Maribor - prometna ureditev velemesta, cona 30!

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik Rajc pravi:
a Maribor je velemesto?
shocked-1.gif

si ze dobil odgovor...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Saj - v določenih primerih je "cona 30" več kot primerna.

Napak je, da se pri nas te "cone 30" določajo nepremišljeno in preširoko, ter da se znaki postavljajo prav po kavbojsko - pa naj si bo to brez smisla in kar "na pamet", kakor tudi "šlampasto". Kot da majstri ne bi v življenju videli plajbe ali vaservage. Ko pa jih včasih še "skrijejo" za kakšen grm se pa vprašaš ali to naredijo namerno ali so le ubogi na pameti.
crazy1.gif


Za syntiča - jaz se bolj bojim, da so ubogi po pameti - če bi to delali namerno bi jih se mogoče lahko spremenil.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Prvič sploh vidim te znake
grin1.gif
Konec cone 30 je takrat, ko je za to postavljen znak za konec cone ali pa enostavno poiščeš znak na drugi strani ceste, kjer je iz one strani začetek cone, je iz te strani konec - pokončen ozek znak.

Nekak po pravilih ni, da moraš gledat kje bo nasproten znak. No razen v SLO, kjer bo 1000 voznikov plačalo kazen, 5 se jih bo pa pritožilo in dobilo ugodeno pritožbi. Za tak mali procent se jim ne splača delat po predpisih
tongue-1.gif
Svoje doda še naša 'polovička', ko marsikdo raje plača pol, kot tvega, da pritožbi ne bo ugodeno, lepo so si udobno namestili, nimaš kaj...
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Saj - v določenih primerih je "cona 30" več kot primerna.

Napak je, da se pri nas te "cone 30" določajo nepremišljeno in preširoko, ter da se znaki postavljajo prav po kavbojsko - pa naj si bo to brez smisla in kar "na pamet", kakor tudi "šlampasto". Kot da majstri ne bi v življenju videli plajbe ali vaservage. Ko pa jih včasih še "skrijejo" za kakšen grm se pa vprašaš ali to naredijo namerno ali so le ubogi na pameti.
crazy1.gif


Za syntiča - jaz se bolj bojim, da so ubogi po pameti - če bi to delali namerno bi jih se mogoče lahko spremenil.
Tu si ubogi na pameti, če misliš da to ni namerno. To je namerno in dobro premišljeno, in rezultat bo viden v blagajni.

Vse več ljudi vozi po predpisih, pa je prihodek od kazni usahnil, oziroma je potrebno mnogo več dela, da pokasirajo toliko, kot imajo v planu. Zato stalno razširjajo področje kaznovanja. Briga policijo/redarje za varnost, važen je izplen v €€€€. Več je prekrškov, raje vidijo. Več se jih ubije ali razbije, več bo denarja v blagajni. In delajo čisto premišljeno in namerno in ajd, saj ne bodo takoj množično kasirali, počakali bodo leto,dve, potem pa udri. Ko se bodo ljudje pritoževali, bodo pa rekli pa saj je takšna omejitev tam že doooooolgo, le kako da se šele sedaj pritožujejo ? Boš videl, čez nekaj let bo po vsej Ljubljani omejitev 30, razen po vpadnicah kot je celovška bo vrtoglavih 50. Zaradi varnosti seveda, večji izplen je samo kolateralna škoda LOL, večina ovc bo itak verjela tej razlagi.
Kadar so nesreče, višajo kazni, ker so nesreče, ko pa nesreč ni, pa višajo kazni, ker so z višanjem na pravi poti in se je izkazalo za uspešno. Kakorkoli obrneš se kazni višajo, področje kaznovanja pa širi.

In zakaj misliš da se skrivajo za grmi? Ker ne želijo da bi vozniki zmanjšali hitrost, saj vedo, da vozniki zmanjšajo hitrost ko vidijo policijo, ampak želijo da vozijo prehitro, da bi lahko kasirali. Ma kakšna želja po varnosti, to je samo pesek v oči. Policijo poganja želja po kaznovanju in kasiranju
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Ja no ta znak je za 30 z dodatno tablo oz. pripisom o ležežečih policajih in torej velja do zadnjega ležečega policaja in ne rabi znaka za konec omejitve, to je bila debata - se mi zdi.
wink-1.gif


Pa če smo ravno pri tej omejitvi je še kako smiselna, ker čez te policaje se pelje folk tudi po 50+ čeprav poskočiš, če jih pa nebi bilo pa se sploh nebi mogel vključiti na križišču iz stranske.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
To območje omejitve hitrosti velja do znaka za začetek omejitve iz druge strani, ne samo do konca ležečih policajev.... Me je inštruktor enkrat še posebej opomnil na tole, do koder velja tale omejitev, namreč na izpitni vožnji komisija tega ne tolerira.
zmaga.gif
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Katera avto šola?
Res me zanima, ker ni nobene logike, da človek gleda zadnjo stran tabel na nasprotni strani. Edina potencialna izjema, ki mi je znana so križišča, kjer po obliki znaka (šestkotnik ali trikotnik) lahko ugibaš kakšen znak je postavljen.
Bom prav kolega, ki se službeno na državnem nivoju ukvarja s prometno varnostjo vprašal za tolmačenje.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Fantje - še enkrat preberite tole in podane linke v postu.

Tisti znak je "kr neki" in kot taki "neveljaven" - tega sicer na cesti ne boš mogel dokazati, ampak šele skozi pritožbeni postopek.

Kar se pa tiče "cone 30" - kdorkoli trdi, da se "konec" takšne cone ugotavlja z opazovanjem znakov "iz druge" strani, naj prosim čimprej vrne tisto rozo izkanico ozr. njen plastični ekvivalent.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Ne vem ali dobro gledaš lastni link:

26) znak "območje omejene hitrosti" (III-29), ki označuje mesto v naselju, od koder se začenja območje, v katerem je hitrost omejena na hitrost, označeno na znaku;
Slika

27) znak "konec območja omejene hitrosti" (III-30), ki označuje mesto v naselju, kjer se konča območje, v katerem je hitrost omejena;
Slika

Znaka pa sta pripeta zgoraj nekje.
Kar pa se gledanja na zadnjo stran kontra znakov pa se povsem strinjam - bedarija!
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Saj "tvoja" znaka nista sporna - sporen je dejanski znak na cesti. Tistega "skropucala" od znaka namreč NI v Pravilniku - in bi ga posledično morali odstraniti.

Ergo: znak kot taki nima veljave in se lahko pelješ po splošni omejitvi
tongue-1.gif


edit: prehitro "shranil"

edit2: redosled postov - da bo bolj jasno kaj mislim

izhodišče in komentar 1
"komentar 2"
 
Nazadnje urejeno:

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
OK misferštendnis.
wink-1.gif


Čeprav osebno mislim, da gre za kombinacijo dveh legalnih znakov z dopolnilno tablo, vse skupaj integrirano na eni tabli in po moje bi tak znak tudi prekrškovni organ potrdil.
Kakorkoli pa še vedno trdim, da je pri taki kombinaciji znakov na tabli razumeti po naslednjem vrstnem redu: omejitev 30, grbine (ležeči policaji) in za vse skupaj območje omejene hitrosti, se pravi velja omejitev do zadnje grbine in tako tudi lovi policija - od znaka do prve grbine in čez križišče do druge - drugače niti ne morejo s te postaje.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Saj jaz se s tvojo "razlago" strinjam in bi kot taka bila tudi smislena (pustimo zdaj smislenost same lokacije in to da zakon določa, da omejitev velja do naslednjega križišča).

Ampak! Čemu k vragu imamo potem neki Pravilnik, ki ga "ni potrebno" upoštevati.
17758-icon_confused.gif


Upam, si trditi, da bi (hipotetična) kazen za hitrost padla, ko bi primer prignal do sodišča. Le-to namreč ne sme mimo tega, da je v zakonu določeno, kateri znaki veljajo in kateri ne.
Čeprav - smo vseeno v Sloveniji - ta da ...
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
.....in to da zakon določa, da omejitev velja do naslednjega križišča).
Zakon ne določa za vse znake, da omejitev velja do naslednjega križišča, ampak samo za nekatere. in znak za cono 30 (območje omejene hitrosti) ni med njimi.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Katera avto šola?
Res me zanima, ker ni nobene logike, da človek gleda zadnjo stran tabel na nasprotni strani. Edina potencialna izjema, ki mi je znana so križišča, kjer po obliki znaka (šestkotnik ali trikotnik) lahko ugibaš kakšen znak je postavljen.
Bom prav kolega, ki se službeno na državnem nivoju ukvarja s prometno varnostjo vprašal za tolmačenje.
Glej, ni fora avtošole oz. katera avtošola, ampak je fora v tem, da v neupoštevanju tega, kar sem zapisal, nemudoma padeš na izpitni vožnji - izpitna komisija si tole tako razlaga. Torej, če pospešiš nad 30 še pred hrbtno stranjo ozkega visokega znaka za omejitev 30, na izpitni vožnji padeš. Tako je bilo rečeno iz strani inštruktorja in tole se je marsikateremu na izpitni vožnji že zgodilo, pa neki členi gor ali dol.


Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Kar se pa tiče "cone 30" - kdorkoli trdi, da se "konec" takšne cone ugotavlja z opazovanjem znakov "iz druge" strani, naj prosim čimprej vrne tisto rozo izkanico ozr. njen plastični ekvivalent.
Torej jo morajo vrniti vsi, ki so v izpitni komisiji, njihovi nadrejeni, vsi inštruktorji v avtošolah...
rolleyes-1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
1. ne komentiraj stvari iz konteksta
2. če bi sledil "razpravi" bi moral dojeti, da sem (smo?) mnenja, da omenjeni znak v MB NI znak za območje omejene hitrosti (ki seveda velja do "konca območja" in ne le do prvega križišča), ker ga takega kot je postavljen ni v Pravilniku
3. torej kvečjemu lahko govorimo o "navadni" omejitvi, ki pa velja do naslednjega križišča

Kateri posamezni del moje izjave boš sedaj komentiral kot "samostojno" izjavo?

Aja - dodatna svinjarija je, da so kazni in kazenske točke, za prekoračitev v območju omejene hitrosti višje - zato bi jaz v vsakem primeru izpodbijal veljavnost znaka.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Saj jaz se s tvojo "razlago" strinjam in bi kot taka bila tudi smislena (pustimo zdaj smislenost same lokacije in to da zakon določa, da omejitev velja do naslednjega križišča).

Ampak! Čemu k vragu imamo potem neki Pravilnik, ki ga "ni potrebno" upoštevati.
17758-icon_confused.gif


Upam, si trditi, da bi (hipotetična) kazen za hitrost padla, ko bi primer prignal do sodišča. Le-to namreč ne sme mimo tega, da je v zakonu določeno, kateri znaki veljajo in kateri ne.
Čeprav - smo vseeno v Sloveniji - ta da ...
Si sam dobro odgovoril, smo v Sloveniji. Če že pogledaš sama krožišča, sploh dvo-pasovna... Več različnih oblik, več različnih pravil vožnje... Tako da takšni znaki niso nič kaj novega in čudnega.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.123
7.019
113
Tisto krožišče med europarkom in UKC je še posebej biser, ne vem če 20% voznikov ve kako se pravilno pelje skozi, še presenečen sem, da ni tam več nesreč.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Kaj je z njim narobe? Eno najboljših krožišč v MB.
Mogoče te moti to, da vozniki iz smeri Evroparka, ki zavijajo v smer đamije ostanejo na zunanjem pasu (kar je logična smer vožje) ali pa ostro zavijejo na notranji pas in s tem zajebavajo čakajoče iz smeri centra? Ampak tu ni rešitve, namreč signalizacija nikjer ne prepoveduje tega, enako kot na navadnem delat kroge po zunanjem pasu.
frown-1.gif