Michelin CrossClimate

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.282
4.106
113
Ja pa včeraj je bilo tudi 25 cm snega v MB.
evil.gif

Mislim da eni pretiravate.
Sicer pa še vedno lahko dodaš avto nogavičke v opremo .
cheer.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.933
6.977
113
Te gume so idealne za penzioniste, ki delajo po nekaj 1000km na leto in ne rabi vsak dan na šiht, ter lahko ostane doma, če pač slučajno vreme zagusti. Vseeno pa je fajn, da ima "zimsko" gumo, da ne rabi 15.11. it menjat in da zadosti zakonskim pogojem, ker lahko se tudi zgodi, da gre v trgovino in medtem pade nekaj snega.

Saj nihče ne razmišlja, da bi vrgel tole na relacijski avto ko se dela letno 20.000+

ampak še vedno sem mnenja, da se bolj splača pač zimska guma, kot pa tole, seveda iz strogega ekonomskega vidika. Se pač vzame neko mišelinko, ki postane trda in drži tudi 5+ let
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.933
6.977
113
Lahko ti povem iz prve roke, da je hudo slaba. Sem jo imel na mondeotu pred leti. Stara je bila že več kot 5 let, profila več kot dovolj. Poleti brez problema, pozimi pa je bila jeba. Če je bila plundra se je jedva speljalo, ipd, ampak kot rečeno, pač prirediš voznim razmeram pa gre. Sicer sem potem zamenjal prednje/zadnje in je bilo spet boljše, tako da kaj takega je izvedljivo komot.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
x2. Za en drek. Vozim 4. sezono ALPIN A4 in ko je podlaga zasnežena, gre avto predvsem naravnost, na relativno položnem klancu pa speljevanje (razen v rikverc - žal v obratno smer vožnje - po klancu navzdol) ni mogoče.
ne-ne-1.gif
Na mokrem in suhem pa je še vedno presenetljivo OK.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
x3 za en drek Alpin A3, po 3. sezoni, kljub zadostnemu profilu. Podobno z BF Goodrich (pod okriljem Michelina), po 4. sezoni drsalke v dežju.

Neke znanosti ni, ko je guma iztrošena je iztrošena, nekaterim gre profil nekatere pa postanejo prej trde, bo treba dobiti nekaj vmes (Pirelli za letne?).
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
ksz

Za avto ki je vsak dan v pogonu ne glede na vremenske razmere bi jaz vseeno izbral dva kompleta, če se pa res dela malo km in ni treba v vseh pogojih na cesto, bi bila pa tudi tale alternativa ok.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
ksz

Za avto ki je vsak dan v pogonu ne glede na vremenske razmere bi jaz vseeno izbral dva kompleta, če se pa res dela malo km in ni treba v vseh pogojih na cesto, bi bila pa tudi tale alternativa ok.

No jaz to gledam za drugi avto, ki se med delavniki vozi do 20km na relaciji po Lj, torej nobenega hriba. Tiste 2-3x ko pa že zapade sneg, in ob 6AM ni cesta splužena, pa naj bi se s temi gumami tudi prisankal do doma... Ob 6 pa tako ali tako ni nekaj ogromno prometa
grin1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.500
10.730
113
najbolj se splača da gume menjavaš na 2 leti, seveda čeimaš možnostpoceni menjave. pušneš vsaki 2 leti cca 50% cene, ampak imaš pa konstantno nove gume.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.500
10.730
113
stare prodaš na netu, kupcev koliko češ, samo da prišara par soldov. MM je pa ševedno ene 6 ali več če nisi divjak
wink-1.gif
.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Prvič, zadnjič in nikoli več (ker v kratkem letijo v kanto) me je 4 leta stara A3 povsem razočarala ta vikend.

Na cesti čez Ljubelj na AT strani v smeri Celovca: pri 2 cm zvoženega snega nisem prišel do prve serpentine za galerijo. Sicer pa tudi če bi prišel do prve serpentine, bi se pred drugo spet ustavilo, ker ne bi imel več zaleta. Celoten klanec so brez verig klanec zvozili vsi 4 wd avti ter kolikor sem lahko opazoval 2 ali 3 FWD. Med njimi je bil recimo tudi prius +, ki pa ni imel verig, zelo verjetno pa je imel tako kot ostala dva relativno nove zimske gume, definitivno pa ne 4 sezone starih michelink. Verjetno sta mu je pomagala tudi nižje težišče in večja masa (neto 1600 kg namesto mojih 1450 kg)...

Ostali smo v galeriji natikali verige.
crazy1.gif
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.737
113
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
ksz

Za avto ki je vsak dan v pogonu ne glede na vremenske razmere bi jaz vseeno izbral dva kompleta, če se pa res dela malo km in ni treba v vseh pogojih na cesto, bi bila pa tudi tale alternativa ok.

No jaz to gledam za drugi avto, ki se med delavniki vozi do 20km na relaciji po Lj, torej nobenega hriba. Tiste 2-3x ko pa že zapade sneg, in ob 6AM ni cesta splužena, pa naj bi se s temi gumami tudi prisankal do doma... Ob 6 pa tako ali tako ni nekaj ogromno prometa
grin1.gif

Kaj pa ce 2-3x na bus ali taxi, pa letne gume? A ni bolje tako?
 

noker

Pacijent leta 2016
19. sep 2007
4.499
0
36
Jao, eni pa res komplicirajo. Dejstvo je, da ta guma NE MORE biti enakovredna pravi zimski gumi. Je pa približek temu. Saj tudi zimska guma poleti ni niti približek tej, če smo pošteni. In ja, če bi bile ekstremne (!) razmere, bi šel pač z busom. Kamor bi pač moral iti.

Sicer so pa na enem izmed testov povedali, da ta guma ni namenjena za dežele z obilico snežnih dni (npr. Finska), je bolj za zmerna področja, kjer vsake toliko časa zapade nekaj snega.

Sem gorenjec (ne govorim o skupuštvu
evil.gif
), pa smo letos imeli ravno toliko snega, da so gume svoje delo opravile dobro. Nikoli nisem šel nikamor z busom, niti s taksijem.

Ja, ko bo v letu 10 ali več odstotkov kriznih dni, bom verjetno razmislil v smeri totalno zimskih gum. Do tedaj pa ... viva las michelinos crossclimatos
grin1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.933
6.977
113
Saj tega nihče ne...bolj je na mestu debata če se bolj splača to gumo ali pa pač enostavno zimsko vozit tudi čez poletje.

Glede na cene te gume, bi rekel, da se zimske bolj splačajo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.678
6.711
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
stare prodaš na netu, kupcev koliko češ, samo da prišara par soldov. MM je pa ševedno ene 6 ali več če nisi divjak
wink-1.gif
.

Najbrž ja... dvakrat sem prodajal praktično nove gume. ene niso bile nikdar montirane od proizvodnje eno leto, druge pa so imele 3 kkm(prva vgradnja na avto) . prve sem s težavo prodal za 3/4 cene, druge sem prodal za pol cene novih.
rabljene mogoče prodaš za 10 ali 20 evrov kos razen res mogoče kakšno eksotično dimenzijo ob pogoju da imaš srečo s kupcem (ker jih pač ni veliko)
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
No Sajkek ima point, pri pogoju, da imaš vulkanizerstvo
smile-1.gif
imam dva znanca, redno to delata in gre.

http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=10250414&show=1,
nova pa 127. pa to so 5 let stare. za 2 leti stare bi jaz gladko dal 60€ za kos. in da ima tak profil recimo.

Ne vem kaj si ti prodajal. Kumho? fuldo? Čang šlang? Tam verjamem, da je adijo cena, ker so že nove bolj zeh.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Rabljene gume se da čisto ok prodati, moraš pa imeti čas in pa seveda biti v pravi sezoni. Če boš letne prodajal oktobra bo zadeva bolj švoh. Je pa za kupce to pravi čas.
grims-1.gif

Res pa pri novih gumah kar nekaj zgubiš, običajno jih ne boš prodal za 80% cene. Zakaj? Ker mora kupec še montirat, v tisti 100% ceni pri vulkanizerjih pa je montaža že noter. In potem kalkulacija pade, vsaj za ''človeške'' dimenzije.

Sam skoraj vedno prodam stare gume (običajno imaš še kar precej mm profila, ampak so zame prestare), hkrati sem pa tudi že kupil 8 let stare zimske gume s 7mm profila. Za na dirkališče so bile TOP
cheer.gif
. Sem računal, da bodo zdržale eno rundo, pa so ostale gor kar 3 runde izživljanja in to pri 35 stopinjah Celzija zunaj, koliko je imel asfalt raje niti ne pomislim.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Saj tega nihče ne...bolj je na mestu debata če se bolj splača to gumo ali pa pač enostavno zimsko vozit tudi čez poletje.

Glede na cene te gume, bi rekel, da se zimske bolj splačajo.
Pravilno bi bilo, če bi rekel, da so zimske cenejše. Ko se boš zakantal enemu v rit z zimskimi pri 35ih stopinjah Celzija, se ne bodo več splačale
evil.gif
. Zimske so namreč poleti bolj kot ne za smeh.
Tele CrossClimate se mi pa zdijo res optimalna varijanta za nekoga, ki dela par tisoč km letno (recimo moja starša cca. 7.000km letno), hkrati pa lahko še kdaj ostane tudi doma, če je preveč snega. Gume so kot je vidno odlične v mokrem in suhem, po snegu pa bolj žalost, ampak še vedno za silo uporabne. In to je to. Pri nas je recimo snega par dni na leto, kar pomeni takrat paziš, ostalih 350+ dni letno se pa varno voziš. Tudi pozimi je namreč večinoma le dež, ne pa sneg.
In poleg tega dveh kompletov gum pač ne moreš pri majhni kilometrini zvoziti v petih letih, ko jih je fajn zamenjat. Vidim pri starših: tako letne kot zimske imajo še najmanj pol profila.
confused-1.gif

Seveda pa se razmislek obrne, če delaš 30 ali 40 tisoč km in rabiš nujno avto tudi po snegu. Potem je pač smiselnejša varijanta dva komplet ustreznih gum. Ki jih tudi parih letih zvoziš in zamenjaš.
Ali pa če živiš kje v hribih, kjer si ''pod snegom'' 3 mesece. Itd.
Pač vsak mora ugotovit kaj rabi in najti optimalno varijanto.