To maš ta tazaden model ko je na osnovi focusa in ranga velikosti golf/focus? Al tisti stari karavan? Če je tazaden ga boš prodal brez problema. Še danes najbolj všečen avto tega ranga. Škoda ker volvo tega ranga več ne dela. Realnih 130k tud ni velik, sicer pa dizel ko dizel. Kak dvomasni, šoba, turbinca, pumpa. To je pr vseh isto in so vsi rizik na dolgi rokJaz brez gnara ne kupim stare krave ki je niti ne morem vredi tankat...
Nazaj na temo, tam ko bo avto star recimo 7 let, s 130 t kilometri...ce se da prodat ali ne?
Ja, C segment je to menda, polno opreme, FL model, Dekra potrdilo itd, vse potrjeno...To maš ta tazaden model ko je na osnovi focusa in ranga velikosti golf/focus? Al tisti stari karavan? Če je tazaden ga boš prodal brez problema. Še danes najbolj všečen avto tega ranga. Škoda ker volvo tega ranga več ne dela. Realnih 130k tud ni velik, sicer pa dizel ko dizel. Kak dvomasni, šoba, turbinca, pumpa. To je pr vseh isto in so vsi rizik na dolgi rok
Ta 1.7 Dci je precej redka zadeva, ki je nadomestil tisto, kar je pred njim pokrival 1.6 Dci (mogoče gre celo za kakšno konkretnejšo nadgradnjo tega motorja).Ksz
ima mogoce kdo grande scenica in lahko komentira kako je 110 konjev v takem avtu? Po moznosti se z edc? Nepremicnina ?
kaki motor pa je 150 konjski dci 1.8?? Mater teh dcijev je pa zdaj ze res vseh kubatur