MB E klasa, 2011-2012, 200-220cdi

Accord

Pripravnik
2. sep 2007
960
22
18
Vozil nekaj manj kot 4 leta E 220 CDI letnik 2012. NIč problemov, servis 1x letno ali 25T km. Prvi letniki (2009-2010) so imeli težave z injektori (220 in 250 CDI). Odpovedovali so ponavadi pri prvih 5-15T km. Letniki 2011 in naprej že imajo injektore drugega proizvajalca in z drugim principom delovanja (Delphi->Bosch, piezo->magnetni). Menjalniki z obvolansko (direct select) ročico so 7G ali 7G+ - mislim da od januarja 2012 so 7G+. Razlika med njima je predvsem v start-stop sistemu (ima ga 7G+), ter servisnem intervalu menjalnika (7G 60T km, 7G+ 125T km). 7G+ ima tudi izboljšano podmazovanje in hlajenje, če se prav spomnim.

Osebno bi raje 220 CDI (ki je biturbo) - bolj agilen, več navora (400 Nm) razporejenega čez večje območje vrtljajev, več moči... Poraba - smešna. za preko 1.7 T težek avto...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.512
10.734
113
če že. potem 220, 200 je prešibak za takšen avto. Še v Cju ne paše. Sam bi se stegnil do 2leti starega 300 diesel-hybrid na tvojem mestu.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Zgolj v info, ce bo kdo kupoval kaj podobnega.
V roku nekaj mesecev bo na voljo E220cdi avtomatik limuzina, 8/2010, klasik oprema s parktronikom in asistentom za luci. Prvi lastnik, nekaj cez 80.000km, seveda vsi servisi delani na pooblascenem Mercedes servisu. Nekaramboliran, v prvi barvi, le zadnja leva vrata so bila zamenjana, ker je na parkiriscu en avto podrgnil. Urejeno je bilo na pooblascencu in seveda obstaja vsa dokumentacija za to.
Avto v lasti starejse osebe, uporabljen samo za daljse voznje, vecinoma Nemcija - Slovenija.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Vse super, le menjalnik ima problematičen, vsaj glede na letnik.

Te E classe se gleda samo 7G menjalnike če hocs d mas mir,pa dela po 400 - 500k km...