Ma daj, segrel si se več kot transformatorsko olje.
Evo enostavne rešitve..
Na avto odpadu vzame plastično raztezno posodo hladilne tekočine, tisto kaj je v motornem prostoru priklopljena na hladilnik avta. Spodnjo odprtino za priklop vode na peči, zapre s čepom. Na zgornji prikop vode za peč prek podaljška zveže rastezno posodo z odpada. Sistem napolni z vodo, toliko dokler voda ne seže do ene četrtine višine raztezne posode. Vroča peč bo višek vode potisnila v raztezno posodo. Ko se peč ohladi, potegne manjkajočo vodo nazaj iz posode.
Posoda je prozorna in je možno stalno preverjati nivo tekočine.
Tako sem pred daaavnimi leti predelal odprti hladilni sistem "Fičeka" v zaprt sistem. Nikoli več ni bilo potrebno dolivati vodo v hladilnik, ker se je višek vode vrnil nazaj iz raztezne, po ohladiti motorja. Raztezna je bila od starega Forda. V raztezni je voda na stenah kondenzirala, tako da ni bilo nobenih izgub zaradi izhlapevanja.
Pa še zakaj posodo od avtomobilskega hladilnika, in ne vodovodaško atestirano?
Ker je zastonj, pa še je prozorna zaradi vizualne kontrole.