Spodnji dopis sem danes dobil na mail (upam, da še ni bilo
):
"MOL Slovenija d.o.o.
Lendavska ulica 005/a,
9000 Murska Sobota
SPOROČILO O DOGODKU
Dne 27.12.2007 sem okoli 13. ure obiskal vaš Bencinski servis v Logatcu z namenom točenja goriva v osebno vozilo.
Z osebnim vozilom znamke Suzuki Baleno sem ob 12.56 (po podatkih bencinskega servisa) pričel s točenjem goriva Eurosuper 95 na postaji številka 2. Med točenjem goriva sem čistil steklene površine avtomobila. Po končanem čiščenju sem opazil, da je bilo iztočeno več kot 75 litrov goriva, zaradi česar sem takoj prekinil točenje.
Pregledal sem okolico in ugotovil, da gorivo ni teklo mimo posode za gorivo. Odšel sem do blagajne in prosil za pomoč. Prišla je vaša uslužbenka, odgovorna oseba, ki se ni predstavila (je to politika vašega podjetja?) in ji pojasnil, da nikakor ne morem natočiti 75 litrov goriva, če je prostornina posode za gorivo, po uradnih podatkih proizvajalca, 51 litrov.
Odgovorna oseba mi je hitela razlagati, da je nemogoče, da je prišlo do kakršnekoli napake s strani MOL-a in vašega računalniškega centra. Z nasmeškom na ustih mi je razlagala (saj poznate, ko majhnega otroka uloviš pri laži in ga pokroviteljsko okaraš), da sem dal povečati posodo za gorivo, prišel k vam na bencinski servis in vas hotel pretentat. Napotila me je na uradni servis, da mi pregledajo in izmerijo prostornino posode za gorivo. Lepo vas prosim. Seveda se nisem pustil odpraviti s takim argumentom.
Nato je prišla na vrsto druga cvetka – strokovnost. Razlagati mi je začela o pojavu raztegovanja in krčenja posode za gorivo. Ni ji uspelo, da bi me prepričala, da se posoda za gorivo, ki po podatkih proizvajalca drži 51 litrov, pozimi raztegne do take mere, da gre vanjo več kot 85 litrov; 75 litrov »današnjega« in nekaj starega (po moji oceni je bilo v posodi še cca. 10 litrov goriva). Nikoli namreč na pobiram smeti po posodi za gorivo in ne vozim na hlape.
Predlagal sem ji, da pogledava posnetke nadzorne kamere. S tem se ni strinjala in po njenem mi ne preostane drugega kakor, da poravnam račun za natočenih 75 litrov goriva. Ker nisva našla skupne besede, sem poklical policijsko postajo in zahteval intervencijo. Po več kot dve in pol urnem čakanju na policijsko patruljo zunaj in v prodajalni bencinskega servisa, po mojem mnenju bi bilo iz čistega človeškega stališča primerno, da mi ponudijo vsaj stol, sem končno dočakal policijsko patruljo. V času čakanja na policijsko patruljo, mi je odgovorna oseba povedala, da se na kameri ne vidi, da bi točil gorivo v »dodatne« posode, kanistre in podobno.
Policistu sem razložil, s kakšno težavo sem se soočil na vašem bencinskem servisu. Z odgovorno osebo je odšel v prostore prodajalne in v zaledne prostore. Po nekajminutnem čakanju, se je policist vrnil in dejal, da se je dogovoril, da mi bodo izčrpali gorivo in izmerili natočeno gorivo. Nekoliko kasneje je prišla tudi odgovorna oseba in mi ponudila mobilni telefon, rekoč, da je na liniji vodja bencinskega servisa.
Na liniji je bil g. Boštjan Mahne (tako se je predstavil), se mi opravičil za neljubi pripetljaj in ponudil rešitev. Izčrpali naj bi gorivo iz posode za gorivo, izmerili količino, odšteli staro gorivo in zaračunali razliko – POŠTENO. Črpanje goriva naj bi bilo potrebno za dokaz, da je z meritvami iztočenega goriva nekaj narobe. Po njegovih besedah, JE POTREBNO ČRPALIŠČE ŠT. 2, IZ KATEREGA SEM TOČIL GORIVO, ZAPEČATITI, DA NE BI PRIŠLO DO PONOVNE NAPAKE PRI TOČENJU GORIVA.
Policijska patrulja je odšla (postopek z njihove strani je bil zelo korekten), jaz pa sem čakal na prečrpavanje goriva. Vendar, ko gre nekaj narobe, gre po navadi narobe vse. Odgovorna oseba mi je sporočila, da mi goriva ne morejo prečrpati, ker niso mogli dobiti črpalke za prečrpavanje goriva.
V ponovnem telefonskem pogovoru z g. Mahnetom, v katerem mi je razložil nastali problem, sva se dogovorila, da se avto odpelje na AMZS. Tam naj bi se izmerila količina goriva v posodi. Seveda celoten postopek na račun MOL-a. Na podlagi njihovega izračuna bi poravnal dejansko iztočeno gorivo.
Po zaključenem telefonskem pogovoru z g. Mahnetom, se z odgovorno osebo nisem uspel dogovoriti glede postopka. Odgovorna oseba je hotela, da račun za gorivo poravnam v celoti, saj že izstavljeni račun ne more stornirati, nato ona pokliče AMZS, naložijo avto, ga odpeljejo v njihovo bazo in izvedejo postopek prečrpavanja goriva. Račun AMZS-ja plačam seveda sam in terjam od MOL-a povračilo stroškov prevoza in preveč plačanega goriva, če bi ga seveda po nekem čudežu bilo res manj, kot bi ga vam plačal. Seveda se s tem ponovno nisem strinjal, saj sem se z g. Mahnetom dogovoril drugače, pa tudi brez spremstva uslužbenca MOL-a nisem hotel zapustiti bencinskega servisa v Logatcu. Ponovno sem zahteval pogovor z g. Mahnetom.
Tokrat sem se z njim dogovoril, da bodo izstavljeni račun stornirali, plačam naj toliko, kolikor ocenjujem, da sem natočil goriva. Odgovoril sem mu, da težko natančno ocenim količino natočenega goriva. Po navadi točim med 35 in 40 litri. G. Mahne mi je dejal, da igra na moje zaupanje in mi predlagal, naj plačam 40,00 €. S tem sem se strinjal, kajti počasi sem imel tega dovolj. Telefon z »živo« linijo se predal odgovorni osebi. Odgovorna oseba je odšla verjetno v svoje prostore, jaz pa sem zopet »obvisel kot smrkelj« v prodajalni.
Po eni strani je bilo to dobro, kajti k blagajni je pristopila mlajša gospodična in se potožila, da je malo pred 13. uro točila gorivo na tem bencinskem servisu. Plačala je 62 € in se odpeljala. Pred Ljubljano ji je zasvetila lučka za rezervo. Pridružil sem se pogovoru. Iz videnega in slišanega sem opazil, da se gospodična in vaš uslužbenec poznata. Uslužbencu sem rekel, da grem tudi sam preverit, koliko goriva mi kaže merilec goriva. Pri kontaktu se kazalec količine goriva ni niti premaknil, zato sem avto prižgal, še vedno nič. SI PREDSTAVLJATE – NATOČITE VEČ KOT 75 LITROV GORIVA, PA SE KAZALEC ZA KOLIČINO GORIVA SPLOH NE PREMAKNE, ČEPRAV POSODA ZA GORIVO DRŽI CELIH 51 LITROV. FENOMENALNO. Če ne bi tega videl na lastne oči, bi me težko prepričali.
Kmalu se je prikazala tudi odgovorna oseba z obrazcem (predvidevam) »blagajniški prejemek«, v katerega je nekaj zapisovala. Mislil sem, da piše stornacijo mojega računa – vendar ne – pisala je potrdilo za gospodično, da ji je vrnila gotovino. Si lahko predstavljate. Jaz stojim tam že skoraj 4 ure in čakam na rešitev, potem pa pride nekdo, ki ga poznajo in mu v 10 minutah izplačajo znesek, za katerega predvidevam, da je bil preveč plačan – NEZASLIŠANO.
Seveda sem odgovorni osebi sporočil (zame) šokantno novico, da kot kaže, nisem uspel kaj dosti goriva natočiti in bi poizkusil znova natočiti gorivo. Po privolitvi in zagotovilu, da je nesojenih 75 litrov storniranih - za katere žal ne morem dobiti potrdila, da je to res, sem šel ponovno točit gorivo – seveda iz druge točilne cevi. NATOČIL SEM 38,63 LITROV in plačal račun ob 16.38 uri. Odgovorna oseba se mi je opravičila za nastali dogodek, sam pa sem dejal, da bi mi zato, ker sem po nepotrebnem prebil skoraj 4 ure na vašem bencinskem servisu, vsaj avto lahko oprali. Dejala mi je, da mi bodo avto oprali enkrat drugič – ENKRAT DRUGIČ?????!!!!!!!!!!!!!????. VI PA ZNATE S STRANKAMI. ŠE DOBRO, DA SMO V BOŽIČNO NOVOLETNEM OBDOBJU, KI JE ČAS OBDAROVANJ IN LEPIH ŽELJA, KAJTI ČE BI SE MI TO ZGODILO V KAKŠNEM DRUGEM LETNEM ČASU BI MI VERJETNO ŠE RAČUNALI, KER SEM BIL LAHKO SKORAJ 4 URE PRI VAS.
Iz vsega tega domnevam, da je bilo tistih 75 litrov goriva močno napihnjenih in dvomim, da je šlo v posodo za gorivo le 0,75 litra ter sumim, da je šlo za poizkus prevare in goljufije. Še posebej zato, ker po mojem odhodu ni bilo onemogočeno točenja goriva iz naprave, pri kateri je prišlo do napake - KATASTROFALNO. Še preden sem odpeljal z vašega bencinskega servisa, je odgovorna oseba umaknila oznako, da točenje goriva na črpalki št. 2 ni možno. In tako čakate na naslednjo žrtev, ki mogoče ne bo opazila, da je karkoli narobe. Najlažje se to pripeti nekomu, ki ne toči goriva na polno, ampak recimo za 20 €. Verjamem, da redko kdo opazi, da je goriva premalo, saj zaradi mraza avto porabi malo več. V primeru, da pa opazi in ga ne poznate, steče zadeva kot pri meni – mogoče? Dokazati nasprotno je verjetno težko, sploh po danes videnem. Za raziskavo tega so pristojni drugi organi.
Verjamem, da si vi in vaši uslužbenci zaslužite božičnico in 13. plačo, ampak tako na dolgi rok ne bo šlo. Verjemite mi, z ljudmi delam že več kot 20 let, in se jih ne da »nategovati«, vsaj na dolgi rok ne, se ne obnese. Močno upam, da je bil današnji dogodek zgolj neljubi spodrsljaj in nikakor ne pravilo in običajna praksa. Vsekakor pa preverite delovanje svojih naprav, ki kot kaže vendarle niso tako zanesljive, kot to poudarjajo vaši uslužbenci. Mogoče bi bil zaželen tudi kakšen izobraževalni seminar za zaposlene na temo komunikacije. Vendar je to že stvar politike samega podjetja. Samo opravičilo in način, na katerega je bilo izrečeno, vsekakor ni sprejemljivo."
"MOL Slovenija d.o.o.
Lendavska ulica 005/a,
9000 Murska Sobota
SPOROČILO O DOGODKU
Dne 27.12.2007 sem okoli 13. ure obiskal vaš Bencinski servis v Logatcu z namenom točenja goriva v osebno vozilo.
Z osebnim vozilom znamke Suzuki Baleno sem ob 12.56 (po podatkih bencinskega servisa) pričel s točenjem goriva Eurosuper 95 na postaji številka 2. Med točenjem goriva sem čistil steklene površine avtomobila. Po končanem čiščenju sem opazil, da je bilo iztočeno več kot 75 litrov goriva, zaradi česar sem takoj prekinil točenje.
Pregledal sem okolico in ugotovil, da gorivo ni teklo mimo posode za gorivo. Odšel sem do blagajne in prosil za pomoč. Prišla je vaša uslužbenka, odgovorna oseba, ki se ni predstavila (je to politika vašega podjetja?) in ji pojasnil, da nikakor ne morem natočiti 75 litrov goriva, če je prostornina posode za gorivo, po uradnih podatkih proizvajalca, 51 litrov.
Odgovorna oseba mi je hitela razlagati, da je nemogoče, da je prišlo do kakršnekoli napake s strani MOL-a in vašega računalniškega centra. Z nasmeškom na ustih mi je razlagala (saj poznate, ko majhnega otroka uloviš pri laži in ga pokroviteljsko okaraš), da sem dal povečati posodo za gorivo, prišel k vam na bencinski servis in vas hotel pretentat. Napotila me je na uradni servis, da mi pregledajo in izmerijo prostornino posode za gorivo. Lepo vas prosim. Seveda se nisem pustil odpraviti s takim argumentom.
Nato je prišla na vrsto druga cvetka – strokovnost. Razlagati mi je začela o pojavu raztegovanja in krčenja posode za gorivo. Ni ji uspelo, da bi me prepričala, da se posoda za gorivo, ki po podatkih proizvajalca drži 51 litrov, pozimi raztegne do take mere, da gre vanjo več kot 85 litrov; 75 litrov »današnjega« in nekaj starega (po moji oceni je bilo v posodi še cca. 10 litrov goriva). Nikoli namreč na pobiram smeti po posodi za gorivo in ne vozim na hlape.
Predlagal sem ji, da pogledava posnetke nadzorne kamere. S tem se ni strinjala in po njenem mi ne preostane drugega kakor, da poravnam račun za natočenih 75 litrov goriva. Ker nisva našla skupne besede, sem poklical policijsko postajo in zahteval intervencijo. Po več kot dve in pol urnem čakanju na policijsko patruljo zunaj in v prodajalni bencinskega servisa, po mojem mnenju bi bilo iz čistega človeškega stališča primerno, da mi ponudijo vsaj stol, sem končno dočakal policijsko patruljo. V času čakanja na policijsko patruljo, mi je odgovorna oseba povedala, da se na kameri ne vidi, da bi točil gorivo v »dodatne« posode, kanistre in podobno.
Policistu sem razložil, s kakšno težavo sem se soočil na vašem bencinskem servisu. Z odgovorno osebo je odšel v prostore prodajalne in v zaledne prostore. Po nekajminutnem čakanju, se je policist vrnil in dejal, da se je dogovoril, da mi bodo izčrpali gorivo in izmerili natočeno gorivo. Nekoliko kasneje je prišla tudi odgovorna oseba in mi ponudila mobilni telefon, rekoč, da je na liniji vodja bencinskega servisa.
Na liniji je bil g. Boštjan Mahne (tako se je predstavil), se mi opravičil za neljubi pripetljaj in ponudil rešitev. Izčrpali naj bi gorivo iz posode za gorivo, izmerili količino, odšteli staro gorivo in zaračunali razliko – POŠTENO. Črpanje goriva naj bi bilo potrebno za dokaz, da je z meritvami iztočenega goriva nekaj narobe. Po njegovih besedah, JE POTREBNO ČRPALIŠČE ŠT. 2, IZ KATEREGA SEM TOČIL GORIVO, ZAPEČATITI, DA NE BI PRIŠLO DO PONOVNE NAPAKE PRI TOČENJU GORIVA.
Policijska patrulja je odšla (postopek z njihove strani je bil zelo korekten), jaz pa sem čakal na prečrpavanje goriva. Vendar, ko gre nekaj narobe, gre po navadi narobe vse. Odgovorna oseba mi je sporočila, da mi goriva ne morejo prečrpati, ker niso mogli dobiti črpalke za prečrpavanje goriva.
V ponovnem telefonskem pogovoru z g. Mahnetom, v katerem mi je razložil nastali problem, sva se dogovorila, da se avto odpelje na AMZS. Tam naj bi se izmerila količina goriva v posodi. Seveda celoten postopek na račun MOL-a. Na podlagi njihovega izračuna bi poravnal dejansko iztočeno gorivo.
Po zaključenem telefonskem pogovoru z g. Mahnetom, se z odgovorno osebo nisem uspel dogovoriti glede postopka. Odgovorna oseba je hotela, da račun za gorivo poravnam v celoti, saj že izstavljeni račun ne more stornirati, nato ona pokliče AMZS, naložijo avto, ga odpeljejo v njihovo bazo in izvedejo postopek prečrpavanja goriva. Račun AMZS-ja plačam seveda sam in terjam od MOL-a povračilo stroškov prevoza in preveč plačanega goriva, če bi ga seveda po nekem čudežu bilo res manj, kot bi ga vam plačal. Seveda se s tem ponovno nisem strinjal, saj sem se z g. Mahnetom dogovoril drugače, pa tudi brez spremstva uslužbenca MOL-a nisem hotel zapustiti bencinskega servisa v Logatcu. Ponovno sem zahteval pogovor z g. Mahnetom.
Tokrat sem se z njim dogovoril, da bodo izstavljeni račun stornirali, plačam naj toliko, kolikor ocenjujem, da sem natočil goriva. Odgovoril sem mu, da težko natančno ocenim količino natočenega goriva. Po navadi točim med 35 in 40 litri. G. Mahne mi je dejal, da igra na moje zaupanje in mi predlagal, naj plačam 40,00 €. S tem sem se strinjal, kajti počasi sem imel tega dovolj. Telefon z »živo« linijo se predal odgovorni osebi. Odgovorna oseba je odšla verjetno v svoje prostore, jaz pa sem zopet »obvisel kot smrkelj« v prodajalni.
Po eni strani je bilo to dobro, kajti k blagajni je pristopila mlajša gospodična in se potožila, da je malo pred 13. uro točila gorivo na tem bencinskem servisu. Plačala je 62 € in se odpeljala. Pred Ljubljano ji je zasvetila lučka za rezervo. Pridružil sem se pogovoru. Iz videnega in slišanega sem opazil, da se gospodična in vaš uslužbenec poznata. Uslužbencu sem rekel, da grem tudi sam preverit, koliko goriva mi kaže merilec goriva. Pri kontaktu se kazalec količine goriva ni niti premaknil, zato sem avto prižgal, še vedno nič. SI PREDSTAVLJATE – NATOČITE VEČ KOT 75 LITROV GORIVA, PA SE KAZALEC ZA KOLIČINO GORIVA SPLOH NE PREMAKNE, ČEPRAV POSODA ZA GORIVO DRŽI CELIH 51 LITROV. FENOMENALNO. Če ne bi tega videl na lastne oči, bi me težko prepričali.
Kmalu se je prikazala tudi odgovorna oseba z obrazcem (predvidevam) »blagajniški prejemek«, v katerega je nekaj zapisovala. Mislil sem, da piše stornacijo mojega računa – vendar ne – pisala je potrdilo za gospodično, da ji je vrnila gotovino. Si lahko predstavljate. Jaz stojim tam že skoraj 4 ure in čakam na rešitev, potem pa pride nekdo, ki ga poznajo in mu v 10 minutah izplačajo znesek, za katerega predvidevam, da je bil preveč plačan – NEZASLIŠANO.
Seveda sem odgovorni osebi sporočil (zame) šokantno novico, da kot kaže, nisem uspel kaj dosti goriva natočiti in bi poizkusil znova natočiti gorivo. Po privolitvi in zagotovilu, da je nesojenih 75 litrov storniranih - za katere žal ne morem dobiti potrdila, da je to res, sem šel ponovno točit gorivo – seveda iz druge točilne cevi. NATOČIL SEM 38,63 LITROV in plačal račun ob 16.38 uri. Odgovorna oseba se mi je opravičila za nastali dogodek, sam pa sem dejal, da bi mi zato, ker sem po nepotrebnem prebil skoraj 4 ure na vašem bencinskem servisu, vsaj avto lahko oprali. Dejala mi je, da mi bodo avto oprali enkrat drugič – ENKRAT DRUGIČ?????!!!!!!!!!!!!!????. VI PA ZNATE S STRANKAMI. ŠE DOBRO, DA SMO V BOŽIČNO NOVOLETNEM OBDOBJU, KI JE ČAS OBDAROVANJ IN LEPIH ŽELJA, KAJTI ČE BI SE MI TO ZGODILO V KAKŠNEM DRUGEM LETNEM ČASU BI MI VERJETNO ŠE RAČUNALI, KER SEM BIL LAHKO SKORAJ 4 URE PRI VAS.
Iz vsega tega domnevam, da je bilo tistih 75 litrov goriva močno napihnjenih in dvomim, da je šlo v posodo za gorivo le 0,75 litra ter sumim, da je šlo za poizkus prevare in goljufije. Še posebej zato, ker po mojem odhodu ni bilo onemogočeno točenja goriva iz naprave, pri kateri je prišlo do napake - KATASTROFALNO. Še preden sem odpeljal z vašega bencinskega servisa, je odgovorna oseba umaknila oznako, da točenje goriva na črpalki št. 2 ni možno. In tako čakate na naslednjo žrtev, ki mogoče ne bo opazila, da je karkoli narobe. Najlažje se to pripeti nekomu, ki ne toči goriva na polno, ampak recimo za 20 €. Verjamem, da redko kdo opazi, da je goriva premalo, saj zaradi mraza avto porabi malo več. V primeru, da pa opazi in ga ne poznate, steče zadeva kot pri meni – mogoče? Dokazati nasprotno je verjetno težko, sploh po danes videnem. Za raziskavo tega so pristojni drugi organi.
Verjamem, da si vi in vaši uslužbenci zaslužite božičnico in 13. plačo, ampak tako na dolgi rok ne bo šlo. Verjemite mi, z ljudmi delam že več kot 20 let, in se jih ne da »nategovati«, vsaj na dolgi rok ne, se ne obnese. Močno upam, da je bil današnji dogodek zgolj neljubi spodrsljaj in nikakor ne pravilo in običajna praksa. Vsekakor pa preverite delovanje svojih naprav, ki kot kaže vendarle niso tako zanesljive, kot to poudarjajo vaši uslužbenci. Mogoče bi bil zaželen tudi kakšen izobraževalni seminar za zaposlene na temo komunikacije. Vendar je to že stvar politike samega podjetja. Samo opravičilo in način, na katerega je bilo izrečeno, vsekakor ni sprejemljivo."