Megane z avt. menjalnikom - izkušnje?

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Ene luči imajo občutljivo elektroniko in ko prestavljaš iz D v P, greš mimo R-ja in zasvetijo rukverc luči.

Recimo pri mojem rikverc posveti po kaki sekundi šele (tko, od oka). Tako da ko prestavljam v P, se mi rit nič ne zasveti
smile-1.gif
 

B81

22. jul 2007
37.429
10.786
113
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
KSZ

ali ima kdo izkušnje z menjavo sklopke na EDC (oz. DSG, powershift) samodejnem dvosklopčnem menjalniku? Bojda se lahko zgodi, da je potrebna nova sklopka in naj bi se menjala posebej (ne komplet z menjalnikom). Pri veliko mestne vožnje naj bi namreč ob daljšem čakanju na mestu (semafor, zastoj) dajalo v N in ne puščalo v D, saj naj bi se v nasprotnem primeru sklopka prekomerno obrabljala.

Predvidevam, da gre zgolj za eno sklopko (lihe prestave). Sam prvič slišim za kaj takega, to zgoraj je navedba mehanika pooblaščenega renault servisa.

Dve sklopki, ena za lihe in druga za sode prestave. Pravi, da ni potrebno dajati v N. Ne vem, po 85 k km še nekako dela, čeprav je menjalnik slabo odziven, če prehitevaš, morš kar malce prej pohodit plin, da prestavi in da potegne. Vožnja 5 km/h v koloni tudi ni užitek, ker cuka.

 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.079
3.565
113
41
Lj
Kdaj bodo v Evropi nehal prodajat te polizdelke od dual clutch menjalnikov in šli nazaj na prave avtomatike?
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.820
643
113
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
KSZ

ali ima kdo izkušnje z menjavo sklopke na EDC (oz. DSG, powershift) samodejnem dvosklopčnem menjalniku? Bojda se lahko zgodi, da je potrebna nova sklopka in naj bi se menjala posebej (ne komplet z menjalnikom). Pri veliko mestne vožnje naj bi namreč ob daljšem čakanju na mestu (semafor, zastoj) dajalo v N in ne puščalo v D, saj naj bi se v nasprotnem primeru sklopka prekomerno obrabljala.

Predvidevam, da gre zgolj za eno sklopko (lihe prestave). Sam prvič slišim za kaj takega, to zgoraj je navedba mehanika pooblaščenega renault servisa.

Ne vem kako je pri drugih, ampak pri DSG menjalniku ni potrebe dajati v N. Ko imaš v D in stojiš na mestu (držiš zavoro), avto sam "pritisne sklopko", se pravi takrat sklopka ne drsa ampak je odmaknjena. Ko zavoro spustiš, še lepo čuti kako avto popušča sklopko in spelje. Trenutno imam v uporabi DSG z realnimi 285kkm in nič ne kaže da bi ga kaj matralo (tok tok:)).
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Kdaj bodo v Evropi nehal prodajat te polizdelke od dual clutch menjalnikov in šli nazaj na prave avtomatike?

Sej ti nihče ne brani kupit klasike.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Ne vem zakaj bi bli te menjalniki slabi? Recimo na Hondinih moto trojčkih NC/NCX/INTGERA se obnese odlično. Pravzaprav tako dobro, da se jih upajo še v mnogo zmogljivejše pol terenske stroje dajat, recimo v novo AFRICO. Tudi nekih okvar ni, prav tako ne cukanja pri mestni vožnji. Po moje je potrebno samo dobro optimizirat delovanje, morda uporabiti kvalitetnejše materiale, ki so trajnejši. Pa lahko zadeva super funkcionira. Ravno omenjeni trojčki so dokaz za to.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.079
3.565
113
41
Lj
Zakaj pa potem te dual clutchi niso prodajni hit v Ameriki, kjer so mahnjeni na avtomatike? Zakaj?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Po moje ker zadeva ni dobro optimizirana. Morda konkretne nove mape elektronike, ki bi omogočale, lepše, bolj tekoče delovanje. recimo v zgoraj omenjenih mopedih zadeva lepo deluje, ne vidim razloga da nebi tudi v avtih. Uporaba kvalitetnejših materialov in olj, da se nebi hitro iztrošilo. Me ne čudi, da se zadeva ne obnese, v zadnjih nekaj letih je evropska avto industrija sproducirala kr nekaj failov, predvsem na račun šparanja, prehitrega razvoja, nedovolj testiranja, itd.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.999
1.889
113
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Kdaj bodo v Evropi nehal prodajat te polizdelke od dual clutch menjalnikov in šli nazaj na prave avtomatike?

Jaz ne vem kaj tocno tebe matra, ampak sem imel klasicen menjalnik pred leti in zdaj dsg. To je kot noc in dan, v prid novemu seveda. Zakaj pa si si ravno jenkije vzel za referenco?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.722
1.518
113
Citat:
Uporabnik brane_new pravi:
Ma kaj use ne debaterate.
Vozi sine!

Točno tako!
zmaga.gif


Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Kdaj bodo v Evropi nehal prodajat te polizdelke od dual clutch menjalnikov in šli nazaj na prave avtomatike?

Tiho bodi in uživaj
cheer.gif


Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Kdaj bodo v Evropi nehal prodajat te polizdelke od dual clutch menjalnikov in šli nazaj na prave avtomatike?

Jaz ne vem kaj tocno tebe matra, ampak sem imel klasicen menjalnik pred leti in zdaj dsg. To je kot noc in dan, v prid novemu seveda. Zakaj pa si si ravno jenkije vzel za referenco?

Ker vozijo avtomatike že od leta 1930? Ker se tam ročnih menjalnikov v avtih pravzaprav ne prodaja? Ker prevozijo več kilometrov na leto kot mi? Zakaj bi menjali konja, ki zmaguje? (Should I keep going?)
smile-1.gif


In ja, klasični avtomat s sodobnim (beri: starim 20 let ali manj) softverom absolutno ne cuka pri 5 km/h, pravzaprav ne cuka nikoli, in ko ga pohodiš uboga kot je treba...
rolleyes-1.gif
 

FRooT

Pripravnik
19. avg 2007
507
8
18
Vse lepo in prav. Klasičn avtomat ... pa ga daj na 1,6 bencinski motor, pa te bi prav rad vidu kolk rad ga boš še vozu
wink-1.gif


Dokler ima motor dovolj navora je klasičn avtomat super, z pojenjanjem le-tega, pa se počasi neha veselje
wink-1.gif
Tu so DSG in izpeljanke v konkretni prednosti.

Se pa strinjam, da ga ni čez dobrega šestaka z klasiko
wink-1.gif


LP,

M.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
769
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Ene luči imajo občutljivo elektroniko in ko prestavljaš iz D v P, greš mimo R-ja in zasvetijo rukverc luči.

Recimo pri mojem rikverc posveti po kaki sekundi šele (tko, od oka). Tako da ko prestavljam v P, se mi rit nič ne zasveti
smile-1.gif

Pri meni tudi ne... ce grem samo cez R... Sicer pa tudi jaz ponavadi ne dajem niti v N, kaj sele v P pred semaforjem... Edino ce vem, da bom dolgo cakal ...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.999
1.889
113
Se zdaj pa ne vem v cem tocno je taka blazna prednost starih? Dsg ne cuka, pije manj in salta hitreje.