Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Sem pa tudi na enem forumu videl pripombo, da sta pilota kriva (letalo je namreč udarilo s koncem krila ob tla in izgubilo krilce - winglet), ker bi morala že prej prekiniti pristanek. Jaz ju vseeno spoštujem, dobra sta!
Ker imamo kar nekaj pilotov na tabli, kako komentirate tole? Ve kdo podrobneje, kje in kdaj se je to zgodilo? Je šlo potem letalo pristat na drugo letališče?
Laiku se zdita pilota totalna carja, ampak očitno ni čisto tako... Kakšni so običajni postopki v takem vremenu? Kontrolni stolp bi moral imeti na dlani, da je tako ušivo vreme, kajne?
Misli na to, da je bolj nevarno bit v avtu kot pa v avionu.
V avionu imaš najmanj dva motorja, dva pilota, vse podvojeno, potrojeno... in preden pade dol more bit že res kriza.
Statistično je letalo eden izmed najbolj varnih transportov.
Vsak ima tisti primarni strah v seb ker letenje ni naravno in ker pač nimaš kontrole nad dogodki...
Aja ne gledat ven še men je slab pa letim tud po večkrat na dan.
to se je dogajalo to soboto sedaj. Tudi sam sem bil udeležen v čakanja, ker je imel Frankfurt zamude. K sreči smo pristali dosti lepše, ampak še vedno najgrše do sedaj, kar sem jaz potoval
eh, z evropskimi let. firmami je letenje milina, razen v ekstremnih pogojih, kot je na videu...ko boš probal ruske firme in njihove pilote, boš zmeraj poljubljal zemljo, ko izstopiš iz leteče drvarnice
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.