Mazda Skyactiv-X HCCI engine

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Rešit je znala, samo na koncu je bilo ceneje menjavat motor na 100 k km, kot pa narest motor, ki bi zmogel 300 k km.
Marsikaj se konča pri ekonomiki.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Tocno tako.v europi niso hoteli razumeti da wankel mora porabljat olje ker je to nacin delovanja kljub teflonskem tesnenju. Saj dejansko laufa na mineralca. Druga stvar pa da wankel nima dosti delov,sploh pa ne rotacijskih (ni odmicnih, ni ventilov..) zato pa bi bila menjava motorja najboljsa opcija.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.663
6.705
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Ce se tega loti Mazda bo sigurno uspelo. Navsezadnje so v normalno uporabo spravili Wanklov in Millerov motor in ga dali v redno proizvodnjo po tem ko so evropski velikani pokleknili.

Kak uspeh sta že bila.ta dva motorja?
rolleyes-1.gif
 

Ales888

Pripravnik
22. jul 2010
87
0
6
Knežje mesto ***
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Ce se tega loti Mazda bo sigurno uspelo. Navsezadnje so v normalno uporabo spravili Wanklov in Millerov motor in ga dali v redno proizvodnjo po tem ko so evropski velikani pokleknili.

Motor je Wankel, Millerjev je pa ciklus (e.g. 5.takt - dodatno kompresiranje)
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
https://www.autoblog.com/2018/01/25/mazda-skyactivx-compression-ignition-explained/

Citat:
In between diesel and spark ignition, but it's neither

To truly understand it, you have to dive into the contradictions. Take that regular old gasoline: Contrary to common sense, the lower the octane, the better it works. In the lab, the Skyactiv-X engine loves 80 octane. The lowest Americans get is 87, so the engine is tuned for that octane. Go higher and you lose some low-end torque.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Nekaj let časa so si kupili. Potem bo pa treba že kaj kar gre tudi na štrom pogruntat.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.053
5.658
113
80 oktanov po RON al MON
sprasujem se.gif
Ker ameriških 87mon je naših (hm?) 91 RON
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.530
437
83
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Nekaj let časa so si kupili. Potem bo pa treba že kaj kar gre tudi na štrom pogruntat.
V ZDA gredo skupaj z Toyoto delat tovarno. Linija po 150k za vsakega. Kaj točno bo ven prihajalo mi glede na tisto kar sem prebral ni čisto jasno. Več ali manj je jasno da nek SUV, ki pa ne bo CX5 oz. CX9. Pogon pa? Več ali manj je jasno da ne bo pure ICE.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Skupna fabrika še ne pomeni, da bodo delali hibride ali električarje tudi z Mazda značko.
Dolgoročno pa ja, Mazda bo morala vgriznit tudi v to ali pa bo jeba.

S tem HCCI so samo dvignili izkoristek motorja nekje kak procent več od od Atkinson cikla s tem, da niso popušili moči na kubaturo.
Namreč geometrično je kompresijsko razmerje že pri Toyoti Prius 1:13,4.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ravno zato sem pripel video, ker naj bi bil.

Tudi mula za ta motor je bila Mazda3.