Mercedes W213 - izkusnje

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.413
2.425
113
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
No sej to..., res vsi so proti MT...

En je zdaj vzel 9-gang od Mercedesa, drug je šel na Stronica, oba zadovoljna. Mercedes je pa res poezija in poraba za 200+ konjev je prav smešna, 130 po tempomatu, ca 1500 obratov in okoli 5 litrov. Stronica še nisem preizkusil.

Pa saj vse te nove kante iz "svete trojice" pri tej konjenici res smešno malo žrejo...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Ne vem, meni je res čudno od kje take nizke porabe. Meni F31 190 konjev pije 6 litrov, če vozim normalno/umirjeno. Pogled na spritmonitor, da je pri podobni konjenici pri Audiju/Mercedesu stanje podobno ... razlika kakšen deci gor ali dol.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.004
1.440
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
No sej to..., res vsi so proti MT...

En je zdaj vzel 9-gang od Mercedesa, drug je šel na Stronica, oba zadovoljna. Mercedes je pa res poezija in poraba za 200+ konjev je prav smešna, 130 po tempomatu, ca 1500 obratov in okoli 5 litrov. Stronica še nisem preizkusil.

Pa saj vse te nove kante iz "svete trojice" pri tej konjenici res smešno malo žrejo...

Ja, sem seznanjen, samo meni so te številke neznane
grin1.gif
Je pa res, pri meni je dosti mestne vožnje in se to hitro pozna.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.413
2.425
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Ne vem, meni je res čudno od kje take nizke porabe. Meni F31 190 konjev pije 6 litrov, če vozim normalno/umirjeno. Pogled na spritmonitor, da je pri podobni konjenici pri Audiju/Mercedesu stanje podobno ... razlika kakšen deci gor ali dol.

Res je, vsi ti motorji npr. ce primerjamo 2.0 194 konjski od Eklase ter 2.0 191 konjski od A6 in če recemo da sta oba avta podobno tezka in aerodinamicna so nekje tukaj tukaj, kak deci gor ali dol, najbrz ni nikjer neke hude revolucije... Kar se pa tice ultra nizkih porab.... nekateri se s temi porabami res obremenjujejo in res pazijo kako vozijo, in ce malo pazis na voznjo, semaforje, obrate si hitro dobil tistega 0,5L not... pa smo ze na 5
smile-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Pri MT je tudi letnik zelo pomemben, pač enkrat se napake odpravijo. Ga imam v A6 in zaenkrat BP, letnik je pa 2014.

Ne vem če boste kaj bolje skoz prišli ni važno kaj se vzame, lahko nekaj gre za 1000-2000€. Saj se dobi notri z lastnimi servisi...nekoč.
tongue-1.gif


PS. Če koga zanima A6 4G Avant 2.0 TDI 190 S-Line bel in.... ročni menjalnik! Se lahko oglasi na privat...zanesljiv menjalnik pa najlepša kola možna.
grin1.gif
 

tratnjak

Fizikalc
10. maj 2009
1.020
32
48
da se vrnemo malo nazaj na temo - par vprasanj glede dodatne opreme
- mogoce kdo ve kako je z aktivnim tempomatom? Cudno mi je, da ga imata samo dva avtoa od 70-ih pri mojem filtru. Kako se imenuje to pri mercedesu pri dodatni opremi?
- zelel bi imeti podporo od apple carplay. Kaj moram iskat pri dodatni opremi? Je to pod Comand? Imamo razlicne Comand opcije?
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.533
4.645
113
Hehe, aktivni tempomat in Mercedes...po tem točno veš ali se je nekdo komaj stegnil za MB ali ne. Aktivni tempomat je del Distronic paketa v MB, ki pride pri novem okoli 3.500,00 eur. Od novih avtov točno vidiš ali ima to ali ne, če ima polno ali prazno zvezdo spredaj.

Torej marsikdo izpusti to opcijo in ostane brez vseh novih pomagal in tudi aktivnega tempomata. Nekaj pomagal lahko dokupiš tudi izven Distronica.

Apple carplay je posebna postavka, ki jo lahko dokupiš poleg Commanda ali tudi poleg Garmina. Sedaj je po moje na voljo že v vseh avtih, v par let starih pa je potrebno pazit, saj marsikje ni bil še na voljo.
 

tratnjak

Fizikalc
10. maj 2009
1.020
32
48
Citat:
Uporabnik Janez40 pravi:
Hehe, aktivni tempomat in Mercedes...po tem točno veš ali se je nekdo komaj stegnil za MB ali ne. Aktivni tempomat je del Distronic paketa v MB, ki pride pri novem okoli 3.500,00 eur. Od novih avtov točno vidiš ali ima to ali ne, če ima polno ali prazno zvezdo spredaj.

Torej marsikdo izpusti to opcijo in ostane brez vseh novih pomagal in tudi aktivnega tempomata. Nekaj pomagal lahko dokupiš tudi izven Distronica.

Apple carplay je posebna postavka, ki jo lahko dokupiš poleg Commanda ali tudi poleg Garmina. Sedaj je po moje na voljo že v vseh avtih, v par let starih pa je potrebno pazit, saj marsikje ni bil še na voljo.


to mi je res cudno - da imas novo e klaso pa nimas aktivnega tempomata :D Vidim pa da je zadeva identicna kot pri 5-kici BMW :D
Se pravi pri dodatni opremi se gleda, ce je Distronic paket in si varen?

Kaka razlika je med Comand in med Garmin?

mogoce se eno vprasanje, ker vidim, da poznas zadeve. Kaj pa je to za rocko? Ker nima v opremi Distronic: rocka
 
Nazadnje urejeno:

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.533
4.645
113
Se popravljam, distronic je okoli 2.500,00 eur dodatka. Imaš pa aktivni tempomat, pomagala, opozorila, mrtvi kot, itd.
Dodatno pa lahko ne vzameš Distronica in še vedno kupiš mrtvi kot, če želiš.

Če želiš aktivna pomagala in aktivni tempomat, potem je Distronic magična beseda
smile-1.gif


Command ima večji infotainment zaslon, pri novih je zraven že apple car play, dodatno dobiš touch pad (ki je brezveze) in ima svojo MB navigacijo (ki je boljša od Garmina). Ima tudi prepoznavo znakov in aktivno opozarjanje na kolone (ki ne deluje v Slo, kar ti pozabijo povedat...).

Navadni infotainment ima Garmin navigacijo, ki je za moje pojme čisto solidna, manjši zaslon (pa še tega zvečer ugašam, ker mi gre na živce), apple car play moraš kupit posebej. Oba imata že BT povezljivost, ki za potrebe telefona in muzike deluje dobro.

Prav ta ročka je Distronic. Z njo aktiviraš in kontroliraš aktivni tempomat, hkrati pa opravlja še funkcijo limiterja, če ga rabiš.

Od dodatne opreme se meni zdi odlična izbira memory za sedeže (če 2 ali več vozijo avto). Ker preden si nastaviš sedež po svojih željah traja, potem ti pa drugi vse podere.
Če te rado zebe ali imaš avto zunaj, potem razmišljaj o gretih sedežih, volanu in gretju na mestu (odlična zadeva, ker se ob hladnih dnevih avtomatsko zažene ob zagonu avta in je voda motorja ogreta veliko hitreje, hkrati pa tudi kabina.

Alcantara sedeži so odlični in jih ne bi menjal za nobeno usnje.

NE VZEMI klavirske piano notranjosti panelov! Karkoli drugega (mat), samo piano ne. zadeva mogoče izgleda ok, ko je sijoča črna barva, se pa takoj opraska, vidi se vsak dotik in prah. Obup.

Če imaš rad glasbo...osnovno ozvočenje je ok. Burmester nadgradnja je....boljša
smile-1.gif


360 stopinjska kamera je zakon. Pika.

Seveda boš vzel LED luči.

66 litrski tank je luštna (poceni) nadgradnja, da delaš konstantno 800+ km vožnje.

Zračno vzmetenje je fantastično...dokler dela.
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Se strinjam z večino napisanega. Vprašanje le, koliko teh pomagal potem res uporabljaš? Nikoli ne uporabljam samodejnega parkiranja, aktivni asistent za ohranjanje smeri imam tudi izklopljen, touch pada ne uporabljam, pa še kaj.
Pohvalo pa dam za aktivni asistent za mrtvi kot in radarski tempomat.
Pa sijoča klavirska črna barva na konzoli mi je všeč, nimam nobenih prask. Okusi so različni.

BTW Mercedes connect me že dela v SLO?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.413
2.425
113
Se strinjam, radarski tempomat je top, prav tako senzor mrtvih kotov. Kako pa ima Mercedes rešen njihov "Špurasistent" v kombinaciji z radarskim tempomatom npr. ce pades v kolono? Da drzi svojo špuro in sam vozi v koloni? Pa kako se imenuje sistem za prepoznavanje pescev ce ti kdo skoci na cesto?
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
sicer ne vem, kako je v E-classi, verjetno zelo podobno, ker si itak delijo sisteme oz. se mi ne zdi smiselno, da bi bili sistemi med sabo različni, ampak recimo v S-classi, avto dejansko pelje popolnoma sam. nastaviš kako blizu se ustavi in max hitrost, in to je to. primer - peljal sem po Tržaški, speljal iz semaforja, nastavil tempomat in asistenco, 60 km/h (oz. limit, ne spomnim se točno), vse kar sem moral, je bilo od časa do časa dati roke na volan - ko me je na to opozoril, verjetno, da preverja, če si zbran oz. splremljaš stvari, ostalo je opravil sam, če se je vozilo pred mano ustavilo, se je avto ustavil, če se je pred mano avto premaknil, se je premaknil tudi mb. sicer parkrat ni speljal sam od sebe, ampak si samo malo pobožal pedalko za plih in je že nadaljeval.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.533
4.645
113
Problem je, da veliko asistenc "podeduješ" ko vzameš določen paket.
Jaz recimo tudi ne uporabljam parkiranja, touch pada niti nisem želel. Asistent za ohranjanje smeri zaenkrat še "toleriram", zna pa biti zoprn.

Me connect ne deluje, baje bo kaj novega v zvezi s tem drugo leto.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.533
4.645
113
Spurassistent deluje ok. Pač obrača volan in vozi sam, moraš pa držat volan. Cesta mora imeti bele črte na levi in desni, drugače ne deluje dobro (oz. do drevesa še). Za kolone meni radarski tempomat s samodejnim zaviranjem ni preveč všeč, ker imam občutek, da sem preblizu avta pred mano in nisem 100% ali bo avto ustavil ali ne. Bolje mi je na avtocesti z njim.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.004
1.440
113
Ko si že prej omenil LED. Jaz bi gledal za LED multibeam. Je razlika, opazna.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.413
2.425
113
Lepo delajo, drugo leto pa pride ven sigurno LED multibeam+, tisto pa ne bo samo opazna razlika, bo cenih +1500€
bonk.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.413
2.425
113
Saj ni problema, kdo pa govori o problemu? Govorim ti samo da včasih je bil xenon in halogen. Kasneje so izumili še LED, vse lepo in prav. Zdaj pa nas fopajo s po dvojnimi, trojnimi LED lučmi. Naj dajo not taboljše LED, jih zakasirajo, serijsko pa vržejo not xenon in je to to. Ne pa da večina potencialnih kupcev sploh ne ve kaj je razlika med temi LED lučmi, večina jih sploh ne ve da obstajajo dvojne v tem modulu... enako kot pri A6 FL, imaš tudi dvojne LED, občine in Matrix... wtf... delajo po nepotrebnem zmedo...