Ja in ko je bil totalka je to neka zavarovalnica pokrila. In najverjetneje je nesreco obravnavala policija. In tu se najin besedni boj konca. Dejstvo pa je, da se komot ugotovi kdo je vozilo popravil (kdo od lastnikov in ne dejanski izvajalec popravila). Ker je avto moral tud tehnicnega narest. In en dva tri mas na pladnju kdo je tisti ki je naprej prodal "cel" avto.Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
V resnici niti ni tak problem. Ce je nek avto bil totalka je to v vecini primerov nekje zabelezeno. Od tam naprej pa brskas kdo je kaka avto prodal. Ce je bil avto prodan naprej cel, ga je popravil lastnik ki je mel totalko, sicer ga je naslednji...itd... Zadeva v resnici ni tok tezka za pogruntat. Tezko pa je dokazat, da prodajalec kupcu ni povedal za dejstvo da je bil avto razbit
V bistvu je... Recimo da je bil totalka 2. letu pri leasing hisi, potem se proda Poldiju, Poldi proda Franciju, in Franci proda koncem kupcu. Kako dokazati kaj je ali ni vedel in kdaj.... Ce je bil avto konkretno sesut je bil ekonomska totalka in se tudi (zelo verjetno) ni uradno popravljalo ampak pod kozolcem.
Edina moznost za kupca je v tem primeru da je prodajalec zelo naiven oziroma kooperativen in prostovoljno vzame avto nazaj. Vse drugo bo FAIL.
strokovnjak (beri: nekdo ki se spozna na avte) to ugotovi.Citat:
Uporabnik nejc111 pravi:
Avtov, ki so sestavljeni iz dveh je na trgu ogromno! Sploh takih do vrednosti cca 10k €. Je pa zadeva zadnje čase tako natančno narejena, da 95% ljudi tega sploh ne opazi.
Najlazje je v prodajno pogodbo ob prodaji vozila zapisati, da je kupec seznanjen, da je bilo vozilo poskodovano, dokumentacija (slike, papirji z zavarovalnice) pa je priloga pogodbe. Pa je problem resen. Ce se hoces zavarovat take okoliscine zapisi v pogodbo.Citat:
Uporabnik igi pravi:
Ampak jaz tukaj res ne vidim problema. Prodajalec je povedal da je avto bil razbit. Kupcu so to potrdili tudi na servisu. Kaj bi pa še moral povedati? "Veste tam je bil z Bosh kotnim brusilnikom, na katerem je bila malce obrabljena rezalka fi 210mm proizvajalca Rhodius, kupljena v Merkurju z 12 procentnim popustom in placana z ba karico. Potem je bil privarjen z ..... ? Novi bok....
Kje je meja? Kdaj je avto popravljen ok in kdaj samo "ok"? A je kaj narobe, ce se menja en privarjeni del?
Meni so na enem avto, ki sem ga prodal pred leti menjali bok. Pa je bil samo podrsan pri izvozu iz garaze a so ga mojstri menjali. Placala zavarovalnica. Kupcu sem celo dodal sliko poškodbe, ki je izgledala zanemarljivo. A sem ga nategnil? Me lahko tozi? Je avto manj varen?
Jaz res iz podatkov odpiralca teme ne vidim takoj natege. In bi bil rad naslednjic ko bom prodajal "na varni strani".
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Red bo takrat, ko bo zgodba podobna kot v USA... Avto razbit nad določenim procentom = avta ne moreš več zavarovati in registrirati. Samo potem bi morale zavarovalnice začeti izplačevati poleg ekonomskih totalk tudi tehnične totalke... In jih evidentirat.
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Kje je meja? Kdaj je avto popravljen ok in kdaj samo "ok"? A je kaj narobe, ce se menja en privarjeni del?
ampak ekonomska totalka je ko se avta ne splača več popravljat... ampak nekdo ga je vseeno popravil. torej se je nekomu splačalo. je dobil vse dela zastonj na odpadu da se to splača?Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Red bo takrat, ko bo zgodba podobna kot v USA... Avto razbit nad določenim procentom = avta ne moreš več zavarovati in registrirati. Samo potem bi morale zavarovalnice začeti izplačevati poleg ekonomskih totalk tudi tehnične totalke... In jih evidentirat.
Glede na to, da se ekonomska totalka zgodi veliko prej kot tehnična, niti to ni problem. Problem bi bilo (pri nas) določit, kdo je tisti, ki določi, ali je tehnična totalka ali ne, kdo obvesti takega ipd ...
Tudi ce je sestavljenn iz dveh?Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Če je dobr popravljen ni problema.
in kako ugotoviš, ali je dobro popravljen? narediš crash test?Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Tudi ce je sestavljenn iz dveh?Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Če je dobr popravljen ni problema.
Citat:
Uporabnik darlev pravi:
Pa ne gre se za moj avto... Moja Kia je še vedno cela...
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Red bo takrat, ko bo zgodba podobna kot v USA... Avto razbit nad določenim procentom = avta ne moreš več zavarovati in registrirati. Samo potem bi morale zavarovalnice začeti izplačevati poleg ekonomskih totalk tudi tehnične totalke... In jih evidentirat.
Uporabit cel blatnik iz tehnične totalke ni sporno... avto spacat v pogojno vozno stanje pa zelo...
Citat:
Uporabnik skala pravi:
ampak ekonomska totalka je ko se avta ne splača več popravljat... ampak nekdo ga je vseeno popravil. torej se je nekomu splačalo. je dobil vse dela zastonj na odpadu da se to splača?Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Red bo takrat, ko bo zgodba podobna kot v USA... Avto razbit nad določenim procentom = avta ne moreš več zavarovati in registrirati. Samo potem bi morale zavarovalnice začeti izplačevati poleg ekonomskih totalk tudi tehnične totalke... In jih evidentirat.
Glede na to, da se ekonomska totalka zgodi veliko prej kot tehnična, niti to ni problem. Problem bi bilo (pri nas) določit, kdo je tisti, ki določi, ali je tehnična totalka ali ne, kdo obvesti takega ipd ...
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Red bo takrat, ko bo zgodba podobna kot v USA... Avto razbit nad določenim procentom = avta ne moreš več zavarovati in registrirati. Samo potem bi morale zavarovalnice začeti izplačevati poleg ekonomskih totalk tudi tehnične totalke... In jih evidentirat.
Uporabit cel blatnik iz tehnične totalke ni sporno... avto spacat v pogojno vozno stanje pa zelo...