Min. Amort. Motorja

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
sodelavec je predlani dobil novega turana, in večino je na AC in takrat pod 160 ne gre, pri 95k mu je umrl polžek, sedaj pri 140 pa še šobe. Direktor bo tak fasal slinavko polek nas, prejsni teden je tadrug ostal pred minhnom, je šel A menjalnik na pasatu pri 180, dekl pa je zbilo ko je meni sla turbina. Zaj dobimo opipane G6 dizlake, rabljeno seveda in stari je reko da če ki ostanemo, sploh nerabimo vec nazaj prit
smile-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.532
5.072
113
Jemljite vozilo kot delovno sredstvo, ki je namenjeno temu, da se pride iz točke A do točke B bolj ali manj v skladu s predpisi države kjer si in bi moralo večino voz vzdržati vsaj 300.000 km brez kompliciranja ob rednem servisu. Da pa ne bo čisto nič izven serijskega crknilo pa je tudi bolj ali manj iluzija.
Ne vem, če bo neko jajcanje pomagalo, da bo avto ekstremno več vzdržal. Voziš toliko kot dopušča promet in predpisi. V službi ne boš kazni plačeval, ker jih nihče ne refundira.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.495
5.790
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
zato ker ponavadi vse kaj se rablenega prodaja je dizl :D
jaz sem mel prebliske zadnje 3 mesce avto menjat. pa ni enega takega bencinerja ki bi ga mel
smile-1.gif

al je podhranjeno al pa brez opreme. in bom drkal dalje dizla.
res pa da se moj pod 2200obrati ne vrti nikoli. ker se mi zdi nesmiselno. tak kot eni ko vozijo v 5 50.... jaz nemorem v 5 niti 80, morem dat v 4


A si kupil nov avto? Voziš že od novega tako? Ne, se mi je zdelo. Torej, potemtakem ti tvoje "turiranje" pri 80 kmh v 4. ne pomaga nič. Tu si sam zavrgel tvojo prejšnjo trditev. Treba je dol vzet glavo in spucat kanale
smile-1.gif

kaj ma to veze če sem kupil novega al nisem?
torej če sem rablenega kupil to zdaj pomeni da ga pa brez blema vozim na 1500 obratih ker rableni se na teh obratih ne mučijo. če bi pa nov bil bi se pa mučo al kaj?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.102
6.940
113
pri taščici
Vozite tako kot vam predpisuje zakon(da ne bo stokanja ob srecanju s policaji) in tako kot zelijo ostali(v ritmu z njimi ce je kolona). Me drzi, da bi sedajno vozilo gonil dokler bo sel brez vecjih stroskov. Aja, dizel je, cipan, vcasih se vozim 50v peti,vcasih v drugi, vcasih pa v lj dam cegu na gas, v KP (MB)ga pa odmaknem(pa 2x vmes na cestnini in tunelu)
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
sodelavec je predlani dobil novega turana, in večino je na AC in takrat pod 160 ne gre, pri 95k mu je umrl polžek, sedaj pri 140 pa še šobe. Direktor bo tak fasal slinavko polek nas, prejsni teden je tadrug ostal pred minhnom, je šel A menjalnik na pasatu pri 180, dekl pa je zbilo ko je meni sla turbina. Zaj dobimo opipane G6 dizlake, rabljeno seveda in stari je reko da če ki ostanemo, sploh nerabimo vec nazaj prit
smile-1.gif
Mah, na Kie šaltite pa bo...
Drugače pa, če tiščiš segretega dizla nima kaj bit. Razen ne vem LJ-Hamburg cel čas poden. Sam tudi to bi moral zdržat. Da niso ti TDI-ji bili tisti problematični 2.0 TDI? Ker se sliši ravno tako. Šobe pa po novem časti VW, če so tiste problematične in je bil avto redno servisiran.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
zato ker ponavadi vse kaj se rablenega prodaja je dizl :D
jaz sem mel prebliske zadnje 3 mesce avto menjat. pa ni enega takega bencinerja ki bi ga mel
smile-1.gif

al je podhranjeno al pa brez opreme. in bom drkal dalje dizla.
res pa da se moj pod 2200obrati ne vrti nikoli. ker se mi zdi nesmiselno. tak kot eni ko vozijo v 5 50.... jaz nemorem v 5 niti 80, morem dat v 4


A si kupil nov avto? Voziš že od novega tako? Ne, se mi je zdelo. Torej, potemtakem ti tvoje "turiranje" pri 80 kmh v 4. ne pomaga nič. Tu si sam zavrgel tvojo prejšnjo trditev. Treba je dol vzet glavo in spucat kanale
smile-1.gif

kaj ma to veze če sem kupil novega al nisem?
torej če sem rablenega kupil to zdaj pomeni da ga pa brez blema vozim na 1500 obratih ker rableni se na teh obratih ne mučijo. če bi pa nov bil bi se pa mučo al kaj?

Ima...sam si napisal, da "turiranje" v obrate ne reši težave z zamašenimi kanali, ki so se nabirali zaradi vožnje s (pre)malimi obrati.
Torej v čem je catch, da tvoj JTD ne vidi obrate pod 2200 obrati ?
Pri novem avtomobilu pa po tvojem tega problema, torej zamašeni kanali ne bo, če se bo veliko vozilo v visokih vrtljajih...?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.495
5.790
113
v čem je keč? da dela mašina in diha. ne pa da jo matram na prenizkih obratih.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
In ce jo je prejsnji lastnik moril s prenizkimi obrati, bos ti z turiranjem naredil kaj? Ne bo se bolj zapacano, to je pa tudi vse.
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
saj ded ni napiso da bo vse zgorelo in bo mašina čista. prav ma da bi vozo dizla na nadtlaku saj je boljše zgorevanje v tistem območju. več moči v krajšem času in na krajši razdalji. škode seveda ne boš povečo samo zakaj bi ga pa še dodatno moril z neko penzič vožnjo mi pa ni jasno. taki naj nabavi zaugera pa problem rešen. nekaj pa je vseeno res. slabe zasnove motorja ali pa slabega goriva ne moreš izničit z nobenim načinom vožnje
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
KSZ.

Tolko znalcev, da bi mi pa kateri barem povedal kaj v stilu "na 6th gear so enkrat testirali" "v das auto sem bral"



Torej, mi lahko kdo pove kako bi blo treba vozit na AC da bi avto (1.9tdi) zdržal 300.000km?
(ne mi zdaj tu kak lahko crkne v prvih par kilometrih, zanima me kako do najmanjse obrabe motorja)

80, 100, 120, 150, 220, 285kh/h?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Kurjača tanki in olje na ene 100 jurčkov menjuj, pa si zmagal.
evil.gif

Filter za olje pa na 5 jurjev menjuj.
tongue-1.gif
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Najmanjša obraba motorja bo pri segretem motorju takrat, ko bo tudi poraba goriva najnižja (neskončne doline so tu izvzete).
smile-1.gif

Največja obraba je pri zagonu mrzlega vozila, sploh v zimskem času.