Mehanik leta 2017

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
slej ali prej se bodo cene dela morale dvigniti
če odmislim material, ki prihaja od vsepovsod, pa sigurno na račun znanja, ki ga potrebuješ za rešitev kompleksnih problemov (DPF, avtomatski menjalniki, ADAS nastavitve kamer itd.)

pri električnih vozilih bo manj kompleksnih problemov, a ne
priden.gif
ne, enako ali več, zaradi vseh varnostnih sistemov, ki bodo vgrajeni
pa ne ti men
priden.gif

vprašanje zate: ADAS kamera, novi audi a4: greš na pooblaščenca, dajo avto v vago, spred dajo tablo, avto na tester, sledijo protokolu za nastavitev. Koliko misliš, da to stane? evo, 140 eur

V aftermarketu npr neka spodobna oprema stane 2200 za tester za osebna vozila in lahke dostavnike, podstavek za tablo 975, tabla 300 + ddv na vse to.
Pa sedaj naštimaj, da ti bo delal aktivni radarski tempomat z kitajskim EOBD vmesnikom za 50, če moreš, ker je žena zadela korito za rože in je bilo treba odbijač pobarvat za 150 + nastavit kamero.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
slej ali prej se bodo cene dela morale dvigniti
če odmislim material, ki prihaja od vsepovsod, pa sigurno na račun znanja, ki ga potrebuješ za rešitev kompleksnih problemov (DPF, avtomatski menjalniki, ADAS nastavitve kamer itd.)

koliko misliš da je ura dela razvojnega inženirja ki razvija DPF filtre itd.?, ne tistega v nemčiji ampak recimo koliko bi bila ura pri nas.
ne vem, me ne zanima, ti veš?
vem pa, koliko bi stal izpuh od turbine do konca dpf, če bi ga kupoval po kosih, se pravi predkat, dpf, trije senzorji za temperaturo, vsaj dva desetžična NOx senzorja, dve lambdi. Ti veš?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
slej ali prej se bodo cene dela morale dvigniti
če odmislim material, ki prihaja od vsepovsod, pa sigurno na račun znanja, ki ga potrebuješ za rešitev kompleksnih problemov (DPF, avtomatski menjalniki, ADAS nastavitve kamer itd.)
Aha..potem se bo morala tudi raven izobrazbe dvigniti iz poklicne vsaj na 5-6 stopnjo ali kako?
cool-1.gif

zakaj že?
čez mejo so cene precej višje, za primerjavo pokliči na Auto krainer ali PORSCHE v Celovec, pa primerjaj z Integral Jesenice ali Vrtač Kranj
treba se je sprijaznit, da vsi bi imeli superduper avto s ful opreme in čim več varnosti. RAZEN, kadar ga je treba servisirat. Servisiral bi vsak hrošča ali katrco, zaletel se pa noen ne bi rad s katerim od teh dveh

Rabati itd. so dosegli dno, potrebno je ponudit strankam znanje, in tega se veliko mehanikov prekleto dobro zaveda. Olje in filtre dela danes vsak mulo popoldan, pa še to nekateri neuspešno (primer od lani: ker se na famoznem dieselgate CAGA 2.0 tdi ni pri menjavi filtra goriva aktivirala z ustrezno opremo predčrpalka, da se sistem odzrači, so avto vžigali na maxibrill in s tem povzročili okvaro visokotlačne ter opilki so poškodovali še šobe. Cena popravila: sitnica :D )
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
slej ali prej se bodo cene dela morale dvigniti
če odmislim material, ki prihaja od vsepovsod, pa sigurno na račun znanja, ki ga potrebuješ za rešitev kompleksnih problemov (DPF, avtomatski menjalniki, ADAS nastavitve kamer itd.)

pri električnih vozilih bo manj kompleksnih problemov, a ne
priden.gif
ne, enako ali več, zaradi vseh varnostnih sistemov, ki bodo vgrajeni
pa ne ti men
priden.gif

vprašanje zate: ADAS kamera, novi audi a4: greš na pooblaščenca, dajo avto v vago, spred dajo tablo, avto na tester, sledijo protokolu za nastavitev. Koliko misliš, da to stane? evo, 140 eur

V aftermarketu npr neka spodobna oprema stane 2200 za tester za osebna vozila in lahke dostavnike, podstavek za tablo 975, tabla 300 + ddv na vse to.
Pa sedaj naštimaj, da ti bo delal aktivni radarski tempomat z kitajskim EOBD vmesnikom za 50, če moreš, ker je žena zadela korito za rože in je bilo treba odbijač pobarvat za 150 + nastavit kamero.

Nimam ADAS kamere na vozilih, sem moral na google pogledat kaj to sploh je. Pa radarja tudi nimam, pa šoferja tudi ne
priden.gif

Pa klima je ročna, si moreš mislit...pa zadaj niso šipe na elektrike in sedeži niso ogrevani...pa morda še kakšna "malenkost", ki veseli servise in jim daje delo, ko crkne.

Mi se menimo o ceni delov, ki jih pozlatijo serviserji, ne pa o defektih in okvarah, ki potrebujejo specialna orodja ipd. in ko dejansko moraš zapeljat na servis, proizvajalec pa se je itak potrudil, da ne moreš doma menjat z lahkoto.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Veliko "ve" o raznih sistemih v vozilih, zdaj al je mehanik, al pa ima izkušnje s servisi, ker je kupil nekvalitetno robo, ki se kvari.

Dajte se zbrat eni malo v tej temi.

Tukaj pišemo, kako mehaniki služijo Z MATERIALOM, ki ga ne proizvajajo, ampak kupijo drugje, po nižji ceni kot mi...in ga oplemenitijo na računu servisa.

Ne pišemo pa o ceni storitve = dela mehanika, ko si obračuna svoje znanje, trud itd.

Očitno pretežko.

In ja, meni bo vedno čudno, če je liter olja v trgovini 9 eur, na servisu pa 60.

Dejansko se mora vsak normalen potrošnik vprašat, kaj je tu "narobe".

No, mehanik leta 2017 je dal odgovor = s takimi cenami pri belem dnevu ODIRAJO stranke.

To je vsa umetnost.

--------------------------

Če se pa že menimo o servisu.

Ga ni enega mehanika, da bi naredil servis po knjigi, tako kot je treba....ga ni enega...bodite ziher.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Jp..stokrat ponovljeno, eni pa kot telički gonjo boš pumpe, rasdarske sisteme ipd navlako..
stupid-1.gif

Pa cene v celovcu ipd..boli me patak, kolk gor računa za menjavo olja-mi smo v sloveniji na žalost, karkoli že to pomeni
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
avti prihajajo vsak dan novejši in bolj napredni
mene ne zanima, kaj ti voziš - lahko se tudi s ponijem, meni je vseeno. Boš več privarčeval, kot z avtom, katerega info si zapisal, je res?
Nekdo mora servisirati vozila, tudi nova, tudi nepooblaščenci servisirajo NOVA vozila, si moreš mislit?
Glede na davke in prispevke za plače in ob pogledu na delovno uro je kmalu jasno, da se z urami ne moreš pokrit dandanes v mehanični delavnici, ni šanse.
Se prav ostane samo nekaj variant, al da pri delih nekaj zaslužiš, ali pa greš delat na fuš - ampak potem mlajših vozil od 5 let praktično ne boš videl v svoji delavnici. Trg se spreminja, tako kot vozila. Čez nekaj let bo tako kot v tujini: ne bo toliko važno, odkod so deli ali s servisa, ali s seboj prinešeni - pomembno bo le znanje in ustrezno popravilo in storitev.
Še vprašanje zate: klimo si tudi sam servisiraš? napolniš, kupiš na netu flaško z R134 (predvidevam da je R134, ker je še ročna)?
si predstavljaš, da bi mel 1234yf, ki stane 5kg 850 eur? bognedaj novo S klaso, ki ima CO2 plin in mašina stane 9000 eur+DDV za servisiranje sistema?
luxuz stane, to tko je

lepo je, če se človek znajde, pa servisira sam. Ampak to do neke mere pije vodo, v primeru novih vozil ali pod garancijo pa ni pogojev, sploh v višjem razredu osebnih vozil. Preveč elektronike
Ne pričakujem, da boš to razumel, ker pač nisi v avtomobilski branži.
Jaz pač razumem, da je jutranja kava 1 eur, stane pa kava nekaj centov, pa še joškasti natakarici je treba dat plačo vsak mesec + državi zajeten kos pogače.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
slej ali prej se bodo cene dela morale dvigniti
če odmislim material, ki prihaja od vsepovsod, pa sigurno na račun znanja, ki ga potrebuješ za rešitev kompleksnih problemov (DPF, avtomatski menjalniki, ADAS nastavitve kamer itd.)

koliko misliš da je ura dela razvojnega inženirja ki razvija DPF filtre itd.?, ne tistega v nemčiji ampak recimo koliko bi bila ura pri nas.
ne vem, me ne zanima, ti veš?
vem pa, koliko bi stal izpuh od turbine do konca dpf, če bi ga kupoval po kosih, se pravi predkat, dpf, trije senzorji za temperaturo, vsaj dva desetžična NOx senzorja, dve lambdi. Ti veš?

Ne zakaj bi me ga ne rabim. Vem pa koliko me stane del za brisalce ki mi ga mehanik prodaja po 6 kratni ceni.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.956
-8.677
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Rabati itd. so dosegli dno, potrebno je ponudit strankam znanje, in tega se veliko mehanikov prekleto dobro zaveda.
Aha, na rabatskem dnu je olje 3x dražje kot v štacuni. Fajn to
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
avti prihajajo vsak dan novejši in bolj napredni
mene ne zanima, kaj ti voziš - lahko se tudi s ponijem, meni je vseeno. Boš več privarčeval, kot z avtom, katerega info si zapisal, je res?
Nekdo mora servisirati vozila, tudi nova, tudi nepooblaščenci servisirajo NOVA vozila, si moreš mislit?
Glede na davke in prispevke za plače in ob pogledu na delovno uro je kmalu jasno, da se z urami ne moreš pokrit dandanes v mehanični delavnici, ni šanse.
Se prav ostane samo nekaj variant, al da pri delih nekaj zaslužiš, ali pa greš delat na fuš - ampak potem mlajših vozil od 5 let praktično ne boš videl v svoji delavnici. Trg se spreminja, tako kot vozila. Čez nekaj let bo tako kot v tujini: ne bo toliko važno, odkod so deli ali s servisa, ali s seboj prinešeni - pomembno bo le znanje in ustrezno popravilo in storitev.
Še vprašanje zate: klimo si tudi sam servisiraš? napolniš, kupiš na netu flaško z R134 (predvidevam da je R134, ker je še ročna)?
si predstavljaš, da bi mel 1234yf, ki stane 5kg 850 eur? bognedaj novo S klaso, ki ima CO2 plin in mašina stane 9000 eur+DDV za servisiranje sistema?
luxuz stane, to tko je

lepo je, če se človek znajde, pa servisira sam. Ampak to do neke mere pije vodo, v primeru novih vozil ali pod garancijo pa ni pogojev, sploh v višjem razredu osebnih vozil. Preveč elektronike
Ne pričakujem, da boš to razumel, ker pač nisi v avtomobilski branži.
Jaz pač razumem, da je jutranja kava 1 eur, stane pa kava nekaj centov, pa še joškasti natakarici je treba dat plačo vsak mesec + državi zajeten kos pogače.

Samo to ti bom rekel, eu komisija je morala ukreoat, da se lahko vozi tudi na nepooblaščene...

Odiranje in monopol.

Naj si dvigne uro storitve, nikakor pa ne 10x cene delov, to je čisto oderuštvo

In ti to zagovarjaš, eni ste res nori

Klime od 2002 nisem diral, bp, bo avto šel na dinos prej, na drugem pa sem peljal filat k specialistu, 5min je mašina delala, komplet
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
narobe si razlagaš
vsekakor je trgovcu v interesu, da zasluži več - se pravi da mehaniku čimmanj rabata
ker pač ve, koliko ga ima sam in koliko mehanik, od polne cene, in, posledično da mehanik dobro živi na račun le-tega :D
ker mu ga več, kot mu ga da, ne more več dati - kaj storiti?
trga nima tako velikega, da bi lahko dosegal boljšo ceno, kaj sedaj?
tujci prodirajo na male trge z nizkimi cenami, ki jih, glejga zlomka, dobijo na račun velikih količin velikega trga od rabatov s strani svojih dobaviteljev. Saj trgovec ne proizvaja delov, on živi od maržiranja. da za tem stoji logistika, nabava, prodaja, trgovine in dovoz robe mehanikom vsaj dvakrat dnevno, tega nihče noče videti

Z internetnimi trgovinami je super, saj ne potrebuješ svojega skladišča.

govorim za rezervne dele, ne za olja - olje je svoja zgodba s pranjem davka in pristojbin, ki bi jih moral vsak uvoznik plačati državi
podobno je s pnevmatikami

pa da ne bo pomote: sem odločno proti zaslužkom mehanikov na avtodelih v nekih nenormalnih procentih - zagovarjam storitev dela, ne pa tudi storitve po urni postavki

v kolikor se kdo znajde in sam kupi robo iz tujine - hvala bogu, če ima koga kompetentnega, ki to vgradi (ali je to pač ta oseba sama)
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
kje sem napisal, da podpiram 10x cene delov?
malo se zberi, ura še ni tako pozna

točno se ve, kakšne rabate imajo v avtomehanični branži +- nekaj procentov

o Montijevi direktivi in skupinskih izjemah (evropska komisija) imam pa pomojem od komentatorjev v tej temi sigurno največ izkušenj, pa še kaj zanimivega za prihodnost bi se našlo
komu pa misliš, da je v interesu, da se servisira izven pooblaščencev? aftermarket trgovcem, združenim v grupacije - ker drugače čez nekaj let ne bodo mogli komu kaj prodat, se pravi originalom enakovredne dele, iz iste linije, kot so originalni
ne spoznaš se no, to očitno ni tvoja branža

najbolje shajajo mehaniki, ki del rabata namenijo svoji stranki
fer odnos, fer cene, znanje - polna delavnica
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Ksz
Tudi cena nastavtve kamere radarskega tempomata bo strmoglavila, samo da bo dovolj dela za te kamere. Dokler bo pa ena nastavitev tedensko pa verjamem da bodo poskusal tukaj loviti zasluzek.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
kje sem napisal, da podpiram 10x cene delov?
malo se zberi, ura še ni tako pozna

točno se ve, kakšne rabate imajo v avtomehanični branži +- nekaj procentov

o Montijevi direktivi in skupinskih izjemah (evropska komisija) imam pa pomojem od komentatorjev v tej temi sigurno največ izkušenj, pa še kaj zanimivega za prihodnost bi se našlo
komu pa misliš, da je v interesu, da se servisira izven pooblaščencev? aftermarket trgovcem, združenim v grupacije - ker drugače čez nekaj let ne bodo mogli komu kaj prodat, se pravi originalom enakovredne dele, iz iste linije, kot so originalni
ne spoznaš se no, to očitno ni tvoja branža

najbolje shajajo mehaniki, ki del rabata namenijo svoji stranki
fer odnos, fer cene, znanje - polna delavnica

Saj ne razumeš. Monopol pooblaščenih servisnih delavnic v času garancijskega roka, kjer imajo zaradi tega proste roke pri določitvi cene je najmanj nekorekten oziroma je v nasprotju z evropskimi načeli o trgu.

Potrošnikom je v interesu, da se lahko servisira izven monopolističnih servisov, ker ni gneče, so bolj ugodne cene in pazi, takšna storitev temelji na ponudbi in povpraševanju za razliko od IZKRIVLJENE ponudbe monopolista, ki v nasprotju s tržnimi zakonitostmi oblikuje ceno.

Zelo preprosto.

In seveda je to v interesu tudi trgu, proizvajalcem neoriginalnih delov, ker od tega živijo.

Verjetno se je v teh letih sedaj znatno poslabšal vozni park, ker se servisira na nepooblaščenih servisih (sploh menjava olja in filtrov, a ne).

In še vedno ne razumeš, eno je cena materiala, drugo je cena storitve.

In lahko ti povem marsikaj o tem, kakšen cirkus je nastal pri nekaterih, ko se je malo večji potrošnik odločil, da ne bo več vozil na pooblaščen servis ter da bo dele nabavljal drugje, seveda ceneje.

To so taki prihranki za firmo, da glava peče!!! Lahko na letni ravni za razliko kupi par novih vozil in se mu žvižga.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
Kaki monopol? Saj pa nikjer ne piše da moreš na pooblaščenem šraufat. Kaj sanjaš.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.956
-8.677
113
Ni problema, dokler ni potrebno uveljavlajati garancije. Potem se pa hitro lahko zaplete in se hočejo izvleči ven, ker servisi niso bili na uradnem servisu. Pri podaljšani garanciji pa sploh
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Jp..jaz raje vozim avto , ki je v garanciji na pooblasceni servis, ravno v izogib takim situacijam..pac pozrem, da mi zaracunajo olje, vitrex, razne sprejcke, preizkus zavor na valjih po zlatarskih cenah. Ampak samo do izteka garancije, potem me pa ne vidijo vec..
Za ta avto je servis(osnovni) 200;, za drugega, ki je starejsi in ga servisira lokalec, pa 60..
17758-icon_confused.gif