Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
tezava pri tem avtu je registracija. nad 130kw postane vse skupaj ze prav oderusko
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
Za 33k eur dobis novo A4 s 143 km in precej dodatne opreme. reg+zav te stane z bonusom cca 900 eur, pri mazdi pa 1.5k eur.
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
Za 33k eur dobis novo A4 s 143 km in precej dodatne opreme. reg+zav te stane z bonusom cca 900 eur, pri mazdi pa 1.5k eur.
In kaj je tako specialnega na 143km mesarskem A4 napram 2.3 turbo 260KM mazdi?
- Ni res, mirno se voziš okoli z 12 (tavarčni pa še manj). Tako porabo kot si jo ti napisal ima recimo MB ML 500Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
-v praksi je poraba 15L ob priganjanju 20
-ni ročno priklopljiv štirikolesni pogon (ko sprednja zdrsnejo gre navor še na zadnji par) ko se voziš po cesti tega niti ne rabiš ampak ko se zapelješ na kakšno slabšo podlago pa ni fajn
-motor je sam po sebi špica ampak v dotičnem avtu (1700 kil + velika čelna površina) pa zahteva vrtenje v višje vrtljaje (glej prvo točko)
-potovalni računalnik (ampak to je itak zamera vseh mazd)
vse ostalo je pa fajn
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
- Ni res, mirno se voziš okoli z 12 (tavarčni pa še manj). Tako porabo kot si jo ti napisal ima recimo MB ML 500Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
-v praksi je poraba 15L ob priganjanju 20
-ni ročno priklopljiv štirikolesni pogon (ko sprednja zdrsnejo gre navor še na zadnji par) ko se voziš po cesti tega niti ne rabiš ampak ko se zapelješ na kakšno slabšo podlago pa ni fajn
-motor je sam po sebi špica ampak v dotičnem avtu (1700 kil + velika čelna površina) pa zahteva vrtenje v višje vrtljaje (glej prvo točko)
-potovalni računalnik (ampak to je itak zamera vseh mazd)
vse ostalo je pa fajn
- Res, ampak smo za vaške dirkače. V normalni uporabi ne opaziš, če se znaš gitro peljat (tudi počez, če češ) ne moti
- Motor je povsem dovolj prožen že pod 2000 rpm.
- Res je
Kar malo dvomim, da is vozil CX7 ...