lucka hladilne tekocine

böc

Majstr
1. avg 2007
2.390
451
83
pri VW TDI masini se takoj po vzigu le pri hladnem motorju prizge lucka hladilne tekocine.
Ce avto ugasnes in zopet vzges pa se ne prizge vec.
Hladilne tekocine je (mogoce se prevec). VAG-COM tudi ne pokaze kaksne napake.
Kaj bi to lahko bilo ?
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.144
667
113
men se je to dogajalo med lanskimi božičnimi prazniki. na določenem parkirnem prostoru mi je lučka zasvetila. potem pa po dveh vžigih ugasnila. pa potem spet prižgala. razlog je bil pomanjkanje hladilne tekočine. dolil in od takrat furamo dalje.

zalaufi mašino, pa pojdi ko bo lučka svetila gledat pri prižgani mašini kolko maš hladilne tekočine. men dokler nisem vžgal avta je blo tik nad minimumom, ko sem ga pa vžgal se je pa spustla na minimum in takoj lučka.
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.390
451
83
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Lahko da je zanic senzor ali pa slab stik na konektorju raztezne posode
A menjava senzorja pomeni menjava raztezne posode al' gre samo senzor ?
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.904
113
meni se isto dogaja, tekočine je pa malo nad minimumom. lahko natočim not bilokatero, ali mora bit enaka kot je zdaj not? zdaj je original neka roza, jaz pa bi dolil tisto od omw. gre to?
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.390
451
83
ce se ne motim, ce je motor novejsi (2000 ali vec) potem imas notri g12 (rdeco) hladilno tekocino. v najnovejse dajejo sedaj g12+. Starejsi pa imajo g11 (modor). g12 in g11 se ne sme mesati. g12+ se lahko mesa z g11 in g12. Torej ce das notri g12+ ne bi smelo bit problema. Najbolje pa je da pogledas v navodila.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
http://www.petrol.si/

ANTIFRIZ G11 je koncentrirano sredstvo za zaščito hladilnih sistemov starejših vozil koncerna VW (VW, Audi, Škoda, Seat) pred zamrzovanjem in korozijo. Pred uporabo ga je treba razredčiti z vodo.
Zagotavlja zaščito hladilnih sistemov motorjev pred zamrzovanjem, korozijo in pred nastajanjem usedlin ter oblog. Antifriz G11 je namenjen starejšim vozilom koncerna VW. Namenjen je vozilom, za katera je izrecno predpisana uporaba antifriza G11.

ANTIFRIZ G12 je koncentrirano, do okolja prijazno sredstvo za zaščito hladilnih sistemov motorjev pred zamrzovanjem in korozijo, narejeno v skladu s posebnimi zahtevami koncerna VW (VW, Audi, Škoda, Seat).

ANTIFRIZ G12 ustreza zahtevam:
– Audi/VW/Seat/Škoda G12 TL 774D.

Opozorilo:
Antifriz G12 se nikakor ne sme mešati z drugimi vrstami antifrizov (npr. G11). Pri tem je pomemben indikator barva antifriza v ekspanzijski posodi. G12 je prepoznaven po svoji rdeči barvi, medtem ko je G11 temno modro zelen. Če je antifriz rjave barve (mešanica), je nujno treba hladilni sistem očistiti in zamenjati celotno količino antifriza. V takšnem primeru se ravnajte po navodilih v servisni knjižici!
 
Nazadnje urejeno:

matej_

Guru
25. okt 2007
2.144
667
113
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
meni se isto dogaja, tekočine je pa malo nad minimumom. lahko natočim not bilokatero, ali mora bit enaka kot je zdaj not? zdaj je original neka roza, jaz pa bi dolil tisto od omw. gre to?

jaz sem šel na prvo pumpo, vzel antifriz iste barve, ddolil in fural. se nisem kej sekiral preveč ker sem mel čez 4000km (en mesec) servis na avtu. na servisu (pooblaščen vw) sem vprašal šefa servisa če je kaj narobe ker sem vlil noter petrolovo ampak da je iste barve. je reku da ni nč narobe ker oni uporabljajo isto. šele potem sem na netu vidu g11, g12 itd. rukni noter iste barve pa furaj naprej.
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
meni se isto dogaja, tekočine je pa malo nad minimumom. lahko natočim not bilokatero, ali mora bit enaka kot je zdaj not? zdaj je original neka roza, jaz pa bi dolil tisto od omw. gre to?

Enak antifriz mora bit po barvi. Doliva se čim manj, bolj je priporočljivo spiranje in menjava. Prej si ga pa namešaš v ustreznem razmerju, kot ga priporoča proizvajalec avta.
Sestava antifrizov je različna, vedet moraš tudi, kakšen blok maš in kaj točno je dobro zanj.

Priporočam branje:
http://www.search-autoparts.co...227/article.pdf
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.390
451
83
No na koncu se je izkazalo, da je bilo premalo hladilne tekocine. Vedno sem jo namrec kontroliral ko je bil motor ze ogret -> topla voda rabi vec prostora, kar mi je dalo obcutek, da je hladilne tekocine dovolj. no ko sem pa enkrat naredil kontrolo pri hladnem motorju, pa je bilo takoj jasno v cem je problem.