Kupil en avto, vendar se je ugotovilo....

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.738
113
Edina moznost da se kaj izboljsa bi bila, da jih nekdo dobi po picki za goljufijo. Ali od organov ali od kaksnega uporabnika. Se najbolje od obeh.
Realno, prijavit, odkrit in v medije, pa bi se kaj pocasi spremenilo.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Red bo takrat, ko bo zgodba podobna kot v USA... Avto razbit nad določenim procentom = avta ne moreš več zavarovati in registrirati. Samo potem bi morale zavarovalnice začeti izplačevati poleg ekonomskih totalk tudi tehnične totalke... In jih evidentirat.
Uporabit cel blatnik iz tehnične totalke ni sporno... avto spacat v pogojno vozno stanje pa zelo...
 

nejc111

Pripravnik
15. sep 2007
599
12
18
Avtov, ki so sestavljeni iz dveh je na trgu ogromno! Sploh takih do vrednosti cca 10k €. Je pa zadeva zadnje čase tako natančno narejena, da 95% ljudi tega sploh ne opazi.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.170
7.017
113
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
V resnici niti ni tak problem. Ce je nek avto bil totalka je to v vecini primerov nekje zabelezeno. Od tam naprej pa brskas kdo je kaka avto prodal. Ce je bil avto prodan naprej cel, ga je popravil lastnik ki je mel totalko, sicer ga je naslednji...itd... Zadeva v resnici ni tok tezka za pogruntat. Tezko pa je dokazat, da prodajalec kupcu ni povedal za dejstvo da je bil avto razbit

V bistvu je... Recimo da je bil totalka 2. letu pri leasing hisi, potem se proda Poldiju, Poldi proda Franciju, in Franci proda koncem kupcu. Kako dokazati kaj je ali ni vedel in kdaj.... Ce je bil avto konkretno sesut je bil ekonomska totalka in se tudi (zelo verjetno) ni uradno popravljalo ampak pod kozolcem.

Edina moznost za kupca je v tem primeru da je prodajalec zelo naiven oziroma kooperativen in prostovoljno vzame avto nazaj. Vse drugo bo FAIL.
Ja in ko je bil totalka je to neka zavarovalnica pokrila. In najverjetneje je nesreco obravnavala policija. In tu se najin besedni boj konca. Dejstvo pa je, da se komot ugotovi kdo je vozilo popravil (kdo od lastnikov in ne dejanski izvajalec popravila). Ker je avto moral tud tehnicnega narest. In en dva tri mas na pladnju kdo je tisti ki je naprej prodal "cel" avto.

Kot ze napsiano je edina tezava pri dokazovanju, da kupec ni vedel v kakem obsegu je bilo vozilo pred nesreco poskodovano (oz da je sploh bilo). Ampak a ves, tud stare oglase na internetu se da dobit. In ce je bil avto oglasevan kot nekaramboliral je tudi to dokaz.

Pac najlazje je se kar trdit da se nic ne da. Tu bo treba spremenit miselnost folka in tudi preiskovalcev ki se srecujejo s takimi primeri. Pa bo trg malo bolj cist.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.170
7.017
113
Citat:
Uporabnik nejc111 pravi:
Avtov, ki so sestavljeni iz dveh je na trgu ogromno! Sploh takih do vrednosti cca 10k €. Je pa zadeva zadnje čase tako natančno narejena, da 95% ljudi tega sploh ne opazi.
strokovnjak (beri: nekdo ki se spozna na avte) to ugotovi.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.599
1.203
113
Celje
Ampak jaz tukaj res ne vidim problema. Prodajalec je povedal da je avto bil razbit. Kupcu so to potrdili tudi na servisu. Kaj bi pa še moral povedati? "Veste tam je bil z Bosh kotnim brusilnikom, na katerem je bila malce obrabljena rezalka fi 210mm proizvajalca Rhodius, kupljena v Merkurju z 12 procentnim popustom in placana z ba karico. Potem je bil privarjen z ..... ? Novi bok....

Kje je meja? Kdaj je avto popravljen ok in kdaj samo "ok"? A je kaj narobe, ce se menja en privarjeni del?
Meni so na enem avto, ki sem ga prodal pred leti menjali bok. Pa je bil samo podrsan pri izvozu iz garaze a so ga mojstri menjali. Placala zavarovalnica. Kupcu sem celo dodal sliko poškodbe, ki je izgledala zanemarljivo. A sem ga nategnil? Me lahko tozi? Je avto manj varen?

Jaz res iz podatkov odpiralca teme ne vidim takoj natege. In bi bil rad naslednjic ko bom prodajal "na varni strani".
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.738
113
Lepotni ali strukturni popravek je velika razlika.
Naj kupec preveri kako je z airbagi. So, niso, sveti lucka, kdaj ugasne. Ce so nategovali, so verjetno povsod.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.170
7.017
113
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Ampak jaz tukaj res ne vidim problema. Prodajalec je povedal da je avto bil razbit. Kupcu so to potrdili tudi na servisu. Kaj bi pa še moral povedati? "Veste tam je bil z Bosh kotnim brusilnikom, na katerem je bila malce obrabljena rezalka fi 210mm proizvajalca Rhodius, kupljena v Merkurju z 12 procentnim popustom in placana z ba karico. Potem je bil privarjen z ..... ? Novi bok....

Kje je meja? Kdaj je avto popravljen ok in kdaj samo "ok"? A je kaj narobe, ce se menja en privarjeni del?
Meni so na enem avto, ki sem ga prodal pred leti menjali bok. Pa je bil samo podrsan pri izvozu iz garaze a so ga mojstri menjali. Placala zavarovalnica. Kupcu sem celo dodal sliko poškodbe, ki je izgledala zanemarljivo. A sem ga nategnil? Me lahko tozi? Je avto manj varen?

Jaz res iz podatkov odpiralca teme ne vidim takoj natege. In bi bil rad naslednjic ko bom prodajal "na varni strani".
Najlazje je v prodajno pogodbo ob prodaji vozila zapisati, da je kupec seznanjen, da je bilo vozilo poskodovano, dokumentacija (slike, papirji z zavarovalnice) pa je priloga pogodbe. Pa je problem resen. Ce se hoces zavarovat take okoliscine zapisi v pogodbo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Red bo takrat, ko bo zgodba podobna kot v USA... Avto razbit nad določenim procentom = avta ne moreš več zavarovati in registrirati. Samo potem bi morale zavarovalnice začeti izplačevati poleg ekonomskih totalk tudi tehnične totalke... In jih evidentirat.

Glede na to, da se ekonomska totalka zgodi veliko prej kot tehnična, niti to ni problem. Problem bi bilo (pri nas) določit, kdo je tisti, ki določi, ali je tehnična totalka ali ne, kdo obvesti takega ipd ...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Kje je meja? Kdaj je avto popravljen ok in kdaj samo "ok"? A je kaj narobe, ce se menja en privarjeni del?

Ko je zakrivljena konstrukcija (podvozje.....streha....ko kot v OP primeru menjaš cel sprednji del kjer so zmečkljive cone....)
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Red bo takrat, ko bo zgodba podobna kot v USA... Avto razbit nad določenim procentom = avta ne moreš več zavarovati in registrirati. Samo potem bi morale zavarovalnice začeti izplačevati poleg ekonomskih totalk tudi tehnične totalke... In jih evidentirat.

Glede na to, da se ekonomska totalka zgodi veliko prej kot tehnična, niti to ni problem. Problem bi bilo (pri nas) določit, kdo je tisti, ki določi, ali je tehnična totalka ali ne, kdo obvesti takega ipd ...
ampak ekonomska totalka je ko se avta ne splača več popravljat... ampak nekdo ga je vseeno popravil. torej se je nekomu splačalo. je dobil vse dela zastonj na odpadu da se to splača?
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.170
7.017
113
Ukradeni deli....zavarovalniske goljufije...legalizacija celega ukradenega avta....

Ali pa nek klepar ki kupi dve razbitini in proba jurcka al pa dva ujet
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.714
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Če je dobr popravljen ni problema.
Tudi ce je sestavljenn iz dveh?
confused-1.gif
 

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
Citat:
Uporabnik darlev pravi:
Pa ne gre se za moj avto... Moja Kia je še vedno cela...
grin1.gif

Sodeč po tem, kaj vozi tvoj šef in kaj ti, bi moral biti zaradi modre odločitve pri nakupu avta, ti njegov šef. Kia je zakon
cheer.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.760
15.813
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Red bo takrat, ko bo zgodba podobna kot v USA... Avto razbit nad določenim procentom = avta ne moreš več zavarovati in registrirati. Samo potem bi morale zavarovalnice začeti izplačevati poleg ekonomskih totalk tudi tehnične totalke... In jih evidentirat.
Uporabit cel blatnik iz tehnične totalke ni sporno... avto spacat v pogojno vozno stanje pa zelo...

467716-post_slo.gif
+1
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik skala pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Red bo takrat, ko bo zgodba podobna kot v USA... Avto razbit nad določenim procentom = avta ne moreš več zavarovati in registrirati. Samo potem bi morale zavarovalnice začeti izplačevati poleg ekonomskih totalk tudi tehnične totalke... In jih evidentirat.

Glede na to, da se ekonomska totalka zgodi veliko prej kot tehnična, niti to ni problem. Problem bi bilo (pri nas) določit, kdo je tisti, ki določi, ali je tehnična totalka ali ne, kdo obvesti takega ipd ...
ampak ekonomska totalka je ko se avta ne splača več popravljat... ampak nekdo ga je vseeno popravil. torej se je nekomu splačalo. je dobil vse dela zastonj na odpadu da se to splača?

Zavarovalnica računa delo in dele po uradne ceniku zastopnika. Pri neodvisnem mehaniku (ni treba, da je pod kozolcem) in z deli, ki so po kvaliteti enaki originalnim, si pa hitro pri cifrah, ko se splača popravit.
Poleg tega je ekonomska totalka lahko zaradi zlahka popravljivih stvari.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.258
4.838
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Red bo takrat, ko bo zgodba podobna kot v USA... Avto razbit nad določenim procentom = avta ne moreš več zavarovati in registrirati. Samo potem bi morale zavarovalnice začeti izplačevati poleg ekonomskih totalk tudi tehnične totalke... In jih evidentirat.
Uporabit cel blatnik iz tehnične totalke ni sporno... avto spacat v pogojno vozno stanje pa zelo...

Sliši se super, samo slovenčki bodo šli v luft ker se bo premija za zavarovanje zato malo dvignila...
shocked-1.gif


Vsekakor pa bi to moralo biti zakonsko določeno, da gredo tehnične totalke lahko samo še v razgradno...
določiti organ ki bo to odločal, kdo bo plačal to... kdo bo nadzoroval...

Smo pa balkanci, kljub temu bomo hitro našli varianto kako to zaobiti...
rolleyes-1.gif