MOTO ČERNE

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Te lahko podprem.

NLB jih že ima nekaj...Debis tudi, sem ravno danes bil na vezi z njimi, tudi glede odkupov vozil
grin1.gif

Večina teh avtomobilov je iz uvoza, verjetno tudi "netto", kar bo verjetno v bodoče predstavljalo še kak problem
grin1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Bom počakal na kaj bolj oprijemljivega, ali pa se bom kar osebno prepričal.
 

kingroad

Pripravnik
14. nov 2008
241
0
16
-večina bo "svoj" avto odplačala direktno leasing hiši do konca in tako ne bo izgubila praktično nič (pač kupil bo nov avto)
-zarobljeni avtomobili pa se ali prodajajo v kompletu XX vozil ali pa gredo na licitacijo


lp

p.s.: če pa se motim in se bodo prodajala posamično pa se tudi sam javim za kakšen dober kos
cheer.gif
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.293
822
113
Citat:
Uporabnik kingroad pravi:
-večina bo "svoj" avto odplačala direktno leasing hiši do konca in tako ne bo izgubila praktično nič (pač kupil bo nov avto)
-zarobljeni avtomobili pa se ali prodajajo v kompletu XX vozil ali pa gredo na licitacijo
ne bi rekel ,d a ne bodo izgubili praktično nič. vsekakor so ob polog, ki jebil tretjina vrednosti vozila. sedaj pa bodo morali popralati še leasing, ki mislim, da ne bo več enak oz. bo primerno višji glede na leasing. pa ne smemo pozabit, da najbrž tud tisti obroki, ki so sicer bili vplačani niso prišli do končne leasing hiše. aja pa še ddv je treba prištet.

joj kako je to vse poceni.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik kingroad pravi:
-večina bo "svoj" avto odplačala direktno leasing hiši do konca in tako ne bo izgubila praktično nič (pač kupil bo nov avto)
-zarobljeni avtomobili pa se ali prodajajo v kompletu XX vozil ali pa gredo na licitacijo


lp

p.s.: če pa se motim in se bodo prodajala posamično pa se tudi sam javim za kakšen dober kos
cheer.gif


haha, ta je pa dobra.

Sigurno bodo izgubili lep kupček. Leasingu bodo morali odplačati preostanek vozila, kar pomeni, da se bo obrok bistveno zvišal, vprašanje je kje bodo dobili vrnjeno varščino in še nekaj, avtomobili so iz strani leasing hiše financirani glede na ceno novega vozila pri nas. Uvoženi pa z večjim popustom in če še tu upoštevamo, da je možnost neto uvoza, potem je razlika še toliko večja.
Skratka, stranka bo še financirala svoj avtomobil dalje, kot če bi pri nas kupila novega brez eura popusta, zraven tega pa še bo ob polog in plačala obroke za mesece nazaj, ko obroki iz strani firme niso plačani.

Na koncu še bo treba kak DDV plačat, ker mislim, da se bo tu zdaj tudi davkarija vključila.

Avto bo Draaaaaag!!!!
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.464
441
83
Citat:
Avto bo Draaaaaag!!!!

Se pravi bo nalepka / okvir tablice z napisom "Moto Černe" postal statusni simbol kot AMG, M, morski pes, krokodil, mamut, pajek... Če nisi kupil pri Černetu nimaš za burek, ker si plačal džabak
evil.gif
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Citat:
Avto bo Draaaaaag!!!!

Se pravi bo nalepka / okvir tablice z napisom "Moto Černe" postal statusni simbol kot AMG, M, morski pes, krokodil, mamut, pajek... Če nisi kupil pri Černetu nimaš za burek, ker si plačal džabak
evil.gif

Pa nalepko dobiš "SE"....specialna edicija.
hysterical-1.gif
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Zanimivo, da ni nihče napisal a v ponedeljek se je pri Černetu v Trzinu kar dogajalo... Gneča nezadovoljnih kupcev, zaprta trgovina, ...

Ima kdo kakšno novico več?
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Sami so si krivi (kupci namreč). Černe in podobni (od Cach the Cash naprej) ne delajo drugega, kot izkoriščajo pohlep ostalih.

Še vedno velja pravilo: če nekaj izgleda prelepo, da bi bilo resnično, potem ni resnično.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Točno tako, sami so si krivi, opozoril je bilo vsepovsod veliko, ampak so ljudje zmeraj govorili "kaj pa nam kdo more".
rolleyes-1.gif


Tudi, ko je bilo govora o tem na forumih, so eni zagovarjali sivi uvoz, da konkurenca more bit in da ti niso nelojalna konkurenca uradnim dilerjem, čeprav delajo dvomljive posle. Kao, da se dobro znajdejo, ko gre za posel.
rolleyes-1.gif
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.459
146
63
Baje je problem nastal tudi zato ker mu država ni izplačala 700k € vstopnega DDV .... in zato ni mogel placevati obrokov...sedaj pa naj bi uvedla revizijo da vidi če vsi posli štimajo ali ne.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.399
1.405
113
Samo treba se je vprašat če je bil sploh upravičen do tega, da si refundira toliko DDV-ja. Baje ne.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.459
146
63
Naj bi bil...ampak več bo pa revizija pokazala seveda...v kolikor bo vse izvedeno.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik tis pravi:
Zanimivo, da ni nihče napisal a v ponedeljek se je pri Černetu v Trzinu kar dogajalo... Gneča nezadovoljnih kupcev, zaprta trgovina, ...
Ima kdo kakšno novico več?
Ni bilo tako hudo, trgovina je bila že vmes po kakšen dan zaprta. Tudi gruče kupcev ni bilo, mogoče dva ali trije so mimo prišli.
Bili pa so danes tam s POP tv-ja.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Černeta poznam že kakšnih 25 let (res pa je da zadnih 5 let odkar je "poslovnež" nisva kaj dosti kontaktirala) in upal bi s trditi da ni šel nalašč v kakšno goljufanje strank. Problem je verjetno bolj v tem, da je bil tip vedno tako ambiciozen, da je malo (ok, precej) prehiteval stvari, predvsem pa ni naredil poštene računice. Vsakomur je jasno, da 1% vrednoti vozila na mesec niso ravno realni mesečni stroški (če je tako grem takoj po novega accorda za 250€ na mesec z plačanimi vsemi stroški). Njemu se je šlo predvsem za "kavcije", ker je potreboval večje količine denarja za svoje investicije (ala nakup CarMax-a) od katerih si je potem obetal zaslulžek s katerim bi to vrnil. Zaradi intervencije davčne uprave (ob izdatni pomoči nekaterih uvoznikov, najverjetneje Malgaja in podobnih) se je sistem sesul in situacije ja taka kot je. Ena velikih napak (ki pa je sploh omogočila tako nizke cene) je seveda "kreativno" razumevanje davčne zakonodaje in nespoštovanje nekateirh osnovnih poslovni običajev.

Priporočam tudi branje članka iz financ, kjer so pomoje kar dobro zadeli bistvo zadeve:

ime spletne strani

Citat:
Kako je goljufal Borut Černe

Borut Černe je avtomobile prek slamnatih družb kupoval v Nemčiji. Nato jih je prodal lizing hišam, jih vzel v najem in še enkrat oddal končnim uporabnikom. Ko ni mogel več plačevati obrokov lizing hišam, so te zaplenile avtomobile končnim uporabnikom.

Borut Černe, ki je po objavi oddaje Svet na kanalu A ogoljufal skoraj tisoč kupcev avtomobilov, je avtomobile prodal lizing hišam, jih nato najel in hkrati oddal naprej. Osumljen pa je tudi množične utaje davka, o čemer na DURS ne smejo govoriti.

Kako je posloval Borut Černe

Gorazd Blaznik, nekdanji zaposlen pri Avto Moto Černe, ki je v podjetju dal odpoved pred tremi meseci zaradi neizplačila plač, nam je pojasnil, da je avtomobile Černe prodal lizing podjetjem in zanje pričel plačevati mesečne obroke lizinga. V podjetju jih je zabeležil v osnovna sredstva, saj naj bi jih uporabljal za opravljanje osnovne dejavnosti sposoje avtomobilov oziroma rent a car!

Isti avto je bil v najemu dvakrat

Za avtomobile je Černe uporabnikom zaračunal 30 odstotkov varščine in še letni najem (skupaj 12 odstotkov vrednosti avtomobila). Uporabniki so za ta denar dobili na uporabo avto z zavarovanji in servisom vred. Po letu dni naj bi varščino avtomobila dobili nazaj, a se to večinoma ni zgodilo.

Računica se ne bo izšla, so ga opozarjali zaposleni

»Zataknilo se je, ko je podjetju DURS blokiral račune zaradi suma utaje davkov, Černe ni mogel več plačevati obrokov lizinga, ni mogel do denarja za plače in posel je pričel toniti,« je Blaznik povedal za Finance. »Boruta Černeta sem opozarjal, da posel na tak način ne more delovati in da bo prinesel izgubo. Slabih namenov pa Černe ni imel,« je še poudaril Blaznik.

Černe ni načrtoval goljufije

»Sam pa se ni menil zato in je nadaljeval. Stranke so v zadnjem mesecu vdrle na sedež podjetja Avto Moto Černe, pobrale inventar, razbile okna, skratka opustošile poslovne prostore,« je povedal Gorazd Blaznik in še dodal, da Borut Černe ni šel namerno v goljufijo.

Pomagali so mu prodajalci pooblaščenih salonov

Naš sogovornik je še povedal, da je Borut Černe k poslu pritegnil veliko prodajalcev pri pooblaščenih trgovcih. Ti so za provizijo stranke iz salonov pošiljali k Černetu. Nekateri med njimi Černeta še danes terjajo za provizije.


Mitja Otorepec, direktor Summit Leasinga, je z Borutom Černetom kmalu prekinil posel, saj je posumil goljufijo. Černetu je financiral tri avtomobile, enega je že dobil nazaj, dva pa še išče.

Ceneje do fordov, BMW in drugih

Černe je od maja lani, ko smo o Černetu pisali prvič, ponujal forde in tudi avtomobile drugih znamk po 20 in več odstotkih nižjih cenah. Med drugim je Černe prodal tudi sedem športnih avtomobilov BMW M3 s ceno nižjo 30 odstotkov kot v pooblaščenih salonih. Avtomobile pa je na trg pripeljal celo dva meseca pred njimi. Ponujal je tudi avtomobile znamk Volkswagen, Audi, Mercedes-benz in druge. »Med japonskimi pa je zanimiva le kakšna toyota land cruiser, saj je vrednost dovolj visoka« nam je takrat poudaril Černe.

Nizki stroški nizke cene

Černe nam je ob takratnem obisku pojasnil, da tako nizke cene lahko doseže, ker nima stroškov z izgradnjo salona, oglaševanjem, servisom in drugimi storitvami. »Davki pri avtomobilih so plačani, je poudaril Černe, ko smo ga o tem spraševali tudi kasneje. Ko smo o nizkih cenah fordov pri Černetu povprašali direktorja družbe Summit Motors (distributerja Forda v Sloveniji) Davida Juriča, nam je odgovoril, da je pri sivih uvoznikih možna utaja davkov, a podatkov o tem nima.

Černe je prodajal brez cenika

V tistem času nam je Černe tudi pokazal cenik avtomobilov. Kasneje pa ni imel uradnih cenikov, strankam je le obljubljal popust v višini 20 do 30 odstotkov za avtomobile, ki so si jih stranke izbrale in določile dodatno opremo zanje v pooblaščenih salonih.

Ceneje do avtov z utajo davkov

Na DURS naše informacije o utajah davka Boruta Černeta niso smeli komentirati zaradi davčne tajnosti. Povedali so nam le, da so utaje davkov verjetne pri sivih uvoznikih. Nanje pa opozarja cena, ki je za 20 ali več odstotkov nižja od cene pri pooblaščenih prodajalcih.

Černe je posloval prek papirnatih družb

Iz zanesljivih virov pa smo izvedeli, da je Borut Černe avtomobile v Slovenijo uvažal prek papirnatih družb, prek katerih je utajil davek na motorna vozila (DMV) in davek na dodano vrednost (DDV). Ker je šlo večinoma za vozila visokih vrednosti, je odstotek utajenega davka dosegel najvišjo stopnjo 13 odstotkov DMV in 20 odstotkov DDV. Na ta način je tudi dosegel tako nizko ceno.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Ni imel slabih namenov, hkrati pa ni plačal vseh davščin in to tudi strankam "garantiral".
aplauz.gif