Da naredim še domačo nalogo (tipična zgodbica sumljivega avta)
- po telefonu ena zgodbica (brez praske), v živo druga (3 praske), po pregledu avta pa že četrta (štrihan spredaj, od štirih luči spredaj so 4 kitajske, niti ena original)
- se zmeniva ob treh, pride ob pol petih, tik preden gre sonce dol
- lastnice ni, baje je to njegova punca
- rezervna gume ni, čeprav bi morala bit
- gledam dokumentacijo, naj bi bil prvi lastnik, nima računa, potem najdem v predalu pogodbo da je bil januarja 2016 za 6k prodan njegovi punci, v prometni pa da je bil registriran junija 2016. Aha, pol leta ste ga sestavljali, spet nekaj napleta in jeclja.
- grem na telefon na e-uprava, aha, punca je 4 lastnik, začne tip še bolj jecljat
- si zapomnim naslov iz pogodbe in se nazaj grede zapeljem še do prodajalca iz pogodbe, nek preprodajalec, ki je tega polota januarja 2016 razbitega kupil na licitaciji in ga prodal v Koper (zdaj se prodaja v Moravčah)...
- če za 2 leti star avto s 30k ne znaš povedat kaj se je z njim dogajalo te qrc gleda
Torej:
- ni bil karamboliran pomeni da je trenutno cel
- garažiran pomeni da je bil pol leta v delavnici
- slovensko poreklo pomeni da ga je kupila Špela, razbil Aleš, razbitega kupil Milan, popravil Marjan, prodaja ga pa Štefan.
Avto je načeloma (razen kitajskih lamp spredaj) ok, lep, hiter,....ampak (in zato to pišem ker je zame to nateg) če bi v oglasu napisal dejansko stanje bi bil vreden mogoče 8k.