Ležeči policaji- kateri umotvori jih odobrijo?

vacant

Pripravnik
13. okt 2008
250
0
16
slovenija
Vidim neki dan ležeče policaje v krožnem v BTC pri Emporiumu. Vprašam se. Kako se v ovinek peljati s skuterjem (mala kolesa) in preko ležečega policaja, da to ni namerno ogrožanje varnosti ??
Sicer je vprašanje tudi to ; Cesta z omejitvijo recimo 40kmH in junak, ki upa s 38kmH preko takega ležečega ?? Jaz v avtu (na nekaterih) še z 20 kmH ne upam preko !
jezen.gif

Moje mnenje je, da naj ležeči policaj omejuje na PREDPISANO hitrost. Ne na POLOVICO predpisane in tudi manj.
ne-ne-1.gif
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.879
107
63
štajerska
z đipom - onim pravim ni problema
verjetno pa je tam bližini kak prodajalec amortizerjev in je sofinanciral te ležeče policaje. dandanes je to moderno - privat + država(blčina) nekaj skupaj naredijo. se kao bolj obnese. ima država manj stroškov privatnik pa lahek profit
evil.gif
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
PREDPISANA hitrost je polovica do najvišje omejene .. se pravi, če je znak 40km/h .. je PREDPISANA 20-40km/h. Torej so ležeči policajo že zdaj po tvojih željah . kaj se torej buniš??
13.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik kripo pravi:
PREDPISANA hitrost je polovica do najvišje omejene .. se pravi, če je znak 40km/h .. je PREDPISANA 20-40km/h. Torej so ležeči policajo že zdaj po tvojih željah . kaj se torej buniš??
13.gif


kaj si hotel s tem povedat? da tam ko je cona 30, je namen ležečih policajev omejit hitrost na 15?
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Ne, na hitrost, ki je varna za vse udeležence v okolici ..

Sicer ležeči policaj ne more nikoli preprečiti, da ti ne bi pred motor ali avto skočil otrok, ki se strga mami z roke .. a če se človek sam od sebe ne more peljati toliko, daje varno zanj in za ostale, morajo to (žal) opraviti fizične prepreke ..

Funkcija ležečih ovir je ta, da prisilijo voznika, da zmanjša hitrost svojega vozila. Ne na 20 ali 15 ali 10 .. pač pa na hitrost, ki je primerna za tisti odsek ..

In če se nekdo pelje 20km/h preko ležeče ovire in ga skoraj zaluča z motorja, naj se ne čudi ležeči oviri, pač pa naj se zamisli nad sabo .. Če ni mogel zmanjšati hitrosti pred oviro, ki jo vidi, kako bi jo pa naj pred otrokom, ki bi ga videl zgolj v zadnjem trenutku?!
roza.gif
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Citat:
Uporabnik vacant pravi:
Vidim neki dan ležeče policaje v krožnem v BTC pri Emporiumu. Vprašam se. Kako se v ovinek peljati s skuterjem (mala kolesa) in preko ležečega policaja, da to ni namerno ogrožanje varnosti ??

Se strinjam! In sicer s tvoje strani! Očitno nisi prilagodil hitrosti razmeram na cesti ..
crazy1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik kripo pravi:
Ne, na hitrost, ki je varna za vse udeležence v okolici ..

Sicer ležeči policaj ne more nikoli preprečiti, da ti ne bi pred motor ali avto skočil otrok, ki se strga mami z roke .. a če se človek sam od sebe ne more peljati toliko, daje varno zanj in za ostale, morajo to (žal) opraviti fizične prepreke ..

Funkcija ležečih ovir je ta, da prisilijo voznika, da zmanjša hitrost svojega vozila. Ne na 20 ali 15 ali 10 .. pač pa na hitrost, ki je primerna za tisti odsek ..

In če se nekdo pelje 20km/h preko ležeče ovire in ga skoraj zaluča z motorja, naj se ne čudi ležeči oviri, pač pa naj se zamisli nad sabo .. Če ni mogel zmanjšati hitrosti pred oviro, ki jo vidi, kako bi jo pa naj pred otrokom, ki bi ga videl zgolj v zadnjem trenutku?!
roza.gif

seveda, zabremzaj na 10 pa upaj da te tisti zadaj z X6ko, Hummerjem ali drugim random SUVjem nebo zgazil
bonk.gif
 

vacant

Pripravnik
13. okt 2008
250
0
16
slovenija
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik kripo pravi:
Ne, na hitrost, ki je varna za vse udeležence v okolici ..

Sicer ležeči policaj ne more nikoli preprečiti, da ti ne bi pred motor ali avto skočil otrok, ki se strga mami z roke .. a če se človek sam od sebe ne more peljati toliko, daje varno zanj in za ostale, morajo to (žal) opraviti fizične prepreke ..

Funkcija ležečih ovir je ta, da prisilijo voznika, da zmanjša hitrost svojega vozila. Ne na 20 ali 15 ali 10 .. pač pa na hitrost, ki je primerna za tisti odsek ..

In če se nekdo pelje 20km/h preko ležeče ovire in ga skoraj zaluča z motorja, naj se ne čudi ležeči oviri, pač pa naj se zamisli nad sabo .. Če ni mogel zmanjšati hitrosti pred oviro, ki jo vidi, kako bi jo pa naj pred otrokom, ki bi ga videl zgolj v zadnjem trenutku?!
roza.gif

seveda, zabremzaj na 10 pa upaj da te tisti zadaj z X6ko, Hummerjem ali drugim random SUVjem nebo zgazil
bonk.gif


Varno varno varno....
Se je sploh varno voziti?
priden.gif
Je varno hoditi, kolesariti ob ceti? O tem ne bom zgubljal besed.
Govoril sem o omejitvah.
Znak omejuje. Ker promet vseeno poteka prehitro (v večini), ga je potrebno omejiti fizično. Zastavlja se vprašanje "umotvorov", ki sedaj omejijo promet na skoraj 0 ali v najbolšem primeru na polovico omejitve, kot omenjaš! O tem govorim. Ali pa o tem, da plastični ležeči. Po moje ne sodijo v ovinek. Zaradi dežja, zaradi nagiba motociklistov itd
cool-1.gif
.

Toliko od mene.
grin1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ležeči policaj v ovinku nima kaj iskati. nevaren je za vse, še posebej motoriste. Poleg tega res ne vem, kateri bedak projektira te ležeče policaje. Včasih so tako visoki, da se resno zamislim ali ne bom podrsal s podom vozila. Pa nimam avta, ki bi imel spojlerje, spuščene amortizatorje ipd. Ko sem sam notri še gre, če bi bil avto naložen s potniki in prtljago pa bi poribsal. Da to ni zgolj teorija se vidi že po poškodbah mnogih ležečih policijev, ki so posledica ravsanja dna vozila. Tipičen primer je recimo v Čatežu, na cesti, ki vodi od recepcije do apartmajskega naselja. Tam sta dva ležeča policaja sumljive višine preko katerih se je treba peljati s pametjo. Poleg vsega nista na celotni širini enako visoka. Šalabajzersko narejeno, se pa takšnih šlamastik na tisti lokaciji letovišča, vsaj po moje, najde še kar nekaj.
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
@KillahKHAN No, kdo je potem tukaj nevaren: ležeča ovira, ti ali tisti zadaj?? Še najmanj kriva je ovira! Zgovarjati se na druge, je pa neumnost .. oziroma dober izgovor za vsakega, ki ne upošteva omejitev .. in ko ti skoči otrok pred avto, ga boš raje povozil, kot pa da se ti tisti zadaj zaleti v tvoj avto?!
confused-1.gif


In zanimivo, da ni tam vsak dan 20 nesreč, če je to tako nevarno .. če nekdo vozi gas, bremza, gas, bremza, gas, bremza, ni čudnega, da se mu bo slek kot prej nek (nestrpen) voznik zaletel v zadek .. če pa pelješ konstantnih 20km/h tistih 30 metrov, bo šlo pa brez problema skozi. Verjemi. Preverjeno že celih 14 let ..

Razumem tebe in ostale, da vam takšne ovire niso všeč, vendar žal proti človeškemu ravnanju ne zadostujejo table, zakoni, kazni in podobne stvari. Zadostijo pa šele fizične prepreke. Žal.

Enako je npr. s tem cepcem, ki j epoovzročil smrt na AC. Saj uvoz oz. izvoz z AC ni nič kriv. Ker je tip delal samomor, ga ne bi moglo ustaviti nič drugega, kot fizična ovira! In očitno nas bodo pred neumnostmi lahko ustavljale le fizične ovire
frown-1.gif


Da so smeli postaviti tja ležeče ovire so morali pridobiti dovoljenje. In tisti, ki so to dovolili, verjemi, imajo več pojma o varnosti, kot tisti, ki se prerekajo ali je to zdaj varno, ker ne more z motorjem po mokri cesti v dežju šibat v ovinek s 40km/h
smirk-1.gif


Se pa strinjam, da so nekatere ležeče ovire previsoke. tudi v LJ so bile za Intersparom na Viču in so jih morali kaj hitro odstraniti oziroma znižati. Žal se je še prej mnogo podvozij avtomobilov podpisalo na te ovire
frown-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik kripo pravi:
Se pa strinjam, da so nekatere ležeče ovire previsoke. tudi v LJ so bile za Intersparom na Viču in so jih morali kaj hitro odstraniti oziroma znižati. Žal se je še prej mnogo podvozij avtomobilov podpisalo na te ovire
frown-1.gif

saj so pa omejili hitrost a ne? lahko pa bi recimo stopil ven, položil eno desko spod in bi lažje čez zapeljal
bonk.gif


zagovarjaš eno neumnost, drugo pa zavračaš, kot da je ne vem kaka razlika

plastični ležeči policaj v ovinku nima kaj iskat in pika, pa se lahko ti na glavo postaviš
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Zanimivo. Stroka je na moji strani. Strokovnjaki so zadevo proučili in se odločili, da je to bolj varno... Seveda so pa tisti, ki norijo po cestah, vozijo v napačno smer, divjajo in so sami šerifi, so vedno in najbolje poučeni o varnostih in nevarnostih na naših cestah
stupid-1.gif
Vedo vse o najnovejših raziskavah in dejstvih, ki vplivajo na varnost.

Izvedba ležečih ovir na Viču je pa druga stvar, ki pa ni povezana s primarno temo tega vprašanja. Razlog za nepravilno višino leži drugje, ne pa na občini, komisiji in pa policiji, ki so odobrili smiselnost postavitve ovir.

Sicer pa tudi driftarji, prepotentni fahrerji, vozniki brez dovoljenj, slepi, mrtvi in ostali nimao kaj iskati v ovinku .. ne tem z ovirami, ne drugem ..
 

bobrock

Pripravnik
15. sep 2008
124
0
16
V omenjenem krožišču so svojo prepotentnost razkazovali razni omejenci in ustavili so jih očitno lahko le ležeči policaji.

Nisem še zasledil, da bi se zaradi slednjih zgodila prometna nesreča. Pred njihovo postavitvijo, pa sem bil že priča zvijanju pločevine v tistem delu BTC-ja.
 
Nazadnje urejeno:

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik kripo pravi:
Zanimivo. Stroka je na moji strani. Strokovnjaki so zadevo proučili in se odločili, da je to bolj varno... Seveda so pa tisti, ki norijo po cestah, vozijo v napačno smer, divjajo in so sami šerifi, so vedno in najbolje poučeni o varnostih in nevarnostih na naših cestah
stupid-1.gif
Vedo vse o najnovejših raziskavah in dejstvih, ki vplivajo na varnost.

Izvedba ležečih ovir na Viču je pa druga stvar, ki pa ni povezana s primarno temo tega vprašanja. Razlog za nepravilno višino leži drugje, ne pa na občini, komisiji in pa policiji, ki so odobrili smiselnost postavitve ovir.

Sicer pa tudi driftarji, prepotentni fahrerji, vozniki brez dovoljenj, slepi, mrtvi in ostali nimao kaj iskati v ovinku .. ne tem z ovirami, ne drugem ..

seveda, ta prometna stroka je pa res ena zadeva na katero se lahko 100% zaneseš, da so brez napak
bonk.gif
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Kar trdiš ti, da sem rekel jaz, se imenuje obrambni mehanizem. Ponavadi se ga ljudje poslužujejo takrat, ko jim zmanjka dejstev in začnejo izkrivljati besede tistega, ki jimje nekaj povedal.
jezen.gif


Vem, da se tega ne zavedaš, ker je na nezavedni ravni, ampak verjemi mi na besedo.

Še enkrat: če se bo nekdo s primerno hitrostjo peljal čez betonske/steklene/plastične/aluminijaste/kakršnekoliže prepreke, ne bo s tem ogrožal ne sebe, ne drugih. Če nori in potem na silo zavira/ če prdrvi skozi ovinek in skuša driftat/ če je vozišče mokro in hitrost neprimerna/itd itd bo s tem ogrožal najprej sebe, potem pa še ostale udeležence v prometu (voznike, pešce, otroke, pse, veverice, itd itd
tongue-1.gif
) in ker preprosti prometni znaki z omejitvami najvišjih hitrosti ne dosežejo namena, je treba zagotoviti varnost z naslednjim ukrepom, v tem primeru fizično oviro.

V tujini imajo v mestih celo ceste tako zožane, da se komaj "stlačiš" naprej .. z obeh straneh naredijo ovire, nadsadijo drevesa in še dvignejo vozišče, da je res ozko .. a je potem to tudi nevarno za voznike, ker ne morejo drveti skozi mesto 100+km/h
sprasujem se.gif


Da je pa vožnja neudobna na tem krožišču se pa strinjam .. in v kolikor ne bi bilo neumnih voznikov, ki driftajo itd tam, tudi ovir ne bi bilo ..
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik kripo pravi:
Kar trdiš ti, da sem rekel jaz, se imenuje obrambni mehanizem. Ponavadi se ga ljudje poslužujejo takrat, ko jim zmanjka dejstev in začnejo izkrivljati besede tistega, ki jimje nekaj povedal.
jezen.gif


Vem, da se tega ne zavedaš, ker je na nezavedni ravni, ampak verjemi mi na besedo.

Še enkrat: če se bo nekdo s primerno hitrostjo peljal čez betonske/steklene/plastične/aluminijaste/kakršnekoliže prepreke, ne bo s tem ogrožal ne sebe, ne drugih. Če nori in potem na silo zavira/ če prdrvi skozi ovinek in skuša driftat/ če je vozišče mokro in hitrost neprimerna/itd itd bo s tem ogrožal najprej sebe, potem pa še ostale udeležence v prometu (voznike, pešce, otroke, pse, veverice, itd itd
tongue-1.gif
) in ker preprosti prometni znaki z omejitvami najvišjih hitrosti ne dosežejo namena, je treba zagotoviti varnost z naslednjim ukrepom, v tem primeru fizično oviro.

V tujini imajo v mestih celo ceste tako zožane, da se komaj "stlačiš" naprej .. z obeh straneh naredijo ovire, nadsadijo drevesa in še dvignejo vozišče, da je res ozko .. a je potem to tudi nevarno za voznike, ker ne morejo drveti skozi mesto 100+km/h
sprasujem se.gif


Da je pa vožnja neudobna na tem krožišču se pa strinjam .. in v kolikor ne bi bilo neumnih voznikov, ki driftajo itd tam, tudi ovir ne bi bilo ..

po tvojem je prav, da ogrožajo voznike motornih koles zato, ker ne znajo drugače ustavit divjakov, ki tam driftajo?

in sploh ne moreš rečt, da je strokovno mnenje na tvoji strani, ker se je tam menda eden od lastnikov lokalov zbunil in so butnili policaje

da ne omenim, da kaj so ti "strokovnjaki" pogruntali v otiškem vrhu pri dravogradu - cca 20 let je bil tam v dolžini 2 km kraj, na dveh 200 meterskih odsekih je bila omejitev 50, drugje 70. Pred pol leta, se je en "varnostni strokovnjak" odločil, da bo po celem NASELJU omejitev 50. Zdaj pa je naselje dolgo samo še 200 metrov, drugi del 200m, ki je bil prej 50 je sedaj 70, ostalo pa 90 in vse to izven naselja....

jaka strokovna znanja so to