Mercedes-Benz G

Goran_82

Fizikalc
21. jul 2007
1.540
3
38
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Hehe, dobra o picah
smile-1.gif
. Tudi v homolomo dvomim, da so neke manjše dimenzije pnevmatik.
Delovne verzije Gjev so še, ampak mislim, da se na njih ne nanaša ta verzija...

PS: ima morda kdo kakšen podatek o razmerju med profi in luksuz varijanto?

Tako po občutku je nekje 70% civilnih, 10% professional in 20% vojaških/gasilskih/policijskih,...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Goran_82 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Hehe, dobra o picah
smile-1.gif
. Tudi v homolomo dvomim, da so neke manjše dimenzije pnevmatik.
Delovne verzije Gjev so še, ampak mislim, da se na njih ne nanaša ta verzija...

PS: ima morda kdo kakšen podatek o razmerju med profi in luksuz varijanto?

Tako po občutku je nekje 70% civilnih, 10% professional in 20% vojaških/gasilskih/policijskih,...
Hvala, se mi je zdelo, da bo nekaj v tej smeri.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Citat:
Uporabnik Sonny_Chiba pravi:
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
.
V bistvu je g ravno najbolj cesko vozilo med njimi, za kmete spodnje avstrijske in gorskega zdravnika. Niti jeklene šasije ne premore.

Kakšno šasijo pa ima?

Tako:

http://www.mercedes-amg.com/g65.php?lang=eng#powertrain_section

To je V12 Biturbo verzija (G65), ki očitno vseeno najde dovolj kupcev, da ostane v ponudbi.

BTW, avto ima deklarirano mestno porabo cca 22 litrov/100km, kar ga uvršča v "G" razred ekološke učinkovitosti.

Realno porabo pa smo imeli recimo mi na prejšnjem modelu takole:
2536187-DSC00168.JPG
 

Priponke

  • 2536187-DSC00168.JPG
    2536187-DSC00168.JPG
    74,5 KB · Ogledi: 253

landcruiser

Fizikalc
19. sep 2007
288
33
28
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
(delajo pa jih enako kot Toyota Landcruserje J70, pa LR defenderje za specialne potrebe [vojska, policija, gasilci, ...] in tretje trge)

LR Def je lani v celoti zaključil s proizvodnjo - zaradi premajhnega povpraševanja, saj je zadnja leta kotiral večinoma na evropskem trgu, drugje ga je konkurenca čisto izrinila. Nov model je napovedan za leto 2018.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
G proffesional stane 90k EUR, če ga hočeš z vsemi zaporami diferencialov in par dodatne opreme še malo več. Torej gre samo za eno od verzij luksuznega Gja. Za vojsko ipd. se dela še vedno stare Gje (puche) ki so osnovani na W460/461 platformi. Ne moreš pa jih kupit kot fizična oseba, niti ne vem če jih lahko registriraš če bi jih kje dobil "rabljene" (eko norme ipd.).

LR kolikor vem še vedno dobavlja vojaška in specialna vozila (defender = wolf). To kar landcruser omenja je res, ni pa bil problem direktno v povpraševanju ... problem je bil v ceni ki je rasla zaradi prilagajanja eko in varnostnim normam. LR defender v osnovni verziji je nazadnje stal 50k EUR, kar je preveč za to kar je bil namenjen.

Direktno sicer LR ni nikoli delal starih verzij, so se pa licenčno prodajale pod drugimi znamkami (večino delov je zagotavljal LR sam). Konkretno v evropi in bližnji afriki/aziji series 3 kot Santana (španci) in kasneje kot tudi kot Iveco Massif. Recimo to so vozila osnovana na LR series 3, torej defenderjih do leta 90. Enako kot te poznane znamke so licence izvažali tudi nekam v afriko in v azijo, možno da se tam še delajo (se mi ne da googlat).

Point moje zgodbe v temi o Gju je da se NE da naredit poceni škatlastega terenca z ustreznim pogonom ipd. brez da bi vložil veliko denarja za to da gre skozi eko/varnostne pogoje EUja. Posledično pomeni da za trg ki ga ciljajo taka vozilo ni konkurenčen (ker imaš Dusterja za 15k EUR ipd.). Defender je recimo zadnjih 10 let živel samo kot ikona ker se ni nikoli "luksuziziral", G se pa če je ampak cene so ohoho.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Rabljenega vojaškega pucha (G-ja) seveda lahko registriraš, a misliš da ima vojska neregistrirane? Glavni problem je dobit ga v dobrem stanju.
Za defenderja mi je pa še danes žal, da nisem kupil novega, ko so se prodajali od 3,5 (klasični, brez neke opreme) do 3,9mio sit (90 SW, COUNTY, TD5).
 

landcruiser

Fizikalc
19. sep 2007
288
33
28
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Rabljenega vojaškega pucha (G-ja) seveda lahko registriraš, a misliš da ima vojska neregistrirane?

Tovarniško novega pa bolj težko postaviš na cesto pri nas, razen če ga predhodno homologiraš v kateri od držav, kjer so tovrstne procedure malo bolj logiki prijazne.

Pri nas so vsa vojaška (in policijska) vozila homologirana kot specialna vozila. Zato tudi vsi priveski in dodatki ne rabijo biti posamično homologirani. Ob nakupu takega vozila ga je treba prehomologirati iz specialnega, tam pa znajo biti težave ... seveda odvisno od opreme.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Citat:
Uporabnik landcruiser pravi:
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Rabljenega vojaškega pucha (G-ja) seveda lahko registriraš, a misliš da ima vojska neregistrirane?

Tovarniško novega pa bolj težko postaviš na cesto pri nas, razen če ga predhodno homologiraš v kateri od držav, kjer so tovrstne procedure malo bolj logiki prijazne.

Pri nas so vsa vojaška (in policijska) vozila homologirana kot specialna vozila. Zato tudi vsi priveski in dodatki ne rabijo biti posamično homologirani. Ob nakupu takega vozila ga je treba prehomologirati iz specialnega, tam pa znajo biti težave ... seveda odvisno od opreme.
Niso vsa. Po doloceni dobi in prerazporeditvi vozila, jih vcasih prehomologirajo iz specialnega v osebnega. Da jim ni treba na tehnicnega vsake pol leta. Recimo avto ki ga imam v zadolzitvi je ze tak. Tudi nekaj puchov je takih. Pac modre luci in sireno jim odmontirajo pa je
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Samo (pre)homologacija je možna če obstaja civilni mode (na trgu kjer se homologira).

Recimo stari puchi so šli skozi ker so bili enaka vozila na voljo na trgu in je samo stvar papirologije.

Problem je da novi civilni modeli v taki obliki ne obstajajo, ker ne izpolnjujejo zakonskih norm. Tako da novega Gja iz vojske ne moreš homologirat, ker nimaš osnove.

Edina opcija je mutenje preko uvoza iz države kjer se da papirologijo ujerjat "drugače", samo tu moraš imeti čas in pa denar.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Sej zelo zelo malo vozil je namensko narejenih kot specialna. Vecina so civilne verzije predelane. Za ta prva jih je pa itak vecina takih da folk sploh ne ve za njih in se jih uporablja dokler se ne iztrosijo (razne blinde, vizila s specialno opremo)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Beri temo od začetka. Civilne verzije Gja so samo še z motorji in opremami, ki so za od 80k EUR dalje. Slabših verzij ni oz. so specialne verzije za vojsko/policijo/... narejen res specialno ker lahko "pozabijo" na ekofašizem in varnost, ter dajo noter v vozilo samo tisto kar se rabi.

Po domače povedano ne rabiš 3jnega katalizatorja in DPFja ki podražita zadevo za 10k EUR zato da gre navaden G čez ekofašistične norme. Enako ne rabiš airbaga za pešce v sprednjem odbijaču z vsemi senzorji ampak montiraš bullbar, pa ne rabiš 3 sklede pod karterjem da lovi olje ampak daš jekleno ploščo, itd.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Ja ampak vsaj v policiji nihce ne naroca tega. Poglej npr landcruiserje - civilna verzija z dodano opremo. In ja avto je bil 80k Eur.

Specialne verzije majo vse airbage kot civilne ampak zraven sisteme za izklop airbagov ojacane bremze, podvozje, dodatne akumulatorje itd