Bom še tule povprašal, kjer ste mojstri za vse priložnosti.
Tale 1.5 dCi 110 je res motor za kravžljati živce kar se elektronike tiče. Naš že od novega dela neke težave, predvsem ko je bil v uporabi tempomat je rad zmetal ven kup napak tipa check anti pollution, check ESP,... nekje na vsakih 40.000 km. No letošnja nova fora pa je Engine failure hazard in izklapljanje enega bata. Prvič se je zgodilo na poti na dopust, k sreči ravno malo pred bencinsko in sem se samo spustil do tja. Ugasnili motor, malo gledali okrog njega, če bi kje kaj bilo, poskusili še enkrat vžgati, motor teče normalno, čez par sekund so ugasnile tudi kričeče rdeče lučke STOP in ključ. Občasno sem še opazil, da je tu in tam motor pocukal a se je tudi to kasneje umirilo. Sedaj nekje 3000 KM kasneje spet ista zgodba vendar sedaj na parkirišču. Na parkirišče smo se pripeljali normalno, ko smo čez kake pol ure želeli naprej pa spet cel lightshow na armaturki ob prižigu motorja in delovanje na treh cilindrih. Sedaj po nekaj minutah pavze avto spet gre normalno vendar sedaj ključ ni ugasnil. Ko smo šli na dopust smo imeli napako P0204, torej četrti cilinder in bila je v statusu pending fault ter sama izginila. Danes imamo napako P0201 in status se je iz pending fault spremenil v current fault, predvidevam, da zato tudi sveti ključ, obenem pa na armaturki sveti še Check ESP.
Če se je kdo s tem že srečal, kaj vse ste menjali? Da ne bojo na servisu menjali pol motorja in elektronike preden bomo ugotovili kaj je sploh narobe, glede na to, da avto drugače normalno deluje, je pa trenutno nekje pri 155.000 km, letnik 2012
Hvala za odgovore
Tale 1.5 dCi 110 je res motor za kravžljati živce kar se elektronike tiče. Naš že od novega dela neke težave, predvsem ko je bil v uporabi tempomat je rad zmetal ven kup napak tipa check anti pollution, check ESP,... nekje na vsakih 40.000 km. No letošnja nova fora pa je Engine failure hazard in izklapljanje enega bata. Prvič se je zgodilo na poti na dopust, k sreči ravno malo pred bencinsko in sem se samo spustil do tja. Ugasnili motor, malo gledali okrog njega, če bi kje kaj bilo, poskusili še enkrat vžgati, motor teče normalno, čez par sekund so ugasnile tudi kričeče rdeče lučke STOP in ključ. Občasno sem še opazil, da je tu in tam motor pocukal a se je tudi to kasneje umirilo. Sedaj nekje 3000 KM kasneje spet ista zgodba vendar sedaj na parkirišču. Na parkirišče smo se pripeljali normalno, ko smo čez kake pol ure želeli naprej pa spet cel lightshow na armaturki ob prižigu motorja in delovanje na treh cilindrih. Sedaj po nekaj minutah pavze avto spet gre normalno vendar sedaj ključ ni ugasnil. Ko smo šli na dopust smo imeli napako P0204, torej četrti cilinder in bila je v statusu pending fault ter sama izginila. Danes imamo napako P0201 in status se je iz pending fault spremenil v current fault, predvidevam, da zato tudi sveti ključ, obenem pa na armaturki sveti še Check ESP.
Če se je kdo s tem že srečal, kaj vse ste menjali? Da ne bojo na servisu menjali pol motorja in elektronike preden bomo ugotovili kaj je sploh narobe, glede na to, da avto drugače normalno deluje, je pa trenutno nekje pri 155.000 km, letnik 2012
Hvala za odgovore
Nazadnje urejeno: