Min. Amort. Motorja

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
S sodelavci mamo debato. Privzeli smo 1.9TDI 05', 6 prestav. Avto bo 95% na AC, letno 90k km.

pravim, da bo min. amortizacija motorja pri 100kmh, 6ta, porabe 5,5, obratov okol 1,6krpm. Sodelavci drzijo skupaj, pa pravijo da je to premalo, da bi motor dihal, zato pravijo da je treba bit na 130, 1,9krpm, 6 porabe.


Nasveti? Oni kurblajo svoje forume jaz svojega, stavli smo gajbo in 5kg perutničk.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Furaj šesto na 1600 vrtljajih, potem pa občasno fajn segretega pritisneš do konca, da spuca tiste saje ven. To je vsaj enkrat na dan. To bo minimalna obraba.

Pa TDi bi moral met pri teh vrtljajih manjšo porabo, razen če je kakšen Touran ali Sharan.

Pa verjetno govoriš o obrabi, ne amortizaciji... Ker amortizacija je nekaj čisto drugega.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.495
5.790
113
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
turbina je v motorju zato da piha in en zato da stoji.
torej 130



vsec mi je argument, ampak tut blokada je tam da ob priliki zablokira da zasciti, ne da sciti celicas 7k rpm.

blokada je tam da ne poškoduješ motorja s previsokimi obrati.
turbina je pa tam zato da mašina diha. če nebi bla poterbna je nebi blo. in torej dokler turbo laufa na prenizkih obratih izkoristek mašine ni tak kot bi lahko bil.
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
umazano olje pa ugašanje vroče turbine sta najbolj pogosta problema.redno menjavajte olje pa boste isto daleč prišli preden bo poknilo. slabih genov se pa pač ne da dat v amortizacijo
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
turbina je pa tam zato da mašina diha. če nebi bla poterbna je nebi blo. in torej dokler turbo laufa na prenizkih obratih izkoristek mašine ni tak kot bi lahko bil.
Se strinjam, turbina je tam, da da ven KM in navor. Izkoristek ni toliko vezan s tem. Če ne verjameš prevozi isto razdaljo v drugi na rdečem, ko turbina fila do konca ali pa v najvišji prestavi pri isti hitrosti. In verjetno razumeš, da je obraba manjša pri nižjih vrtljajih, kot pa pri tiščanju do konca. Seveda pa je treba mu dat parkrat na dan čiščenje čez, da se saje in vse ostalo spuca ven.
Poleg tega je treba računat še na vpliv zračnega upora. A ni tako, da za podvojitev hitrosti rabiš 4x več moči in torej je tudi poraba višja.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.495
5.790
113
eno so obrati pri blokadi. eno so pa obrati kjer je navor najvišji (torej tam okoli 2000). eno pa obrati ki so prenizki z anek normaln navor ali moč. in "mučenje" v 6 pri 100kmh je definitivno tam.
če pa ima motor pri teh obratih že max navor potem pa ok je tudi vožnja na tako nizkih obratih ok.

sam ne potem jamrat po pol leta ko bojo zapacani sesalni kanali, zabit egr in podobno ker enostavno mašina nebo dihala in se bojo saje nabirale povsod
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
eno so obrati pri blokadi. eno so pa obrati kjer je navor najvišji (torej tam okoli 2000). eno pa obrati ki so prenizki z anek normaln navor ali moč. in "mučenje" v 6 pri 100kmh je definitivno tam.
če pa ima motor pri teh obratih že max navor potem pa ok je tudi vožnja na tako nizkih obratih ok.

sam ne potem jamrat po pol leta ko bojo zapacani sesalni kanali, zabit egr in podobno ker enostavno mašina nebo dihala in se bojo saje nabirale povsod

+1
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
eno so obrati pri blokadi. eno so pa obrati kjer je navor najvišji (torej tam okoli 2000). eno pa obrati ki so prenizki z anek normaln navor ali moč. in "mučenje" v 6 pri 100kmh je definitivno tam.
če pa ima motor pri teh obratih že max navor potem pa ok je tudi vožnja na tako nizkih obratih ok.

sam ne potem jamrat po pol leta ko bojo zapacani sesalni kanali, zabit egr in podobno ker enostavno mašina nebo dihala in se bojo saje nabirale povsod
Zato pa ga parkrat na dan spucaš
priden.gif
. Tako delam že kar nekaj let, nobenih težav z zabitimi EGR-ji in ostalim. Turbina se veselo vrti, pa je kilometrov toliko kot jih povprečni šofer ne naredi v ene 20-ih letih.
Sicer mi pa reči, da se pri 2000 vrtljajih zadeva puca... Loool. Za to ga moraš kar pritisnit, ni pa nujno, da so policajski čevlji
tongue-1.gif
.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.495
5.790
113
pri 2000 vrtljajih ima marsiker nov dizl že max navor. torej pomeni da turbina fila na polno. torej je tudi po kanalih prepih.
in se ne nalaga sranje.

to da ga pa parkat "prepucaš" je pa bedarija. očitno še nisi videl sesalnega kolektorja ko se narazn vzame. malo povišani obrati ti tega ne prepucajo. treba je glavo narazn vzet in prepucat na roko. pa še takrat maš lahko probleme ker je vse tak zabetonirano gor.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
pri 2000 vrtljajih ima marsiker nov dizl že max navor. torej pomeni da turbina fila na polno. torej je tudi po kanalih prepih.
in se ne nalaga sranje.

to da ga pa parkat "prepucaš" je pa bedarija. očitno še nisi videl sesalnega kolektorja ko se narazn vzame. malo povišani obrati ti tega ne prepucajo. treba je glavo narazn vzet in prepucat na roko. pa še takrat maš lahko probleme ker je vse tak zabetonirano gor.
Torej hočeš reč, da če ga parkrat na dan spucaš (recimo 4x) s tem, da ga zavrtiš do blokade, da bo motor tak kot je na tvoji sliki?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.495
5.790
113
ja če ga drugače matraš na prenizkih večino časa, mu tistih par t.i. pucanj ne pomaga nič.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.495
5.790
113
zato ker ponavadi vse kaj se rablenega prodaja je dizl :D
jaz sem mel prebliske zadnje 3 mesce avto menjat. pa ni enega takega bencinerja ki bi ga mel
smile-1.gif

al je podhranjeno al pa brez opreme. in bom drkal dalje dizla.
res pa da se moj pod 2200obrati ne vrti nikoli. ker se mi zdi nesmiselno. tak kot eni ko vozijo v 5 50.... jaz nemorem v 5 niti 80, morem dat v 4
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
zato ker ponavadi vse kaj se rablenega prodaja je dizl :D
jaz sem mel prebliske zadnje 3 mesce avto menjat. pa ni enega takega bencinerja ki bi ga mel
smile-1.gif

al je podhranjeno al pa brez opreme. in bom drkal dalje dizla.
res pa da se moj pod 2200obrati ne vrti nikoli. ker se mi zdi nesmiselno. tak kot eni ko vozijo v 5 50.... jaz nemorem v 5 niti 80, morem dat v 4


A si kupil nov avto? Voziš že od novega tako? Ne, se mi je zdelo. Torej, potemtakem ti tvoje "turiranje" pri 80 kmh v 4. ne pomaga nič. Tu si sam zavrgel tvojo prejšnjo trditev. Treba je dol vzet glavo in spucat kanale
smile-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
S sodelavci mamo debato. Privzeli smo 1.9TDI 05', 6 prestav. Avto bo 95% na AC, letno 90k km.

pravim, da bo min. amortizacija motorja pri 100kmh, 6ta, porabe 5,5, obratov okol 1,6krpm. Sodelavci drzijo skupaj, pa pravijo da je to premalo, da bi motor dihal, zato pravijo da je treba bit na 130, 1,9krpm, 6 porabe.


Nasveti? Oni kurblajo svoje forume jaz svojega, stavli smo gajbo in 5kg perutničk.


Sam predlagam da naj se vozi 120kmh. Glede na to, da je razlika samo 10 kmh, bo na letni oz. na 90k kilometrov prihranek na gorivu kar konkreten. Pri taki hitrosti bo motor naredil 500k kilometrov b.p.