Menjava cele baterije na EV - cene

Oakey

Majstr
3. feb 2016
912
555
93
Ali imamo že koga, ki je moral menjati celotno baterijo na svojem električnem vozilu in koliko približno ga je to koštalo? Seveda izvzamemo tista popravila, ki so bila menjana pod garancijo.

Bolj me zanima koliko takih primerov že kaj obstaja v Sloveniji, da so morali v menjavo cele baterije za kar so morali plačati iz svojega žepa.

Najstarejši BMW i3 je zdaj star že vsaj 10 let, torej počasi prihajamo v leta ko bo treba počasi menjati baterijo.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.919
2.879
113
Od kolega sin je na prvi generaciji Nissana Leafa moral menjat - je bila cela "afera", ker mu niso hoteli na garancijo. Lahko jutri kolega vprašam kako se je končalo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.465
1.476
113
Iz Tesla kataloga, za 10 let+ stare gare, Model S, 90 kWh baterija:
- nova baterija 24500€ z DDV
- delo zamenjava baterije, drobni materijal, cca 700€
 

mistique

Guru
16. jun 2009
14.229
2.024
113
Emona / Carnium
Iz Tesla kataloga, za 10 let+ stare gare, Model S, 90 kWh baterija:
- nova baterija 24500€ z DDV
- delo zamenjava baterije, drobni materijal, cca 700€
:zavijazocmi:
1000012816.jpg
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.465
1.476
113
Probaj pogledat originalne dele za Mečko, ki je bila nova 100 jurjev plus, pa cene na uradnem servisu.

Bo treba kupovat kaj bolj ljudskega. Ali pa pogledat alternative menjave in popravil a la EV Clinic.

Tudi Tesla načeloma nudi obnovljene baterije, samo to mi ne izpiše.
 

bev

Majstr
25. apr 2017
416
287
63
Ali imamo že koga, ki je moral menjati celotno baterijo na svojem električnem vozilu in koliko približno ga je to koštalo? Seveda izvzamemo tista popravila, ki so bila menjana pod garancijo.

Bolj me zanima koliko takih primerov že kaj obstaja v Sloveniji, da so morali v menjavo cele baterije za kar so morali plačati iz svojega žepa.

Najstarejši BMW i3 je zdaj star že vsaj 10 let, torej počasi prihajamo v leta ko bo treba počasi menjati baterijo.
moj i3 je 8,5 let star in še daleč od menjave baterije.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.465
1.476
113
Za bolj ljudske Muskviče, Model 3/Y, so nove baterije med 11200 EUR in 18200 EUR z DDV plus delo in drobni materijal.
Glede na to, da so naštancani v milijonskih nakladah, bo to v prihodnosti tudi odprlo trg za kake obnove / remanufacturing tudi izven uradne tovarniške zadeve. Podobno, kot se dobi tudi za Priuske že 3rd Party zadeve z konkretnimi garancijami.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Garfildd

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.356
7.096
113
pri taščici
Mislim sa je bila debata v fb grupi ko je nekomu na trojki po odpovedi 12V in menjavi tega na tesli na poti domov kmaku javilo napako glavne baterije.
Avto je bil po km izven garancije.
Mislim da obnovljena baterija (ne nova!) 15k, če bi zelel staro obdrzat se 10 zraven .
Avto vreden cel pa cca 20k
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.849
1.696
113
Iskajoč brata
Svak se zanimal za menjavo na Nissan Leafu, dobil ponudbo za 34k€. Ga je kar sesedlo.
Ko je vprašal kako, zakaj, je dobil direkten neuraden odgovor: Spodbujamo nakupe novega avtomobila
 
  • Wow
Reactions: NekdoK in aljoman

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.215
11.133
113
kod Džej-Zija
Logika, folk. Zakaj bi sicer MB zaklenil baterijo po določenem številu operacij? Zaradi varnosti zanesljivo ne. Jebeš sustainability, važno, da se denar obrača.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.293
9.913
113
Logika, folk. Zakaj bi sicer MB zaklenil baterijo po določenem številu operacij? Zaradi varnosti zanesljivo ne. Jebeš sustainability, važno, da se denar obrača.
No ja, jaz ne bi bil tako prepričan, da gre samo za denar. Čisto možno je, da so testirali in ugotovili, da se po nekem številu ciklov bistveno poveča možnost za vžig, odpoved, itd.
Je pa tukaj problem, če se baterija zaklene pri recimo 100.000km in so tak polizdelek vseeno dali v prodajo.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.215
11.133
113
kod Džej-Zija
IMHO gre dejansko za uresničevanje politike življenjske dobe avta. Frend je imel 520d z 8-st avtomatom ZF. Na menjalniku nalepka "sealed for life". Nekje v ultradrobnem tisku: življenjska doba avta 120.000 km. Priporočila ZF: menjaj olje na 80-100 kkm. MB je šel pri programiranem crkovanju avta samo korak dlje in ga softversko popolnoma onemogočil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jezek

sad

Guru
24. avg 2007
21.293
9.913
113
Kar sem oporekal je le to, da se gre lahko le za denar. Ni nujno in ja, definitivno je problem, če ti zablokirajo avto pri 100.000km. Ker to pomeni, da so namerno nategnili kupce in spravili v prodajo četrtizdelek. Posledično se to že kaže pri kupcih. Ker ko enkrat pride glas ven, potem se kupci tudi s palico ne bodo več dotaknili tega dreka.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.215
11.133
113
kod Džej-Zija
Kar sem oporekal je le to, da se gre lahko le za denar. Ni nujno in ja, definitivno je problem, če ti zablokirajo avto pri 100.000km. Ker to pomeni, da so namerno nategnili kupce in spravili v prodajo četrtizdelek. Posledično se to že kaže pri kupcih. Ker ko enkrat pride glas ven, potem se kupci tudi s palico ne bodo več dotaknili tega dreka.
Se strinjam. Ne vem, kaj je slabše: denar ali nesposobnost.
 

Podobne teme