Laguna 1,8 16V

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.384
172
63
Recimo, da bi imel možnost ugodno odkupiti omenjeno vozilo, ki ima 206000 km in je letnik 2004. Je sicer službeno vozilo, redno servisirano, nikoli karambolirano itd.

Kaj pravzaprav bi lahko bilo narobe z takim avtom pri teh kilometrih, koliko kaj koštajo servisi, kaj in kdaj je na vrsti kakšen večji servis, koliko v bistvu zdrži tak motor.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.393
5.667
113
Ma sestra tako karavanko

-končniki se dost redno menjajo.........nevem al je to vpliv 17 koles al švoh zasnove podvozja
-enota za branje kartice mela probleme z branjem ključa......kr drag poseg če nimaš vez
-karavan je mal požrešen in deluje dost nepremičnina


+ francoska mehkost in udobje
 
Nazadnje urejeno:

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Od pogostejših napak je še:
- plastika ki drži šipo na vodilu se lahko zlomi (možno je kupiti le komplet z vodilom - blizu 300€)
bonk.gif

- plastika v čitalcu kartic se odlomi
- osvetlitev za klimatsko napravo rada crkne
- če ima keyless go kar pogosto crkne senzor pri kljuki
- senzorji za tlak v pnevmatikah so zelo občutljivi, veliko se pritožujejo čez njihovo nedelovanje

1.8 16V motor pa ni problematičen, je pa kar žejen.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Od pogostejših napak je še:
- plastika ki drži šipo na vodilu se lahko zlomi (možno je kupiti le komplet z vodilom - blizu 300€)
bonk.gif

Na Viču je ena el. trgovina, ene 80€ koštajo kompleti.
wink-1.gif


Doma sicer 2003..pri 100k km menjani končniki, menjan mehanizem za šipo na voznikovi strani, poraba okoli 8 (mestna). Jo pa prodajamo, če te zanima.
smile-1.gif