Marketing na internetu

Peter380

Zelenc'
7. maj 2013
2
0
1
Imam svoje podjetje in me zanima, če se kdo kaj bolj spozna na marketing. Katero oglaševanje je trenutno najbolj aktualno? Imate kakšne predloge kako promovirati podjetje na internetu, poleg Facebooka in Google Ads?
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.780
1.596
113
Emona / Carnium
Mobile advertising, SEO, newsletter, Twitter, Google+,...YouTube, blog, Pinterest,...

Osnova za vse pa so kakovostne (relevantne) informacije, nekateri pravijo vsebine, kar pa je preživet izraz, ker uporabniki na spletu iščemo informacije in ne bullshit talk ("...smo družinsko podjetje...in ko je oče leta '81 hudo zbolel, je podjetje prepustil meni...jada jada jada...").
 

karamarko

Pripravnik
29. sep 2014
365
0
16
Peter380 imam občutek, da se bo kmalu oglasil Janez45, ki bo prilimal reklamo.

-Nagradne igre na fb, kjer med nahgradno igro tudi dobro spomoviraš storitev/artikel.
-SEO (search engine optimization) dolgoročno zelo dobra naložba za par ključnih besed.
-Blog o tematiki (novosti, zanimivosti, praktične rešitve) kamor spada vaša storitev/artikel in vmes zdelo nevsiljivo oglaševanje.
-Ali pa blog z bolj splošno ampak praktično vsebino (spet dobra SEO optimizacija) in zraven oglaševanje vaše storitve/artikla.
-Ko se sprašuješ, kako oglaševati, imej vedno pred očmi reševanje problema, ki ga ima stranka in za katerega ponujate rešitev.
-spletna stran mora bit pregledna in vodljiva. Izboljševati visitor/sales ratio. O tem je veliko napisanega.
 

alana

Zelenc'
21. dec 2009
6
0
1
"karamarko" je kar dobro napisal. Smo pa v naši firmi pred kratkim ugotovili, da klasično spletno oglaševanje za nas ni najbolj primerno. Mislim na oglaševanje z bannerji na različnih spletnih medijih, pa tudi Adwords se za nas ni obnesel. Najbrž je dobro za koga, predvsem za tiste, ki se gredo tudi branding. Kot je zgoraj napisal #mistique, "...kakovostne (relevantne) informacije..." so pomembne, ampak ne samo v smislu pisanja vsebin (člankov), pač pa predvsem informacije o kupcih. Gradnja baze potencialnih kupcev se ti bo obrestovala, potem pa direktna prodaja, ali skozi SMS, e-mail marketing ali telemarketing. Seveda pa je vse stvar dejavnosti oz. produkta, ki ga tržiš. Če želiš prodati pašteto, se direktni marketing najbrž ravno ne izplača, če prodajaš vrednejše produkte, pa brez tega skoraj ne gre.
 

swan

Zelenc'
29. jan 2015
1
0
1
Učinkovit način marketinga na spletu, je tudi e-mail marketing ...seveda pa je veliko odvisno tudi od tega, s čim se ukvarjaš. Kar se tiče pa novosti na področju marketinga, pa sem zadnjič v Financah ravno prebrala članek o racionalnem marketingu. Omenjeno je tudi novo marketinško orodje freeyer, s katerim lahko gradiš bazo kontaktov, delaš tržno raziskavo, promoviraš podjetje.... (glej Finance - racionalni marketing )
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.595
9.813
113
40
MB
jaz takoj najamem marketingarja za internet, ki je pripravljen na plačilo po učinku
evil.gif
 

alana

Zelenc'
21. dec 2009
6
0
1
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
jaz takoj najamem marketingarja za internet, ki je pripravljen na plačilo po učinku
evil.gif

Marketing je tudi tek na dolge proge, plačilo marketingerja po učinku pa nora ideja. Preprosto ga moraš imeti in plačati na uro, tako kot npr. receptorko.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
jaz takoj najamem marketingarja za internet, ki je pripravljen na plačilo po učinku
evil.gif

Naredi viralni video kjer si tip obrije jajca. Npr. celo zadevo v 15 sekundah.... z vašim najdražjim kompletom.

Moj tekoči račun dobiš na pm.

tongue-1.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.595
9.813
113
40
MB
Citat:
Uporabnik alana pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
jaz takoj najamem marketingarja za internet, ki je pripravljen na plačilo po učinku
evil.gif

Marketing je tudi tek na dolge proge, plačilo marketingerja po učinku pa nora ideja. Preprosto ga moraš imeti in plačati na uro, tako kot npr. receptorko.

se strinjam, zato se tudi vodijo aktivnosti v podjetju,

bolj je letelo na to, ko me kličejo vsak dan agencije ki se ukvarjajo s SEO optimizacijo, pa vsak me vpraša če delamo na tem, pa rečem da se sami trudimo, pa dobim vedno vprašanje zakaj pa nimate agencije ... pa postavim vprašanje če so pripravljeni biti plačani po učinku pa se debata kr hitro zaključi, tak da z mojega vidika če mi kasirajo te svoje cifre mesečno za optimizacijo pa mi ne povečajo prodaje da si jaz to pokrijem to niti nebo tek na dolge proge, ker bom hitro bankrot
smile-1.gif
 

COBO

Pripravnik
21. feb 2008
114
0
16
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
Citat:
Uporabnik alana pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
jaz takoj najamem marketingarja za internet, ki je pripravljen na plačilo po učinku
evil.gif

Marketing je tudi tek na dolge proge, plačilo marketingerja po učinku pa nora ideja. Preprosto ga moraš imeti in plačati na uro, tako kot npr. receptorko.

se strinjam, zato se tudi vodijo aktivnosti v podjetju,

bolj je letelo na to, ko me kličejo vsak dan agencije ki se ukvarjajo s SEO optimizacijo , pa vsak me vpraša če delamo na tem, pa rečem da se sami trudimo, pa dobim vedno vprašanje zakaj pa nimate agencije ... pa postavim vprašanje če so pripravljeni biti plačani po učinku pa se debata kr hitro zaključi, tak da z mojega vidika če mi kasirajo te svoje cifre mesečno za optimizacijo pa mi ne povečajo prodaje da si jaz to pokrijem to niti nebo tek na dolge proge, ker bom hitro bankrot
smile-1.gif

Če je ponudba win.-win situacija bo tudi pravi optimizer delal na % od prodaje
wink-1.gif
V kolikor pa je to le "no-risk" poslovanje za trgovca pa verjamem, da se nihče ne loti projekta.
 

B81

22. jul 2007
37.021
10.543
113
KSZ

Zadnje čase berem o SOLO ADS oglaševanju, ampak ko sem malo raziskoval tole, se mi vedno bolj zdi, da gre za navadni spam.
Mail liste potegnejo iz interneta s kakim programčkom, potem jim pošlješ vsebino maila in oni pošljejo naprej. Lahko da se motim.

Res da dobivam npr. maile od recimo J&J, nočem pa še mailov od H&M. Pozna kdo tole zadevo?
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.595
9.813
113
40
MB
zadeve ne poznam, sem pogledal na hitro. se pravi oglaševanje brez nekega olepševanja. Zdaj če imaš kupca že v zadnji fazi nakupnega procesa, pol ok. Samo to moreš vedet kdaj ga maš v lijaku na tej stopnji, po moje.

Kr tak jaz ne bi oglaševal na ta način, masa tu ne vem če pomaga, more bit fajn segmentirano.
 

B81

22. jul 2007
37.021
10.543
113
Recimo v tvojem primeru so primerni naslovi kupcev podobnih izdelkov za britje. Kako pridejo do tega, ne vem. Potrditveni maili iz kakih trgovin ipd...
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.370
6.153
113
Kaj boš rekel inšpektorju, ko te pride vprašat, da mu pokaži soglasje prejemnika za pošiljanje reklamnih sporočil?
 

johannes

Tehnološki dinozaver/tabure selektor 1.snl
10. feb 2013
3.215
579
113
Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Mobile advertising, SEO, newsletter, Twitter, Google+,...YouTube, blog, Pinterest,...

Vsi, ki se ukvarjajo z marketingom na spletu so super pametni in "uspešni". Naj bi bili uspešni...

Je pa zanimivo, da VSi uporabljajo praktično ENAKA orodja. Take ali zelo podobne nasvete o trženju na spletu dobite tudi v knjigah, pri stričku G., na "delavnicah", seminarjih itd. Ni da ni.

Meni tukaj nekaj ne štima, ker če bi ta orodja res prinašala tako veliko (kar trobijo pravzaprav vsi), bi bili prav vsi, ki se na ta splošno znani, velikokrat omenjeni in svetovani, pravzaprav že kar zlajnani in pravzaprav od množične uporabe tudi zgonjeni način, zelo uspešni. In to VSI.
Tako pa jih velika večina komaj drži usta nad vodo...

Sem pa naletel na zanimivo mnenje, ki mi je dalo misliti, da tukaj res nekaj ne štima, oziroma, da ne more biti večjega efekta, če vsi delajo praktično enako (uporabljajo ista orodja):

Očitno namreč postaja, da Facebook z mogimi lajki, ampak praktično nikakršnim prometom, ni prava "prodajalna". Prav tako ne več Etsy, Davanda, ali kaj podobnega. Zakaj? Ker se na račun omenjenega oglaševanja ne proda skoraj nič oziroma nič.

Dokaj logično je namreč, da če od 100 ljudi kar 99 trži izdelke ali produkte na popolnoma enak način (spletna stran, FB, mogoče še Twitter), ima neke resnejše možnosti le tisti eden, ki poskuša tržiti na drugačen način.
 
Nazadnje urejeno:

mistique

Guru
16. jun 2009
13.780
1.596
113
Emona / Carnium
Motiš se.

Da ti pojasnim na tebi razumljiv način:
Kramp je orodje in nič drugega.

To, da marsikdo misli, da vé, kako se oglašuje in prodaja na spletu, pa ne pove ničesar o platformah, ki sem jih naštel. Še manj o tistih orodjih, ki jih nisem.
 

B81

22. jul 2007
37.021
10.543
113
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Kaj boš rekel inšpektorju, ko te pride vprašat, da mu pokaži soglasje prejemnika za pošiljanje reklamnih sporočil?

Ti nič, ti boš plačal oz. najel samo klike ali kako že to gre...