Naj kakšen ekonomist razloži enostavni princip delovanja mrežnega marketinga (ne razno razne piramide).
Kje se "sproducira" fond denarja, s katerim se nagrajuje zastopnike na različnih nivojih? Ali ta zadeva pride od vedno novih strank, ki vstopajo in vplačajo provizijo (v tem primeru je zadeve konec, ko zmanjka novih strank)?
Ali pa je zadaj nekakšen drugačen poslovni model? Ker nekako ne razumem vseh teh zastopnikov, ki prodajajo različne storitve in produkte, pa ne dajejo povdarka na samem produktu, ampak izključno na graditvi mreže.
Kje se "sproducira" fond denarja, s katerim se nagrajuje zastopnike na različnih nivojih? Ali ta zadeva pride od vedno novih strank, ki vstopajo in vplačajo provizijo (v tem primeru je zadeve konec, ko zmanjka novih strank)?
Ali pa je zadaj nekakšen drugačen poslovni model? Ker nekako ne razumem vseh teh zastopnikov, ki prodajajo različne storitve in produkte, pa ne dajejo povdarka na samem produktu, ampak izključno na graditvi mreže.