Moja poslovna ideja "profesionalni nakupovalec"

M523325

Zelenc'
24. nov 2011
23
0
1
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Citat:
Uporabnik M523325 pravi:
Citat:
Uporabnik leibstandarte pravi:
Link do strani je cenzuriran. O kakšnih izdelkih je tule govora?

Lahko nabavim skoraj vsak možen izdelek.
Do sedaj sem za prijatelje nabavil prenosnike, TVje, motorne žage, raznorazne zvočnike, sushi alge, zmrzovalnike, ležalnik, grelce, monitorje, gume, slušalke, superge, jakne,....
A motorne žage Stilh, jakne Adiads in superge Reobek?
bonk.gif


Ok, resno... Kako je kaj z uveljavljanjem garancije tovrstnih npr. motornih žag iz Kine?

Izdelki so originalni in ni nobenih nategov glede tega. Ne mislim delat biznisa na ponaredkih (razen ce stranka hoce ponaredek
wink-1.gif
)
Glede garancij pa je stvar taka da vse velike firme (philips, samsung, bosch,...) ponujajo mednarodne garancije. To pomeni ce ti jz zrihtam izdelek od philipsa iz nemcije lahko garancijo uveljavljas v sloveniji. Garancije oz reklamacije itak pomagam strankam uveljavljat ker mnogi imajo probleme glede tega.
 

Bucko

Fizikalc
28. avg 2007
1.739
53
48
Kako boš plačeval izdelke? Preko firme? Ali bo firma samo izstavila račun za provizijo, stranka pa bo plačevala sama?
 

M523325

Zelenc'
24. nov 2011
23
0
1
Citat:
Uporabnik sergio pravi:
Citat:
Uporabnik M523325 pravi:
Citat:
Uporabnik leibstandarte pravi:
Link do strani je cenzuriran. O kakšnih izdelkih je tule govora?

Lahko nabavim skoraj vsak možen izdelek.
Do sedaj sem za prijatelje nabavil prenosnike, TVje, motorne žage, raznorazne zvočnike, sushi alge, zmrzovalnike, ležalnik, grelce, monitorje, gume, slušalke, superge, jakne,....

No da vidim če si tak đek, za kako ceno mi najugodneje dobiš novega Canon 5D Mark II - samo body, brez "kit" leč. Koliko moram jaz tebi plačat, da mi ga zrihtaš, pa da bo garancija veljala..

Eko po hitrem brskanju sem ga najdu za 1585 eur . Ti meni moras placat 1650 eur (vsteta provizija + stroski dobave na tvoj naslov)Ce bi si uzel malo več casa bi ga sigurno dobu se za kak eur ceneje. Z veljavno garancijo. Ga dobiš kje ceneje?
 

M523325

Zelenc'
24. nov 2011
23
0
1
Citat:
Uporabnik Bucko pravi:
Kako boš plačeval izdelke? Preko firme? Ali bo firma samo izstavila račun za provizijo, stranka pa bo plačevala sama?

Izdelke bom placeval s svojo kreditno kartico. Stranka pa mi bo celoten znesek nakazala na TRR ali placala z gotovino. Stranka bo dobila original racun od trgovine kjer je izdelek kupljen + racuna za provizijo od moje firme
 

anker

Pripravnik
23. nov 2011
129
1
18
Probaj, nimaš kaj zgubit. moraš pa vedeti da se bojo ljudje kmalu naučili uporabljat ebay.
Srečno
 

M523325

Zelenc'
24. nov 2011
23
0
1
Citat:
Uporabnik anker pravi:
Probaj, nimaš kaj zgubit. moraš pa vedeti da se bojo ljudje kmalu naučili uporabljat ebay.
Srečno

Smo naročili kr neki izdelkov iz ebaya in v veliko primerih je bilo neki narobe. Predolgo je potrebno cakati na izdelke, za narocit izdelke iz ZDA moras poznat vsa pravila glede carin in DDVja in v koncnem ebay ni najcenejsi. Prevec casa je potrebno za urejat garancije in vse je odvisno od posameznika ki prodaja na ebayu.
 

Srandi

Pripravnik
16. feb 2011
338
0
16
Teoretično ideja drži vodo, v praksi bo padla... Stranke ti bodo v naprej plačevale?
 

M523325

Zelenc'
24. nov 2011
23
0
1
Citat:
Uporabnik Srandi pravi:
Teoretično ideja drži vodo, v praksi bo padla... Stranke ti bodo v naprej plačevale?

Hmm zkj mislis da bo v praksi padla? Glede placevanja se lahko prilagodimo stranki.
Glede placevanja pa se prilagodimo stranki (vnaprej, placa deu vnaprej, po povzetju, gotovina,...)
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.144
3.611
113
Marlbor
Kdo nosi riziko v pimeru, da nekaj naročim in zadeva nikoli ne pride? Pomeni, da te prodajalec nategne.
 

M523325

Zelenc'
24. nov 2011
23
0
1
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Kdo nosi riziko v pimeru, da nekaj naročim in zadeva nikoli ne pride? Pomeni, da te prodajalec nategne.

Se ze dosti casa ukvarjamo z nakupovanjem prek neta in nakupujemo v zanesljivih tujih trgovinah. V vsakem primeru stranka ne bo oskodovana niti za 1 eur. V skrajnem primeru da se zgodi kaj takega stranki povrnemo denar in mi terjamo trgovino.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Če mene vprašaš inšpektorji že brusijo kremplje.Verjemi da te bo kontaktiral kot stranka , ti boš robo zrihtov , naprej boš pa itak videl.
Preverjeno iz prve roke, doživel podobno situacijo pred leti ko se je inšpektor predstavil kot kupec, šele nato pa kot inšpektor.
Pred par meseci je spet probal, sedaj nam taki smrdijo na daleč.....
tako da veliko sreče želim.....
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Nekaj podobnega že ponuja izanglije.si. In sicer, da opcija "spletni nakup", kar pomeni, da kar oni izvedejo nakup ter ti dostavijo.


Jaz sem mnenja, da je ideja slaba, ker ne upošteva, kako ljudje razmišljajo:

1. Kdor sedaj ne naroča preko interneta, ne naroča zato, ker:

1.1. "Ne zaupa" tovrstnim nakupom.
1.2. Raje kupuje v pravi trgovini.
1.3. Ne zna.

Pri tem seveda moraš upoštevati, da ljudje pod tretjo točko tudi v veliki meri NE potrebujejo artiklov, ki se prodajajo preko interneta. Pričakovati, da bodo sedaj ljudje spremenili nakupovalne navade, samo zato, ker se je pojavila ena kvazi-firmica, ki že od daleč smrdi po nategu (plačaj vnaprej), je iluzija pričakovati.

Poleg tega smo Slovenski škrti. Zakaj bi dal nekomu 50EUR provizije za 1000 EUR vreden artikel, če lahko sam (oziroma s pomočjo kakega znanca) to narediš sam v roku 1-2 ur.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.981
1.430
113
Pa da povprečen Slovenec artikle pretipa, prešlata, kot da je naga ženska na postelji.
 

nekdo

Pripravnik
22. jan 2008
949
2
16
Skoraj sami negativni odgovori...

1.1. Še leto, dve, pa bo življenski standard večine Slovencev tako nizek, da jim bo prihranek 20, ali 35 evrov pri artiklu, vrednemu 500 evrov še kako pomemben.
Letos sem od Avstrijca kupil zelo lepo ohranjeno usnjeno jakno, vredno najmanj 250 evrov za 2 evra + poštnina. Verjeli ali ne... Se mi je pač usralo, samo eden je bidal 1 evro, avkcija pa je bila zaključena ponoči ob 02.30...

1.2. Tisti, ki še ne zaupa takim nakupom, bo (pri slovenski draginji) zaupal spletnim nakupom čez nekaj let.

1.3. Znanci niso vsemogočni. Kakih deset mojih znancev ne obvlada spletnega nakupa, pri ostalih, ki pa kdaj kaj kupijo, pa je nemški e-bay popolna neznanka - zaradi jezika. Osebno imam na nemškem 35 nakupov, vsi brez najmanjšega problema.

1.4. Znanci ravno na mojem primeru vidijo, da se na spletu splača kupovati. Pokažem jim fotografije artikla, ali sam artikel (če je manjši) in jim povem, kakoliko bi to stalo v Sloveniji.

1.5. Določen procent ponudnikov iz Nemčije in širše teži s paypalom. Jaz zaradi ene transakcije letno, kjer prodajalec zahteva paypal paypal accounta ne mislim odpirati. Nekdo, ki mi realizira tak nakup, mi je vsekakor dobrodošel.

1.6. Vsak nima znanca, ki mu prebrska e-bay in mu prihrani 20, 50 ali 100 evrov.

Tako da: ideja je zelo dobra. Jo kar realiziraj!
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
Citat:
Uporabnik nekdo pravi:
Še leto, dve, pa bo življenski standard večine Slovencev tako nizek, da jim bo prihranek 20, ali 35 evrov pri artiklu, vrednemu 500 evrov še kako pomemben.

Ko in če bo življenjski standard tako nizek, Slovenci sploh ne bodo več kupovali artiklov, vrednih 500 EUR.
smirk-1.gif



Skratka, že prej so napisali glede logističnih / pravnih problemih, povezanih s tovrstnim poslovanjem. Absolutno podpiram konkurenco, ampak tole je po mojem strel v prazno.

Pa naj nekdo že napiše naslov strani... če se je že takšna debata razvila.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.561
1.152
113
Celje
Citat:
Uporabnik M523325 pravi:
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Moraš sw zavedati, da boš storitve reklamacij in garancij reševal na lastne stroške.

Garancije in reklamacije urejam jaz, le stroške pošiljanja do izvirne trgovine ali serviserja pa krije kupec. Vsak izdelek ki ga nabavim ima garancijo (večina mednarodno). Stroške pošiljanja izdelka namorem kriti jaz ker tudi če kupite izdelek recimo v Big bangu in se vam pokvari sami krijete stroske prevoza izdelka do trgovine zaradi uveljavljanja garancije (trgovina vam ne povrne stroskov za bencin).

Zadeva v teoriji pije vodo (sem o tem že sam razmišljal) vendar v praksi zna biti pa jeba...

Garancija je ena od stvari. In da ti povem: stranka zaradi okvare NE SME imeti nobenih stroško. In ja tudi BIG BANG mora kriti stroške dostave na servis!
Druga stvar so slovenska navodila, atesti, izjave in podobna jajca. To zraven izdelkov mora biti in pika!
Ne vem, če lahko med svojimi pogoji poslovanja izključiš te bistvene stvari, ki jih imajo inšpektorji najraje!
 
2. sep 2007
1.527
825
113
Dolenjska
Citat:
Uporabnik igi pravi:

Druga stvar so slovenska navodila, atesti, izjave in podobna jajca. To zraven izdelkov mora biti in pika!
Ne vem, če lahko med svojimi pogoji poslovanja izključiš te bistvene stvari, ki jih imajo inšpektorji najraje!

Ravno prejšnji teden sem preko mimovrste naročil en izdelek, ki je prišel brez slovenskih navodil. Je bil gor na škatli sicer opis izdelka v Slovenščini, samih navodil pa ni bilo. Izdelek je sicer takšen, da navodil ne potrebuješ tudi če si popolnoma nepismen in se uporablja samo za tisti namen, za kakršnega se oglašuje. Toda kakšen zatežen inšpektor bi se verjetno še vedno lahko obesil na pomanjkanje dejanskih navodil v Slovenščini.