LG ne prizna reklamacije

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Zadeva je naslednja:
Mama je sklenila paket pri mobitelu in vzela za 140 eur kr en orenk telefon od LG-ja, modela zdele ne vem na pamet,..niti ni bistveno.
Po kakem tednu telefon začne javljat error zaradi SIM kartice,...telefon se resetira in dela spet kak dan,..po 14 dneh telefon zavrača SIM kartico popolnoma. Če štejemo še tiste tri dni za vklop paketa (vikend) je telefon uporabljala ene 10 dni, s tem da je mogoče vsak dan opravila 1-2 klica, kak dan pa sploh ne in da je telefon imela ves čas na polici ali mogoče samo 2x v torbici. Zraven je kupila tudi nek konkretno drag etui in telefon je bil v tem etuiju skoz.
OK pošljemo na servis in ...reklamacija neupravičena telefon je padel v vodo?!? Telefona ni sprejela ampak se je konkretno razburila in zahtevala da ga še enkrat pošljejo na popravilo, kar so tudi naredili, vendar odgovor isti, v telefonu je bila voda ali kondenz ali karkoli pač in reklamacija ni upravičena. Ko je omenila da potem naj ga pač imajo in bo obdržala nadomestni telefon (en mali jajc sony ki vsaj dela) so zagrozili da bodo postopali s pravnimi sredstvi !!

Zdej pa mene zanima nekaj, ker je očitno da nas imajo za norca, kako pristopit k zadevi? Takega odnosa do stranke nisem doživel že od YU leta 1989 al kolk ko me je v NAMI nadrla ena prodajalka nevem več zakaj sploh,....Da ne omenjam dobrih izkušenj s servisom že davno Nokie, in Erricssona pa tudi Alcatel in v zadnjem času Garmina. Sedaj pa tole skropucalo,...

hvala in lep pozdrav
 
Nazadnje urejeno:

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Vzemite telefon s servisa, ter se ga da na nek drug servis odpret pa pogledat. Pa potem zahtevat slike matične plošče od Vamatrada, da vam pokažejo, kje naj bi se vidlo, da je bil stik s tekočino.
Ali pa ti ostane servis v tujini, pa naj tam sporočijo, kaj pa kako...
Itak imaš pa na telefonu indikatorje, pa bi se moglo vidt, če je kak indikator obarvan; v teoriji, seveda..

Pa, p.s. : Za 140€ ne morš kupt ornk telefona
evil.gif
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
Indikatorji se pofarbajo, če ga z mrzlega na toplo prineseš.

Moj je včasih čist fajhten, kako preprečit pa nevem. Razen, da bi ga skos v hlačah imel.

Ja še zmeraj govorim o telefonu.
tongue-1.gif
 

SimonS

Pripravnik
25. feb 2012
338
11
18
Samo te indikatorje lahko servis 'pobarva'. V smislu zaposlijo nekega mamileka, ki se mu ne da ukvarjat s servisi, pa raje poliva telefone in zavrne garancijo. =]
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Sicer ne bom omenil kateri servis je to, ampak kolegu so zavrnili garancijo, ker bi naj tudi njegov telefon prišel v stik z vodo.

Po dolgem prerekanju na servisu so celo izjavili, da je dovolj že 1 sprehod na vlažni lokaciji in že se lahko vlaga "zavleče" v telefon in obarva indikatorje....
rolleyes-1.gif


Torej nič več romantičnih sprehodov na vlažnih lokacijah.... romantiko kar spustimo
evil.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
ta izgovor z strani sservia je vedno bolj aktualen,poznam folk ki ni imel nikdar telefona v stiku z h2o pa so jim vseeno zavrnili popravilo pod garancijo
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Da men kej tazga recejo, jih posljev v [cenzura] in spisem pritozbo proizvajalcu.

Jaz mam svojga Note4 v kopalnici, zalaufan youtube - pa ni blo nikol nobenga problema.

Indikator se pa pobarva ze, ce ga s slino zmocis...
tongue-1.gif
 

iMM

Fizikalc
9. okt 2010
1.240
2
36
Če boš že imel srečo da ti odgovorijo, to ne bo kaj dosti pomagalo. Sem imel identičen problem z samsungom, pisal na samsungov support in po 2 mesecih je prišel odgovor, da oni nimajo nič z servisom in da morem problem rešit z servisom. Odgovor je bil napisan v zelo neprijaznem tonu. Enostavno povedano ne moreš nič, servis ima tukaj 100% nadvlado in lahko naredi kaj hoče, magari zanalašč pobarva indikatorje stika z vodo.
Če imaš srečo in spišeš par mastnih emailov na temo, kakšnega serviserja imajo in kako si drznejo prodajati take telefone itd (kljub temu, da realno operater nima skoraj nič z servisom, ampak se pač narediš butla, ker butlu boljše ustrežejo), boš dobil par mesecev brezplačne naročnine da vtihneš in ne mešaš dreka.
 
Nazadnje urejeno:

Schime

Guru
22. nov 2008
1.989
775
113
Glede na veliko število takih primerov bi jaz v prihodnje zahteval, da takoj pred mano odprejo apart in pokažejo te indikatorje. Kaj je nekomu tam mal zmočit zadevo in je stvar zaključena. Če pa se ti indikatorji obarvajo že ob prehodu iz hladnega na toplo ali ob povečani vlagi potem pa naj si jih nekam zatlačijo.
Jaz sem imel telefon v žepu pozimi na daljši hoji in je na koncu bil čisto moker, da je kar teklo po njem in, ko sem ga kasneje poslal na servis ni bilo problemov.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.764
5.912
113
Citat:
Uporabnik Schime pravi:
Jaz sem imel telefon v žepu pozimi na daljši hoji in je na koncu bil čisto moker, da je kar teklo po njem in, ko sem ga kasneje poslal na servis ni bilo problemov.

Verjetno ta model še ni imel indikatorjev vlage. Če bodo začeli z takimi forami na servisih, se bomo tistih telefonov začeli izogibat. Ni vrag da bo trg izločil "problematične" modele, pa naj bo to Samsung ali LG (jApka pa itak ne). Zdaj vidim da ko kupujem telefon kupim takega ki nima teh indikatorjev. Imamo spisek takih telefonov?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.764
5.912
113
Potem bomo pa zečeli Kitajce kupovat. Če nas k temu silijo pa naj imajo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.956
6.987
113
Lahko pa se prijavi zadevo na inšpektorat, če ne drugo bo servis imel sitnosti...
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
Pa še kako inšpekcija deluje....če ne drugega, najdejo še kaj.....pa poknejo nekaj tisoč € kazni.