Majhni dizli

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
Razmišljam, da bi si za vožnjo v službo kupil nekega malega dizla.
Dnevno naredim 70km. Sicer na letni ravni to ne znese ne vem koliko, pa vendar če pomislim na veliko nižje zavarovanje(zdaj sem med 100 in 130kw), nižjo porabo goriva mi to na letni ravni kar nekaj prinese.
Kupoval bi rabljen avtomobil.
Zaenkrat pa sem razmišljal o yarisu. Ampak so kar dragi... Renaulta si s 150+kkm ne bi upal kupit. Fieste ne poznam, polota tudi ne.
Klimo mora imet.

Ali so ti majhni dizli zanesljivi po 150kkm in več? Ali začne počasi vse it k vragu? Razne šobe, pumpe, turbine ipd...
Bral sem, da yaris brez problemov zdrži čez 200.000milj, kar se motorja tiče(to je bil nek tuj review).

Kakšno imajo kaj porabo tile dizelčki? 100-130km/h po AC(pač kolikor se zjutraj lahko pelješ).
 

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
Aja, pozabil sem dodat, da gledam tam do 5k, mogoče kaj več izjemoma, če bi avto res bil malo prevožen in res lepo ohranjen.
Se pravi to je letnik tam 2002,2003, mogoče več, mogoče manj...
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Kako pa to da majhnega, saj se dobi večje za enak denar, ali ne? Pa še vožnja po AC je načeloma bolj udobna in mirna.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
ali se ti dejansko splača kupiti avto ki stane 1000-2000€ več kot bencinar istega modela zaradi 1 liter nižje porabe.novejši bencinski mlinčki porabijo od 5-6 litrov bencina med tem ko bo nafte od 4-5
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Tistih 5-6 litrov velja pri res novih "mlinčkih", ki so točno to - motorji za penzioniste. Ko ga dobi v roke človek z normalno delujočo motoriko poraba čudežno naraste vsaj za liter. Pa še to: turbodizel (recimo 1.5 dCi 80 KM) bo bistveno bolj potegnil od tri, štiri leta starega bencinskega "mlinčka", ki bi po čudežu imel porabe 5-6 litrov.
Pri njegovih kilometrih se že splača vzeti dizla, mora pa biti obvezno redno vzdrževan in iz preverjenih rok, sicer lahko stroški popravil dizla krepko presežejo prihranek.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Hm..če se njemu splača...potem bi se meni tudi, če delam okoli 250, 300 čez teden?
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
No, prihranek ne bi bil ravno velik. Splača se nekje po 30.000 - 40.000 km letno. Upoštevat je treba, da so lahko servisi dizel motorjev dražji, okvare tudi (turbina, Bosch pumpa, PD injektorji, razni senzorji...). Veliko pomeni način ravnanja z avtom in redno vzdrževanje. Žal imam občutek, da je SLovenija postala evropsko smetišče steranih dizlov iz turških prodajaln rabljenih vozil v Nemčiji. Vsa ta vozila doživijo face lift, poliranje, popravilo udrtin, veliko Maxi Brilla in dišečih smrečic, ob vsem tem pa še vrtenje kilometrov. Slovenski dilerji uvažajo takšne avte saj se jim dobro ohranjenih, vzdrževanih in z realnimi kilometri ne splača uvažati in prodajati, saj bi zaslužili občutno manj.
Pri nakupu dizla ni smotrno varčevati in je bolje kupiti dražji, a ohranjeni avto z dobrim poreklom. Drugače lahko stroški izničijo prihranek pri gorivu.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Hja...teorija je nekaj ja. Vedno pa se zalomi pri praksi, oz..kje najti dovolj dobrega dizla, da potem ne najebeš in si na koncu še na slabšem...razen če se kupi novega...
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
To pa itak, vse je odvisno od tega kak avto kupiš. Tudi pri bencincu lahko gre svašta k vragu, pač treba pri nakupu imet zraven nekoga, ki se na zadeve spozna in ki bo prevaro ter potencialno katastrofo pravočasno opazil.

Sicer se pa vidi na avto.net kaj vse se prodaja, naenkrat slo poreklo ni več nekaj slabega, avto iz nemčije pa ''oh in sploh, ker oni se samo na relacije po avtocestah vozijo''.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Tistih 5-6 litrov velja pri res novih "mlinčkih", ki so točno to - motorji za penzioniste. Ko ga dobi v roke človek z normalno delujočo motoriko poraba čudežno naraste vsaj za liter. Pa še to: turbodizel (recimo 1.5 dCi 80 KM) bo bistveno bolj potegnil od tri, štiri leta starega bencinskega "mlinčka", ki bi po čudežu imel porabe 5-6 litrov.
Pri njegovih kilometrih se že splača vzeti dizla, mora pa biti obvezno redno vzdrževan in iz preverjenih rok, sicer lahko stroški popravil dizla krepko presežejo prihranek.

twingo z ne ravno moderno zasnovo 1.2 60km pije 5,3 litre.novi yaris pa 6.7 s tem da je izključno pri yarisu mestna vožnja.dvomim da se res splača dizel pri malčkih.če je nov ja in pa da se dela zelo veliko kilometrov.drugo je pri večjih avtih kjer bencinar z 2.o prostornino pije 9-11 litrov med tem ko lahko dizel nekje 6 do 7 litrov
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Kaj pa kolegov prastari escort 1.3 bencinc, ki mu pije 5l? Sam ga ne menja za nič na svetu, pa čeprav bi si zlahka privoščil kaj boljšega. A mu je udobje stranskega pomena, važno je samo, da pride poceni skozi.

Sva se peljala na Dunaj s tak naloženim avtom, da so skoraj iskre spodaj letele - porabo je imel 6l, vozil pa je 140 nekje. Kak jim to dandanes ne uspe mi ni jasno. OK, razni bluetec in nevemkaki modeli to omogočajo, ampak cena tam ni majhna (in tehnologija je state of the art), uspe pa to enemu avtu, ki je osnovna verzija modela.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
sej pravm sploh če je vožnja večinoma po AC do 130km/h bo bencinar z primerno prostornino pil 5.5 litrov v povprečju
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Po board computerju ali dejansko? Še Clio 1.2 je pil krepko več, sem prav preklinjal to nadomestno vozilo ker mi je žrlo skoraj 2 litra več kot 1.5 dCi, za povrhu pa ni šel nikamor.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Dizel nima nobenega smisla pri majhnem avtomobilu. Celo švoh bencinski motorji so povsem dovolj. 1.2 16v je za cliota vrh glave za spodobno premikanje, se je pa pač treba sprijaznit, da nuca obrate. Potem pa da od sebe točno toliko kot enako močan dizel, pa še občutek je športen
evil.gif
O višji nabavni ceni, ceni servisov, ropotu in mrazu pozimi pri dizlu pa ne bom zgubljal besed... sem probal in se odločil pravilno.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Jaz sem imel z navadnim 1.2 motorjem svoje čase povprečno 5.7, preračunano na roke, ker bc-ja nisem imel. Pri zdajšnem pa mi bc kaže 0.3l preveč.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Tudi jaz pravim enako. Yarisa dizel naj si ubode. Samo preveri naj, da avto ni bil kej zjeban, da je redno servisiran in da ni imel pacienta za šoferja. D4D motor v Yarisu je dizajniran za 300.000 km samo z normalnim servisiranjem, torej zgolj olje in filtri. S pravim šoferjem, bo verjetno Yaris prej zgnil, ali pa se ga no naveličal.
Računica za dizle pa je. V zadnjih letih se gorivo draži za 11% na letni ravni (nihanja znotraj leta so vedno, vendar na letni ravni gredo cene goriv samo gor). In pri višanju cen goriv, se dizel vsak dan bolj splača. Razen če ne bodo cene zanihale tako, da bo liter dizla 30% dražji od litra bencina. Kar pa ni videti.
wink-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Evo še malo mojih izkušenj, glede na to da imam mlinčka dizel in bencin.
VW tdi 1.4 mi pije na relacijah, in nekaj malega drkanja na kratke relacije, vožnja je dinamična, ga nič kaj ne šparam...5 litrov. Na AC, kjer ga nateravam do nekje 150, pije dobrega 0,5 več. Kolko pije po mestu ne vem, ker ga ne vozim tam skoraj nič. Po občutku vsekakor manj kot 7. Meni se to zdijo površinsko gledano solidne vrednosti. Potem pa če pogledam s tega kota da sem pred kratkim imel 180km traktor raketo, ki je po mestnem dirkanju pil 9, ac 6-7, penzion stajl 130 pa dobrih 5, se zdi da ti mlinčki niso nič kaj šparovni.

Bencinski fiatov 1.2 prdec mi cuza po mestu skoraj 8, na relaciji nekje 6-7. Vsekako preveč za tako malo kanto. Tiste dizlske vrednosti mi bolj dišijo. Sploh pa je dizla zaradi navora bistveno boljše vozit kot bencinca.

Če bi moral izbirat in da je predpostavka da imam 2 tehnično brezhibna in vzdrževana primerka pred nosom, definitivno izberem dizla. Ker pije manj in se ga lepše vozi. Res pa je da te lahko kaki izredni servis pri dizlu grdo preseneti

Aja, pa če še lahko priporočam en voz: fabia 1.4 tdi. Grd ko sam satan, ampak štejejo notranje vrednote
grin1.gif
Zelo se mu pozna švabsko poreklo. Izdelava je zelo solidna za ta razred. So tudi zelo zanesljivi. V službi imamo polno teh. Odpišejo se pri 250k km. Še nisem slišal da bi do te številke bili kakšni problemi. Niti z enim!