Ah, tistih nekaj 100 EUR pa že daš za popravilo rje... mx-5 ti nudi toliko zabave, da jih hitro pozabiš.
Ti je že Matej odgovoril, bi pa še sam pokomentiral.
Verjetno nisi že kar nekaj časa preverjal storitev pri avtoličarju, ker štrihanje enega odbijača te pride 200 EUR.
In eno je odpravljanje površinske rje, drugo pa, ko je komplet školjka rjasta, po možnosti so še kakšni strukturni deli prerjaveni. Poglej si odpravo rje na MX5-ki prve generacije, ki so se jo šli na CarThrottlu in malo razumi komentarje in pa koliko časa je zadeva trajala oz. bolje rečeno se zavlekla, pa skoraj pol avta so morali zamenjati (ok, pretiravam, ampak ne dosti).
In še ena zadeva: jaz sem ta avto gledal takrat 5 let star in je imel POVRŠINSKO rjo, sedaj je ta isti avto star že blizu 15 let. Sedaj pa razmisli, kam je ta rja prišla...
Ob tem, da še enkrat poudarjam: gledal sem takrat TOP avto. Prva lastnica, redno vzdrževan, blablabla. Potem pa dodaj v enačbo še vunbacače, ki jim je EURo preveč za vzdrževanje avta, pa še kakšno skotanje vmes in popravljanje z najcenejšimi deli.
Pa ne pravim, da je ta v oglasu takšna, ampak verjetnost, da je, žal ni ravno nizka.
Je pa spet seveda treba v kalkulacijo vzeti, kaj boš z avtom delal. Če ti je za preživet letos in se ga boš potem losal, je treba gledat le, da je v takšnem stanju, da bo preživel teh par mesecev
.
Če pa želiš imeti avto dlje časa in morda računaš na kakšen young classic, potem pa pride v poštev edino in le avto v top stanju. Razen, če imaš doma ličarstvo, delavnico, itd. in ti je to hobi, da zabiješ x ur noter, da bo avto v primernem stanju. Takšen avto bo sicer pri nakupu lepo dražji, ampak običajno je potem skupna cena (razen, če vse sam delaš in imaš opremo za to), konkretno nižja
Sam bi sicer v primeru, da bi kaj takšnega iskal, si pripeljal eno iz Italije. Tam namreč ne solijo cest in še vse tiste zadeve, ki rjavijo za pop... so dol praktično brez rje, razen seveda, če je bila stvar skotana in popravljena s tempera barvicami, hehe...