.gif
mislim, da bi se znalo končati še bolj grdo kot se je...
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Citat:
Uporabnik stardec pravi:

Ne. Jaz sem dobro poslušal in se dobro učil že v Avtošoli. Nisem rabil hodit k uram dodatnega pouka. Mi je kar dobro šlo že v osnovi. Ob normalni vožnji ter upoštevanju CPPja to normalnim ljudem z zdravimi možgani poppolnoma zadostuje.

saj veš, ko si enkrat prepričan, da si najboljši voznik, takrat si v resnici najslabši.
to, da je CPP dovolj za povsem varno vožnjo pa seveda ni res, kar dokazuje statistika "pravilno" vozečih stardecov, ki so pred 45 leti z odliko pravili vozniški izpit in še danes pomnejo vsa pravila, tudi tista, ki so se z leti spremenila, dodala. In na kraj pameti njim, ki so preživeli že marsiakteri štrajk, h kruhu spravili 2 otroka in prebutali babo, ne pade, da bi poslušali eno smrkljo v zdravstvenem domu, da morajo nositi očala med vožnjo.
Taki veterani potem zakrivijo marsikatero smrt na naših cestah.
Kar se tiče dodatnih usposabljanj pa je drži, da nobeno pisano pravilo v praksi ne more opisati 100% situacij.
Na šolah varne vožnje pa ravno pisana pravila prikažejo in naučijo v praksi. Tega ti očitno nisi dal čez.
Zanimivo je to, da isti organ, ki nekako kontrolira izvajanje CPP hkrati tudi izvaja šole varne vožnje. Če bi prvo bilo super vredu in prav, potem drugo ne bi bilo potrebno.
In največ časa se v šolah varnje vožnje posveča pravilnemu zaviranju ter izogibanju v sili. Najbrž ne zato, ker stardeci vozite striktno po CPPju.

lp
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Taki veterani potem zakrivijo marsikatero smrt na naših cestah.
Statistika in realnost je popolnoma drugačna. Torej brcaš v temo.
Realnost je taka, da največ težkih nesreč naredijo tisti, ki odlično poznajo predpise ter imajo odlična čutila in reflekse. Torej NAMERNI prekrškarji, ki jim mirne duše lahko rečemo tudi naklepni morilci.
Ko boš vozil po CPPju se v kriznih slučajih ne boš srečeval pogosto in zato naglih bremzanj ter čudnih manevrov ne bo. Probaj!
Citat:
saj veš, ko si enkrat prepričan, da si najboljši voznik, takrat si v resnici najslabši.
Najboljši voznik je VARNI voznik, ne tisti, ki zna driftat, hitro vozit itd...
Ti kar vozi po CPPju pa boš kar dober in varen voznik!
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Sej, 2 ateja sta se tudi pravilno vključevala v promet, a ker slabo vidita, nista videla motorista (ne prvi, ne drugi), in sta na blef zapeljala na glavno cesto, ter tako ubila 2 motorista...

Če si glup, ti tud CPP ne pomaga
wink-1.gif