Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Kakšen poceni trik se grejo pri Danoneju. Zdaj se vadijo na to, da mleko prihaja iz Alp.. In, da Alpe niso samo v Sloveniji.
Ampak, ko povprečni Slovenec sliši za alpsko mleko in karkoli alpskega, je 100% prepričan, da gre za slovensko robo.
Sicer formalno geografsko ima Danone prav, mogoče ga bodo odvetniki rešili tudi kazni, ampak iz aviona je vidno, da gre za premeteno zavajanje in nikakor za dobro poslovno prakso.
Če so potrošniki bedaki, to ni Danonejeva krivda. Tudi Milka se reklamira s tem, a je mleko iz Alp (že zelo dolgo, še reklame se vse lepo nekje v hribih dogajajo), pa ni nič narobe.
Sicer sem velik nasprotni zavajanja potrošnikov (sem tudi že kdaj kako prijavo na inšpekcijo poslal), ampak tole ni niti blizu zavajanju. Niti blizu temu, da bi bilo blizu. Razen če misliš, da bi morala biti reklama, da bi bilo jasno, da gre za recimo avstrijske alpe, kar v nemščini ali kaj? Folk bo pač moral ugotovit, da Alpe niso le v SLO oz da jih je v SLO še najmanj. Če so pa bedaki brez osnovnega splošnega znanja, pa jebiga. Neka meja mora biti, drugače lahko končamo s trditvijo, da je reklama v slovenščini znak da gre za SLO izdelek ...
Sploh nisi dojel poante (kot večina na tem forumu). Ni toliko bistveno ali je jogurt avstrijski ali naš, ali je okusen ali ni itd... Jaz kupujem in jem vse živo, nima veze, če je slovensko ali ne.
Point je v tem, kako Danone sedaj zamegljuje situacijo z raznimi sporočili za javnost. Pri reklamah lahko imaš zavajanje in "zavajanje". Formalno gledano, Danone ni nobenega zavajal. Je pa točno vedel, kakšna bo reakcija na to reklamo. Če gledaš z njihovega gledišča, so zadeli žebljico na glavico.
Ampak, če so vedeli, da bo toliko pompa zaradi izbrane pesmi, bi lahko reklamo naredili v štartu drugače. Pa je zavestno niso! Torej zavestno so hoteli dvigniti prah, zavestno so igrali na nacionalna čustva nekaterih. E, tukaj vidiš, je problem. Z etiko v oglaševanju. Mislim, da imajo te silne oglaševalske agencije celo nek kodeks ali karkoli že. Pa bodo same razsodile, ali je Danone ravnal prav ali ne.
Po mojem mnenju (pa ne samo pri oglaševanju) je vsaka zadeva sporna, če v naprej zavesto veš, da se boš gibal na robu, kaj je prav in kaj ne. Etično je recimo zame to, da narediš zadevo že v štartu na drugačen način, če nisi siguren kaj boš povzročil z njo.
Če pa si namensko hotel biti provokativen (kar sem 100% prepričan, da je bil tudi Danonejev namen), potem pa imej jajca in to v sporočilih za javnost tudi priznaj. Napiši, da so tvoji marketingarji carji, da so hoteli narediti provokativni spot o katerem bo pisala cela Slovenija in da jim je to lepo uspelo. Ne pa da sedaj iščeš neke izgovore v stilu nadnacionalnosti Alp in kvalitete mleka s tega področja.