LG ne prizna reklamacije

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.127
7.016
113
So pa tudi tako fer, da delajo v dobro potrošnika. Torej v dotičnem primeru bi inšpektor pač rekel, da naj ugodijo zahtevi potrošnika (ne direkt, "med vrsticami"), potem pa pač kazni ne bi bilo...razen seveda, če je podjetje kak goljuf, potem šele pride kazen.
 

satelite_mike

2 uri za cajtom
18. avg 2013
1.939
3
38
Citat:
Uporabnik Zmago1 pravi:

Mama

takih mam poznam ogromno, priznala pa tako nebo nikol da ga je namočla al pa polila kje pri kuhanju, pranju,.....
bonk.gif


water-damage-phone.jpg
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Predlagam da mami kupiš Galaxy s5 bi je vodoodporen in izgovor na servisu odpade da so indikatorji obarvani
evil.gif
 

iMM

Fizikalc
9. okt 2010
1.240
2
36
Pa si se zmoto, če je indikator obarvan je garancija void. Izgovor je seveda, da je vodoodporen do določene mere, zaj pa se hebi kupec
uf-1.gif
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.459
146
63
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Predlagam da mami kupiš Galaxy s5 bi je vodoodporen in izgovor na servisu odpade da so indikatorji obarvani
evil.gif

Ne bit tako prepričan, sem imel indikator čist rdeč na Samsungu S5 ....pa je "vodoodporen do 1m".

Trenutno testiram Sony Z3 compact ...



sicer pa preden nesete na servis,sami preglejte indikatorje pa jih zamenjajte :p
 

nejck

Zelenc'
19. avg 2010
22
0
1
Citat:
Uporabnik Zmago1 pravi:
Zadeva je naslednja:
Mama je sklenila paket pri mobitelu in vzela za 140 eur kr en orenk telefon od LG-ja, modela zdele ne vem na pamet,..niti ni bistveno.
Po kakem tednu telefon začne javljat error zaradi SIM kartice,...telefon se resetira in dela spet kak dan,..po 14 dneh telefon zavrača SIM kartico popolnoma. Če štejemo še tiste tri dni za vklop paketa (vikend) je telefon uporabljala ene 10 dni, s tem da je mogoče vsak dan opravila 1-2 klica, kak dan pa sploh ne in da je telefon imela ves čas na polici ali mogoče samo 2x v torbici. Zraven je kupila tudi nek konkretno drag etui in telefon je bil v tem etuiju skoz.
OK pošljemo na servis in ...reklamacija neupravičena telefon je padel v vodo?!? Telefona ni sprejela ampak se je konkretno razburila in zahtevala da ga še enkrat pošljejo na popravilo, kar so tudi naredili, vendar odgovor isti, v telefonu je bila voda ali kondenz ali karkoli pač in reklamacija ni upravičena. Ko je omenila da potem naj ga pač imajo in bo obdržala nadomestni telefon (en mali jajc sony ki vsaj dela) so zagrozili da bodo postopali s pravnimi sredstvi !!

Zdej pa mene zanima nekaj, ker je očitno da nas imajo za norca, kako pristopit k zadevi? Takega odnosa do stranke nisem doživel že od YU leta 1989 al kolk ko me je v NAMI nadrla ena prodajalka nevem več zakaj sploh,....Da ne omenjam dobrih izkušenj s servisom že davno Nokie, in Erricssona pa tudi Alcatel in v zadnjem času Garmina. Sedaj pa tole skropucalo,...

hvala in lep pozdrav

Enaka situacija se mi je zgodila na Apple servisu - narediš lahko samo to, da kupiš nov aparat. Odgovor tržne inšpekcije pa je, da oni niso pristojni za te zadeve.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.971
2.265
113
sicer ne vem od kje ta fama samo če bi se zavedali nekaj dejstev potem bi gledali na to drugače...
1. Serviser ni proizvajalec
2. Serviser je od servisiranja plačan in ne od zavračanja
3. S tem, ko prevzame aparat od stranke je za njega že nastal strošek, ko odpre aparat se strošek povečuje in na koncu če zavrne garancijsko popravilo mu teh stroškov ne povrne nihče
4. Marsikaterega kupca je rešil nepotrebnih stroškov in na svojo roko izigraval proizvajalca pa o tem nihče ne piše
5. S telefoni ne znate ravnati oz če nebi rabil slikat vsake pasje procesije in ga vlačili tudi tja kamor ni treba in delali z njim stvari za katere v navodlilih izrecno piše, da se ne počnejo vam telefoni nebi korodirali

do takrat pa je serviser priročen izgovor za neumnosti ki jih počnete, še več izumili ste celo novo delovno mesto pri serviserjih - vlažilec indikatorjev... pa wtf kam gre ta svet
 

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.574
8
38
Pomojem je problem drugje.
Uvoznik zastopnik nabavi telefone po neki ceni ,ki verejtno ne vsebuje garancije (zato da ima dober zasluek)
Garancijo krije v tem primeru sam uvoznik in ne principal LG.Ponavadi uvoznik vzame tudi količino rezervnih telefonov ,ki jih ima kot nadomestne enote za popravila.Ker si predstavljam ,da je najlažje zavrniti popravila v garanciji zaradi vlage jim odpade en strošek garancijskih popravil.
Po dveh letih pa itak nihče več ne popravlja telefona na pooblaščenem servisu.Pa baterije po enem letu menjaš sam ,ker niso v garanciji.itd
 

Schime

Guru
22. nov 2008
2.007
786
113
Pol pa naj proizvajalci napišejo, da so določeni modeli telefonov samo za gledanje in za v vitrino. Pa še temperatura in vlaga v vitrini morata biti vseskozi spremljana. če je le mogoče z data loggerjem, ki te avtomatsko opozori ob prekoračitvah.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.870
3.494
113
Takšno korozijo se da lepo očistiti z alkoholom in včasih, če je sreča po tem telefon celo dela in to bi se lahko popravljalo pa čeprav bi bilo kaj malega za plačati na servisu.

Verjamem pa, da je lažje stranki poslati dopis, da je potrebno menjati pol telefona, zraven pa znesek, da te na rit vrže.

Marsikateri telefon kondenzira in posledično korodira že če ga neseš iz toplega na mrzlo in to se nekako ne da preprečiti (oziroma bi se morda lahko s kakšnimi premazi na vezjih ampak to ne prinaša zaslužka).

Sam sem imel primer z Nokio E71, ki sem jo na dopustu v Poreču v pomladnem času pustil v apartmaju na nočni polici. Ko sem se zvečer vrnil so bile na leči fotoaparata kapljice vode ob priklopu na polnilec pa je v telefonu brnelo. Telefon sicer še danes dela vendar ni v uporabi.

Torej niso vsi, ki korodirajo namočeni in politi, dovolj so le ustrezne vremenske razmere in zračna vlaga... proizvajalcem pa tudi ni v interesu, da se elektronika zaščiti pred korozijo.
 
Nazadnje urejeno:

netko

Guru
25. jul 2007
6.971
2.265
113
proizvajalec podpiše pogodbo z distributerjem
proizvajalec podpiše pogodbo z serviserjem
lahko se zgodi da je uvoznik in serviser isto podjetje ni pa nujno
poizvajalec nadzoruje servis v obeh primerih
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.971
2.265
113
očitno misliš da si boga za jajca prijel ker imaš telefon, še več tebi bi morali v trgovini plačati da kupiš telefon
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
769
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik netko pravi:
proizvajalec podpiše pogodbo z distributerjem
proizvajalec podpiše pogodbo z serviserjem
lahko se zgodi da je uvoznik in serviser isto podjetje ni pa nujno
poizvajalec nadzoruje servis v obeh primerih

Tole naj bi sicer v teoriji res bilo tako... v praksi pa je lahko dalec od tega... Konkretno recimo za Teleray nisem cisto preprican, da ima z Apple-om pogodbo... vseeno pa opravlja servisne storitve za tiste iPhone, ki jih prodaja Si.mobil... Kolikor vem, sta v Sloveniji edina, od proizvjalca pooblascena serviserja podjetji EPL in Pro Servis ... Pa sem skoraj preprican, da je tako tudi pri precejsnjem odstopku izdelkov kitajskega oz. vzhodnjaskega porekla... Vem, da je mozno izdelke kupovati z ali brez garancije... V slednjem primeru je pac kupec oz. distributer tisti, ki mora na lastne stroske poskrbeti za servis ... Zato pa tudi dobi izdelke precej ceneje kot ce bi jih od proizvajalca kupil z garancijo ...

Je pa tudi to res, da se ljudlje danes izmisljuje vse zivo, da bi preslepili servis... in si izmisljajo raznorazne zgodbice, kaj se je (oz. kaj se ni zgodilo) s pokvarjenim izdelkom... in vcasih je kaksen se toliko "brihten", da gre to celo razlagati na kaksnih javnih forumih... ne pomisli pa na to, da tudi serviserji berejo te forume
smile-1.gif
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
745
86
28
Citat:
Uporabnik netko pravi:
... poizvajalec nadzoruje servis v obeh primerih

Zelo. Samo ne vedno tako, kot si ti predstavljaš. Če servis preveč odstopa od "pričakovanj" regijske divizije sledijo posledice finančne narave. IOW - kupec ni vedno kralj in denar je sveta vladar.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.971
2.265
113
imaš prav kar se appla tiče ampak teleray kot tak ni uvoznik on zamenja tisto kar je pokvarjenega ob tem pa se mora prepričati, da bo v resnici primer dobil potrjen in dobil povrnjen strošek rezervnega dela, torej da bo rezervni del ali pa cel aparat nakazoval na normalno uporabo v nasprotnem primeru ne bo dobil denarja in kot vemo osnovna plošča je za 100 eur skoraj da ni, kar pomeni, da za storitev zaračunajo npr 20eur na drugi strani pa dobijo 100+eur neporavnanega stroška od proizvajalca

definiraj vzhodnjake za katere misliš da so te sorte, debata je povsem na mestu, predvsem za uporabnike ki ponavadi pljuvajo po lokalnih igralcih medtem pa kupijo pri kitajcih ki so praktično očetje ignorance svojih obveznosti
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
OK gremo potem takole:
Če ne priznajo upravičene reklamacije in hočejo raje "reklamo" na 24 ur in inšpektorja na vrat jih bodo pa dobil,....