Po zasnovi je motor star nissanov z verigo, renaultovci so mu dodali turbino in malce prilagodili. Mrzel res malce cuka, tako kot precej ostalih (ne samo renaultovih) bencinarjev, vendar se zadeva umiri po cca. 500m vožnje. Nadgradnja SW, menjava svečk, menjava injektorjev cukanja ne odpravita. Verjetno je odvisno od posameznega motorja, ampak pri meni je cukanje komaj zaznavno.
Meni v GS porabi malce pod 8 (pretežno regionalke), na AC po omejitvah cca. 8,5 (kratke prestave, 6. pri 130 km/h je že cca. 3700 obr/min), po mestu cca. 9 (teža!). Vleče zelo zvezno, pri cca. 2200 obr. je že na vojo max. navor. Je povsem dovolj zmogljiv, v meganu GT še toliko bolj (cca. 150 kg manj in manj zračnega upora).
V primerjavi z dci je seveda žejen, v primerjavi s konkurenco (touran 1.4 tsi, zafira 1.8, mazda 5 1.8 itd.) pa povsem primerljiv.
Šibke točke: tukaj k sreči vsaj zaenkrat nimam izkušenj, napake prejšnjih generacij (mehanizem pomika stekel, slabo sestavljena notranjost) so rešeni. Nekateri l. 2010 naj bi imeli porozne glave motorja, vendar so to bojda zelo osamljeni primeri. Težav z verigo in napenjalci ni, vodna črpalka naj bi bila lifetime, oziroma dobra za vsaj 10 let. Veliki servis (venjava vseh filtrov, vseh tekočin, svečk, mikro jermena) cca. 270 EUR z računom.