Primer. Honda Jazz 1.2 ima devetdeset konjev. Je brez turbine. Pri nizkih obrati in hitrosti do.... khm.... šestdeset kilometrov na uro, ne da nič od sebe, ker je tako skonstruirana. Pri nizkih obratih (do 1750) od štirih ventilov na valj, dva zapre zaradi tega da zmanjša stopnjo polnjenja in s tem zniža porabo. Na taki način se da po mestu čisto lepo peljati z majhno porabo.Pozabljaš, da takšnih bencinarjev že davno ni več. Eni kar mislijo, da če nima turbine, da je pa reč enostavna kot so bile včasih. Fašeš pa predvsem kompleksna jajca, ki ne dajo nič od sebe.
Primer. Honda Jazz 1.2 ima devetdeset konjev. Je brez turbine. Pri nizkih obrati in hitrosti do.... khm.... šestdeset kilometrov na uro, ne da nič od sebe, ker je tako skonstruirana. Pri nizkih obratih (do 1750) od štirih ventilov na valj, dva zapre zaradi tega da zmanjša stopnjo polnjenja in s tem zniža porabo. Na taki način se da po mestu čisto lepo peljati z majhno porabo.
Nad temi obrati vklopi ostale ventile in dela v šestnajst ventilskem načinu, da pridobi več moči Tako da ne drži več ta mit o brez turbinskih bencinarjih.
Moj Avensis 1.8 je tudi brez turbine. Po mestu lahko normalno vozim in je števec na približno tisoč obratov motorja. Je avtomatik in obrate dvigne takoj ko pohodim plin.
Hočem povedati, da avto ki pri nizkih obratih "ne da nič od sebe" ima manjšo porabo, od tistega, ki da "vse od sebe".
Rajši vsako leto menjaj olje in ne na 2 leti kot imajo sedaj neke fore.Jaz imam Mazdo 6 2.2 skyactiv, letnik 2015. pred 3 tedni sem na servisu plačala 583 EUR, ker mi je zabilo sito od olja in sesalni sistem. Tako, da če imaš veliko avtoceste na tvoji poti, se splača kupit diesel, sicer kupi bencinarja. moja pot je največkrat cca 15 km, kjer se lahko peljem 100 km/h, ostalih 10 km pa 50 ali še manj in se mi je to zgodilo. prav tako so mi na servisu povedali, da imam premalo poti za diesela in da naj ga prodam in kupim bencinarja. drugih težav pa ne opažam. ima pa prevoženih 159000 km.
Lool. 25km dolga pot je smrt za dizla? Kdo ti je to natvezil. Še pozimi se dizel ogreje na delovno temperaturo nekje po 10ih kilometrih, kaj šele poleti.Jaz imam Mazdo 6 2.2 skyactiv, letnik 2015. pred 3 tedni sem na servisu plačala 583 EUR, ker mi je zabilo sito od olja in sesalni sistem. Tako, da če imaš veliko avtoceste na tvoji poti, se splača kupit diesel, sicer kupi bencinarja. moja pot je največkrat cca 15 km, kjer se lahko peljem 100 km/h, ostalih 10 km pa 50 ali še manj in se mi je to zgodilo. prav tako so mi na servisu povedali, da imam premalo poti za diesela in da naj ga prodam in kupim bencinarja. drugih težav pa ne opažam. ima pa prevoženih 159000 km.
Tisti, ki bi ji rad drug avto prodal.Lool. 25km dolga pot je smrt za dizla? Kdo ti je to natvezil. Še pozimi se dizel ogreje na delovno temperaturo nekje po 10ih kilometrih, kaj šele poleti.
Smrt za dizla je jajcanje po mestu po par km.
Jaz bi takega vprašal, če se mu zdi, da bom še kdaj kupil Mazdo, glede na to, da njihovi avti dobivajo simptome ob NORMALNI uporabi.Tisti, ki bi ji rad drug avto prodal.
Jaz imam Mazdo 6 2.2 skyactiv, letnik 2015. pred 3 tedni sem na servisu plačala 583 EUR, ker mi je zabilo sito od olja in sesalni sistem. Tako, da če imaš veliko avtoceste na tvoji poti, se splača kupit diesel, sicer kupi bencinarja. moja pot je največkrat cca 15 km, kjer se lahko peljem 100 km/h, ostalih 10 km pa 50 ali še manj in se mi je to zgodilo. prav tako so mi na servisu povedali, da imam premalo poti za diesela in da naj ga prodam in kupim bencinarja. drugih težav pa ne opažam. ima pa prevoženih 159000 km.
... pred 3 tedni sem na servisu plačala 583 EUR, ker mi je zabilo sito od olja in sesalni sistem ...
Čisto tako me zanima, kako je recimo z stroški ko gre kaj narobe recimo pri enem modernem turbo bencincu ali dizlu, pa reciva od letnika 2015 naprej? Je dizel še vedno dražji za vzdrževanje ali imajo tudi T bencinarji svojo ceno vzdrževanja, za na motorje mi je jasno, da so bolj prijazni za vzdrževanje. HvalaZaj pa še vprašaj tiste, ki so egr menjali, pumpo, šobe, senzorje za dpf.
Ko neko povprečje potegneš je z dizlom več stroškov ko gre (ne če) kaj narobe.
mislim da tako kot si ti definiral od 2015 ne vem če je kaj dražje.. na mojmu dizlu se je menjavalo samo olje in filter in verjetno vmes naftni filter, pa mogoče še vmes zračni, pa je to to..ne vem če je pri bencinskem kaj drugače olje je iste kvalitete, interval je isti, lahko da ga je kaj manj (kak liter) pri primerljivem motorju, ni pa nujno.Čisto tako me zanima, kako je recimo z stroški ko gre kaj narobe recimo pri enem modernem turbo bencincu ali dizlu, pa reciva od letnika 2015 naprej? Je dizel še vedno dražji za vzdrževanje ali imajo tudi T bencinarji svojo ceno vzdrževanja, za na motorje mi je jasno, da so bolj prijazni za vzdrževanje. Hvala