Vzami Lexa.
HSD pogon s CVT je neuničljiv za razliko od DSG menjalnikov, kateri so strah in trepet slovenskih mehanikov.
Razlika se izplača že iz naslova nižjih vzdrževalnih stroškov vzdrževanja DSG menjalnika (obvezne menjave olja) in zamenjave zavornih ploščic. Prvo je pri CT brez vzdrževanja, drugo je pa pa pri CTju enkrat na 250.000 km, če nisi nek gas&žlajf manijak (regenerativno električno zaviranje naredi svoje).
CVT menjalnika se je pa treba navadit. Zame je to najboljša možna varijanta menjalnika. Za bumbarje, kjer jim mora zadeva butat, si pa lahko omislijo Yugeca s pokvarjenim menjalnikom, ki mu dela samo prva prestava. To buta ko zmešano.
In v Sport načinu CT potegne odlično. V Eco ga pa elektronika malo žlajfa proti nizki porabi. Sicer pa cifre povedo vse, 10,4 sekunde do 100 km/h.
A4 ti je lahko v igri kot karavan, torej zaradi prtljažnega prostora. Drugo, še posebej plac na zadnji klopi, je pa tudi pri A4 v qrci.
HSD pogon s CVT je neuničljiv za razliko od DSG menjalnikov, kateri so strah in trepet slovenskih mehanikov.
Razlika se izplača že iz naslova nižjih vzdrževalnih stroškov vzdrževanja DSG menjalnika (obvezne menjave olja) in zamenjave zavornih ploščic. Prvo je pri CT brez vzdrževanja, drugo je pa pa pri CTju enkrat na 250.000 km, če nisi nek gas&žlajf manijak (regenerativno električno zaviranje naredi svoje).
CVT menjalnika se je pa treba navadit. Zame je to najboljša možna varijanta menjalnika. Za bumbarje, kjer jim mora zadeva butat, si pa lahko omislijo Yugeca s pokvarjenim menjalnikom, ki mu dela samo prva prestava. To buta ko zmešano.
In v Sport načinu CT potegne odlično. V Eco ga pa elektronika malo žlajfa proti nizki porabi. Sicer pa cifre povedo vse, 10,4 sekunde do 100 km/h.
A4 ti je lahko v igri kot karavan, torej zaradi prtljažnega prostora. Drugo, še posebej plac na zadnji klopi, je pa tudi pri A4 v qrci.
Nazadnje urejeno: