Ja to so tipični simptomi da imaš nekje v "oljnem" sistemu luft. Ko se olje ogreje postane bolj viskozno in lepše "teče" ... posledično pa ga "zluftana" črpalka ne more zadovoljivo več poganjat pri NIZKIH obratih, pri visokih se itak zavrti in tlak naraste. Isti siptom je če je na poti (oljni kanali) od črpalke nazaj do karterja kje "luknja" in namesto da bi se v sistemu nabral zadosten pritisk curi olje nekje prekomerno ven in v sistemu pada pritisk (in če pojačaš obrate je pritisk ok).
Odvisno od zasnove motorja ampak v štandgasu veliko motorjev ne prikaže lučke za olje ker pritisk zelo niha oz. pade celo pod "normalen" nivo in bi se ti ves čas prižigala lučka. Lahko da ti klima ravno toliko dvigne obrate da ti preseže tole "spodnjo" mejo.
Pozimi ko se motor počasi segreva lahko voziš brez lučke tudi nekaj 10km, poleti se ti pa lahko prižge že po par km. Vse je odvisno od tega kako hitro postane olje preveč viskozno.
Ena opcija je da se je samo spodnja pozicija senzorja za tlak olja (odklop) malce "obrabila" in je problem v senzorju. Čeprav dvomim ker bi potem bili simptomi malce bolj na random.
Tako da čimprej do mehanika in najprej preverit tlak olja. Najbrž bo v štandgasu prenizek. Potem pa sledi operacija ki zahteva odstranitev karterja in mala generalka mašine, ampak sej to si vedel že ko si kupil alfo?