Ne vem kako delujejo ti sistemi in za kaj vse se jih da uporabiti, saj ga še nikoli nisem imel. Torej na novem avtomobilu bo tovarniško vgrajen sistem predgretja/gretja. Včasih smo to poznali pod imenom Webasto. Po pripovedovanju naj bi imel predvsem funkcijo predgretja motorja in notranjosti ob ugasnjenem avtomobilu in takrat porablja le akumulator. Tak sistem se meni zdi pozimi ob kratkih relacijah smrt za akumulator
Baje se da sistem uporabiti tudi ob prižganem avtomobilu, da takoj kljub hladnemu motorju piha toplo v notranjosti, vendar ne vem ali takrat teče na elektriko ali se naredi kakšen prklop na porabo goriva.
Kar meni ni jasno je to, da sem vedno mislil, da tak sistem porablja predvsem gorivo avtomobila, ne pa samo akumulator. Torej naj me kdo razsvetli kako tak sistem deluje, oz., če so različni med seboj, me natančneje zanima za novega Mercedesa, kako deluje tam?
Baje se da sistem uporabiti tudi ob prižganem avtomobilu, da takoj kljub hladnemu motorju piha toplo v notranjosti, vendar ne vem ali takrat teče na elektriko ali se naredi kakšen prklop na porabo goriva.
Kar meni ni jasno je to, da sem vedno mislil, da tak sistem porablja predvsem gorivo avtomobila, ne pa samo akumulator. Torej naj me kdo razsvetli kako tak sistem deluje, oz., če so različni med seboj, me natančneje zanima za novega Mercedesa, kako deluje tam?