Po moje to spada semle;
Star telefon me je začel zafrkavat, torej čas za novega. Stopim V mobitel/Telekom poslovalnico, na 24 obrokov vzamem Samsunga S4 Active. Podpišem aneks.
Po cca 3-4 dnevih opazim, da se je telefon začel sam od sebe resetirat. V redu, je že kaj novega naložil pa je restartal. Po cca tednu dni zjutraj opazim, da je telefon ugasnjen. Probam prižgati - nič. Baterijo ven pa noter, dela. OK, enkrat ni nobenkrat. Pa se to naslednji dan ponovi.
Pokličem center za pomoč uporabnikom, prijazno dekle mi pove, da je najbolje odpovedati aneks - menda naj bi 14 dni imel pravico do tega, vrniti telefon in potem vzeti novega in skleniti nov aneks.
Imel sem še nekaj časa do konca roka, torej resetiram telefon v upanju, da bo boljše. Po dveh dnevih ista zgodba.
Tu se začnejo zapleti.
Stopim v trgovino, kjer sem aparat kupil in povem, da bi prekinil aneks. Prodajalec vpraša zakaj, povem po pravici - da je očitno zanič. In da imam to pravico storiti v 14 dnevih od nakupa.
Ni ravno tako - plačati moram uporabnino. Naračunal je 99€ - za 14 dni pokvarjenega telefona.
Torej sem pač uveljavljal stvarno napako, telefon na servis - garancijskega lista nisem imel in ga tudi nisem prejel, imel sem pa vse druge papirje. Pa mi reče, da ne ve, če bo servis sprejel telefon brez garancijskega lista. WTF? 21 stoletje, saj imajo aparati bar kodo pa serijsko... Za večino stvari ne rabiš nič, sploh ne za elektroniko, saj so v sistemu.
Torej dobim nadomestni telefon - in sedaj čakam na odgovor.
Vprašanje: a je to sploh legalno? Če lahko vrneš kilo kruha ali žakelj cementa, ker ti ne ustreza, brez vprašanj in garancij, zakaj potem ne moreš v realnem roku vrniti nepoškodovan - vendar očitno neizpraven aparat? Po tej logiki si obsojen na zanič robo - sem pač dobil enega, ki ni bil v redu.
In te bučke okoli garancijskega lista - ga pač nisem prejel, saj ima vse v sistemu plus bar kodne nalepke plus račun in aneks.
Torej, mnenja, pomoč?
Vnaprej hvala, če sem kaj nejasno napisal bom pojasnil kasneje.
LPM
Star telefon me je začel zafrkavat, torej čas za novega. Stopim V mobitel/Telekom poslovalnico, na 24 obrokov vzamem Samsunga S4 Active. Podpišem aneks.
Po cca 3-4 dnevih opazim, da se je telefon začel sam od sebe resetirat. V redu, je že kaj novega naložil pa je restartal. Po cca tednu dni zjutraj opazim, da je telefon ugasnjen. Probam prižgati - nič. Baterijo ven pa noter, dela. OK, enkrat ni nobenkrat. Pa se to naslednji dan ponovi.
Pokličem center za pomoč uporabnikom, prijazno dekle mi pove, da je najbolje odpovedati aneks - menda naj bi 14 dni imel pravico do tega, vrniti telefon in potem vzeti novega in skleniti nov aneks.
Imel sem še nekaj časa do konca roka, torej resetiram telefon v upanju, da bo boljše. Po dveh dnevih ista zgodba.
Tu se začnejo zapleti.
Stopim v trgovino, kjer sem aparat kupil in povem, da bi prekinil aneks. Prodajalec vpraša zakaj, povem po pravici - da je očitno zanič. In da imam to pravico storiti v 14 dnevih od nakupa.
Ni ravno tako - plačati moram uporabnino. Naračunal je 99€ - za 14 dni pokvarjenega telefona.
Torej sem pač uveljavljal stvarno napako, telefon na servis - garancijskega lista nisem imel in ga tudi nisem prejel, imel sem pa vse druge papirje. Pa mi reče, da ne ve, če bo servis sprejel telefon brez garancijskega lista. WTF? 21 stoletje, saj imajo aparati bar kodo pa serijsko... Za večino stvari ne rabiš nič, sploh ne za elektroniko, saj so v sistemu.
Torej dobim nadomestni telefon - in sedaj čakam na odgovor.
Vprašanje: a je to sploh legalno? Če lahko vrneš kilo kruha ali žakelj cementa, ker ti ne ustreza, brez vprašanj in garancij, zakaj potem ne moreš v realnem roku vrniti nepoškodovan - vendar očitno neizpraven aparat? Po tej logiki si obsojen na zanič robo - sem pač dobil enega, ki ni bil v redu.
In te bučke okoli garancijskega lista - ga pač nisem prejel, saj ima vse v sistemu plus bar kodne nalepke plus račun in aneks.
Torej, mnenja, pomoč?
Vnaprej hvala, če sem kaj nejasno napisal bom pojasnil kasneje.
LPM