ne, enako ali več, zaradi vseh varnostnih sistemov, ki bodo vgrajeniCitat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
slej ali prej se bodo cene dela morale dvigniti
če odmislim material, ki prihaja od vsepovsod, pa sigurno na račun znanja, ki ga potrebuješ za rešitev kompleksnih problemov (DPF, avtomatski menjalniki, ADAS nastavitve kamer itd.)
pri električnih vozilih bo manj kompleksnih problemov, a ne
pa ne ti men
vprašanje zate: ADAS kamera, novi audi a4: greš na pooblaščenca, dajo avto v vago, spred dajo tablo, avto na tester, sledijo protokolu za nastavitev. Koliko misliš, da to stane? evo, 140 eur
V aftermarketu npr neka spodobna oprema stane 2200 za tester za osebna vozila in lahke dostavnike, podstavek za tablo 975, tabla 300 + ddv na vse to.
Pa sedaj naštimaj, da ti bo delal aktivni radarski tempomat z kitajskim EOBD vmesnikom za 50, če moreš, ker je žena zadela korito za rože in je bilo treba odbijač pobarvat za 150 + nastavit kamero.