Lexus CT200h ali Audi A4 TDI?

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Zdravo
smile-1.gif


Kako bi se odlocali vi? Zaradi sluzbe se dosti vozim po mestu (kratke razdalje), avtomobil uporabljam pa tudi za daljse ture - recimo Slovenija - Danska, Slovenija - Nizozemska...cca 2x letno. Na leto naredim cca 30.000 km.

Lexusa sem si vzel na testno voznjo za 2 dni in bil z njim navdusen. CVT je v mestu balzam, ko avto spelje je tiho, v njem se sedi zelo dobro in dovolj velik je za moje potrebe. Minusi so, da poraba ni taka, kot obljubljajo. Porabil sem med 5 in 5,5 litra bencina na 100 km.
Servisi so relativno poceni (okrog 200 eur za prve 4 servise), zavarovanje je ceneje, kot pri 140 konjskem Audiju, ker stejejo le bencinske konje.

Audi se vozi odlicno, dizel tudi ne porabi dosti, zavarovanje je drazje, servisi so drazji od lexusovih.

Pri Lexusu za 30.000 eur dobis ze zelo dobro opremljeno vozilo. Pri Audiju pa hm ... bi se dalo razpravljat.

Sedaj vozim 4 leta staro Hondo Civic. Z njo sem zelo zadovoljen, vendar bo v roku enega leta verjetno treba pocasi zaceti razmisljati o cem novem.

Torej? Mnenja zazeljena
smile-1.gif
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
z isto tehnologijo kot je CT sta še prius in auris hybrid
DSG od VW je boljši kot CVT, torej je alternativa Jetta z DSG kar te bo prišlo precej ceneje kot audi

hybrid se ti splača le če imaš veliko ampak res veliko mestne vožnje, avtocesta ni za njega
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Jetto sem tudi malo gledal, tudi bistveno cenejsa je. Z DSGjem pride mislim da okrog 24k eur + popust. Vendar niti priblizno ni tako fajn sedet v njej, kot v Lexusu
wink-1.gif


Aja, se nekaj me moti pri Lexusu, in sicer display od radia. Armaturka je v sredini zelo lepo poševna in daje vtis športnosti. Vendar, da bi kdo lahko gledal na display radia .... jok brate, odpade! Je postavljen ravno pod takim kotom (ali pa sem jaz tako sedel), da sem v njem videl le odblesk od neba.
CVT res "tuli", ko dodas plin, oziroma peljes v kak daljsi klanec. Vendar je pa zelo lep obcutek, ko pritisnes gumb in - se ne zgodi nic. In potem speljes in gre vse tiho. Ni tistega obcutka in zvoka, da vozis elektricni vilicar, kot je malce hudomusno pripomnil oce, ko sva sla testirat hibridnega Aurisa, ceprav je pogonski sklop enak
smile-1.gif


edit:
Glede iste tehnologije: ja, Aurisa sem vozil (glej komentar visje), Prius mi zunaj ne deluje slabo, notranjosti pa ne morem in ne morem prebaviti, pa sem ze veckrat poskusil. Tisti merilniki na sredini in volan sredi puscave mi enostavno ne gresta skupaj. Prius sicer porabi v povprecju precej manj od Lexusa (glede na spiritmonitor.de)
 
Nazadnje urejeno:

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
ja, prius je bolj aerodinamičen.

Lex je meni čist fajn avto, ampak če gledam skozi svojo prizmo je to mestni avto (električni sklop sicer ne deluje), vendar je za mestni avto prevelik.

imel sem jetto highline in so precej spodobni sedeži
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.002
973
113
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
z isto tehnologijo kot je CT sta še prius in auris hybrid
DSG od VW je boljši kot CVT, torej je alternativa Jetta z DSG kar te bo prišlo precej ceneje kot audi

hybrid se ti splača le če imaš veliko ampak res veliko mestne vožnje, avtocesta ni za njega

Kje se ob "normalni" vožnji najbolj opazi razlika(DSG vs CVT)?
Za razna parking manevriranja oz. obračanja pa kljub vsemu DSG menda ni nek hud biser(priznam , da nisem še vozil, ampak nikoli ne pozabijo omenit da "cuka"...)
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
CVT je brezstopenjski menjalnik (skuter). ena prestava kolikor daš gas tok gre. samo enkrat pride cager do 6000 rpm
DSG je robotiziran menjalnik z dvema sklopkama

v grobem je tko da tišiš gas in se pelješ pri dsgju se prestave menjajo (2,0 TDI jih ima 6, 1,6 TDI jih ima 7)

kar se rikverca tiče: pri cvt se lahko pelješ 10 kmh, potegneš ročko nazaj, in greš 10 kmh v rikverc. brez drame, brez cukanja

dsg rabi pol sekunde npr da prestavi v R in potem gre v rikverc. skoči zarad tega ker to ni klasičen samodejni ampak robotizirani menjalnik.

tok na hitro, kej več bodo pa tisti povedali ki se bolj spoznajo na tehniko, jaz sem povedal moje stališče iz oči normalnega uporabnika
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.002
973
113
no to kar si napisal vse vem, zanima kako se superiornost DSG-ja najbolj opazi v primerjvi z recimo CVT , ob vsakodnevni "normalni" uporabi.Za moje pojme je pač CVT prijaznejši od drugegih avtomatikov(DSG še nisem vozil).

Pa , da ne bo kdo sedaj mislil da se delam norca ,ampak previdevam , da neke hude prednosti ob normalno vožnji DSG pač nima.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
cvt ima eno prestavo, dsg 6 ali 7 in zaradi tega se ju ne da neposredno primerjat
dsg ima dve sklopki torej hitreje menja kot navaden ročni menjalnik (po specifikacijah imajo avtomobili z dsg menjalnikom boljše pospeške kot z ročnim)

v praksi se to pokaže kot brezčutno prestavljanje (le cagr za obrate skače gor in dol)
sej ima tudi audi multitronic ki je nekašen približek cvtju vendar ima 8 umetnih prestav (zapiranje variomata)

CT ima cvt zaradi hybridnega sklopa, ne pa zato ker bi bil to zadnji krik tehnike
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.002
973
113
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
cvt ima eno prestavo, dsg 6 ali 7 in zaradi tega se ju ne da neposredno primerjat
dsg ima dve sklopki torej hitreje menja kot navaden ročni menjalnik (po specifikacijah imajo avtomobili z dsg menjalnikom boljše pospeške kot z ročnim)

v praksi se to pokaže kot brezčutno prestavljanje (le cagr za obrate skače gor in dol)
sej ima tudi audi multitronic ki je nekašen približek cvtju vendar ima 8 umetnih prestav (zapiranje variomata)

CT ima cvt zaradi hybridnega sklopa, ne pa zato ker bi bil to zadnji krik tehnike

no malce popravka CVT ima "neskončno " prestav poleg tega imajo novejši tudi virtualne(npr toyotin Multidrive S jih ima 7) in prestvljanje je odlično, pospeški v primerjavi z ročnim skoraj identični.

Še vedno: ob "Normalni " vožnji ne vidim neke hude prednosti DSG-ja oz. razlike med DGS in modernimi CVT-ji so za "običajnega" smrtnika zanemarljive.
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
V bistvu sem gledal tudi BMW/Mercedes C, vendar naceloma odpadeta zaradi zadnjega pogona. Pozimi se nocem drsat. Iz garaze imam se nek klancek ven, ki ne bi bil ravno prijazen zadnjemu pogonu. Poleti pride se nov Mercedes A in ta ima tudi prednji pogon. Tudi ta se mi dopade, ne vem pa, kaksna bo cena.

miha013: kaj pa vozis sedaj??
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
v Lj letos ni bilo toliko snega da z bmwjem ne bi mogel nikamor. Če že pa pustiš avto pred garažo ali greš s taxijem v službo. zaradi tega ne bi plačeval več pri nakupu in pri porabi goriva
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Jaz sem imel tudi tega lexusa na testu, brezveze. Pritisneš na gas v kaki situaciji, zadeva premišljuje 3 sekunde preden zares potegne. Vse tisto drkanje okoli hibrida za 1l manjšo porabo kot imam zdaj z 2,2 Honda dizlom? Ne hvala, je gorivo še prepoceni.

EDIT bmwja trojko (prejšnja oblika, sicer novi) dobiš za 25k te dni..
 
Nazadnje urejeno:

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Jaz bi na tvojem mestu vzel nekaj bencinskega, ne prevelikega (Golf klasa do največ Passat) s sončno streho in morda v primeru dizla z dodatnim grelcem motorja.

lp