Mimovrste - reklamacija

sad

Guru
24. avg 2007
21.263
9.891
113
Reklamiral zadevo v začetku septembra, do sedaj še ni rešena. Vmes sem dobil klic okrog sredine septembra (kolikor sem razumel s strani dobavitelja), da bom dobil nadomestni artikel najkasneje v roku enega tedna. Vendar ni bilo nič. Pred parimi dnevi poslal mail kakšno je stanje, odgovora ni. Ima še kdo takšne izkušnje?
Očitno bo treba zgolj še v tujini kupovati, ker tam bi že po kakšnem tednu imel nov artikel doma.
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.389
319
83
Tazgale glih ne, sem imel pa tud z njimi težave v temi kateri monitor, malo pobrskaj.
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.389
319
83
Na, k sm glih dobra duša
smile-1.gif


https://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat/0/Number/1567532/page/0/fpart/1/vc/1/nt/4
 

warpaint

Pripravnik
6. jul 2011
198
1
18
Nord
Na Mimovrste imajo zelo dolg odzivni čas na maile. Enkrat sem jih prosil za neke dodatne informacije (sicer povsem splošne, nič posebnega), pa jim je uspelo odgovoriti po desetih dnevih.
Kar je po svoje čudni in obenem žalostno saj gre za firmo, ki največji del svojega poslovanja opravlja prek neta.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.186
4.152
113
Kolikor vem oni itak raklmacije dajo dobavitelju in potem se on z njo ukvarja, ponavadi še paketa ne odprejo če pošlješ dirketno k njim.

Sam sem imel 2 reklamacije dirketno pri njih in je bilo obakrat reseno BP in v roku "takoj" (pač ko so prejeli vrnjen artikel so si vzeli čas da so ga poslali dobavitelju in potem meni nazaj).

Za večino tehnične robe VEDNO težim na pooblaščenih serviserjih (tudi na mimovrste ti to priporočajo) ker so tile servisi itak barabe in če nimaš direkt stika z njimi so vedno težave.

Za kakšno robo oz. garancijo pa gre?
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Preveri zakonske roke.
Pa po potrebi Tržno inšpekcijo pokliči.
(ali pa kar njih za roke vprašaš)
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.764
9.976
113
40
MB
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Reklamiral zadevo v začetku septembra, do sedaj še ni rešena. Vmes sem dobil klic okrog sredine septembra (kolikor sem razumel s strani dobavitelja), da bom dobil nadomestni artikel najkasneje v roku enega tedna. Vendar ni bilo nič. Pred parimi dnevi poslal mail kakšno je stanje, odgovora ni. Ima še kdo takšne izkušnje?
Očitno bo treba zgolj še v tujini kupovati, ker tam bi že po kakšnem tednu imel nov artikel doma.

reklamiral al dal v garancijsko popravilo ?

lahko mi daš na pm številko servisnega naloga ...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.263
9.891
113
V roku parih dni po nakupu sem dal v popravilo/zamenjavo, saj ta artikel potrebujem. S strani dobavitelja sem dobil potrditev (klic), da je artikel dejansko nepravilen in da dobim v roku parih dni nov artikel. Pa ni bilo še nič.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.764
9.976
113
40
MB
Citat:
Uporabnik warpaint pravi:
Na Mimovrste imajo zelo dolg odzivni čas na maile. Enkrat sem jih prosil za neke dodatne informacije (sicer povsem splošne, nič posebnega), pa jim je uspelo odgovoriti po desetih dnevih.
Kar je po svoje čudni in obenem žalostno saj gre za firmo, ki največji del svojega poslovanja opravlja prek neta.

povsem splošne informacije so ponavadi na uradni strani proizvajalca, če jih ni tam .... jih nemorejo posredovat dobaviteljem .... dobavitelji pa ne trgovcem, torej na strani ne morejo bit napisane, ne vem kak 99 % ljudi tega ne razume
priden.gif


kaj vse preberem ... eni bi radi vedli latence pomnilnika pri prenosnikih ...
hysterical-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.263
9.891
113
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Preveri zakonske roke.
Pa po potrebi Tržno inšpekcijo pokliči.
(ali pa kar njih za roke vprašaš)
Mah, ne gre se mi težit z zakoni, itd. Sej v začetku je potekalo ok (ajde, malo trajalo), vendar sedaj še vedno nič, pa par dni za odgovor na vprašanje o reklamaciji je le malo huda. Bom v ponedeljek poklical na info številko (so bili vedno prijazni in korektni), pa da vidim kaj se dogaja. Tisto z zakoni, inšpekcijami, itd. pride nazadnje na vrsto, če bo treba in se ne bo dalo nič na normalen način zmenit..

Mi je pa zanimivo, da sem ob približno istem času naročil tudi zadevo na Babycentru preko neta. 14 dni nič, pokličem (ni bilo prej časa, čisto pozabil na to) in so založili
confused-1.gif
 

warpaint

Pripravnik
6. jul 2011
198
1
18
Nord

ah...šlo se je zgolj za način plačila. to pa menda ja veste in ni treba preverjat
wink-1.gif

saj ti ne žalim firme, na splošno imam dobre izkušnje, edino pri e-komunikaciji ste pa res počasni
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.263
9.891
113
Baje naj bi bila predvidoma do konca tedna zadeva na voljo. Upam da res, ker jo počasi že nujno rabim.