Kosilnico duši (laksarca)

Sba

Pripravnik
18. avg 2007
225
1
16
LJ
Živijo!

Imam sledeč problem. Nahrbtna kosilnica - Kawasaki mi crkne vsakič, ko dodam gas. Če mi uspe napumpat gas (s kratkimi pritiski) in jo spraviti na obrate, potem normalno deluje vse dokler se ne umiri in želim ponovno dodati gas. V kolikor pa želim normalno dodati gas, le malenkost, ali pa na polno, crkne. Sliši se, da jo zamori in konec. Prosti tek je nastavljen ravno na toliko, da ne zavrti glave (kot piše v navodilih).

Pogledal sem oba filtra in delujeta OK.
Občutek imam, da nekoliko težje vžge, vsaj prvič. Ko zalavfa, in ko jo s pumpanjem spravim na obrate pa zakadi.

Mešanica je 4%, kot vedno. Je možno, da je premočna in zaradi tega nagaja, ali v čem bi lahko bil vzrok?
Imam pa še eno lažjo "na palici" s praktično istim problemom.

Se priporočam za kak predlog, če ne grem pa jutri na servis povprašat.
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Najprej spravi mešanico iz 4% na 2% (razmerje 1:50), katero uporablja večina lakserc.
 

bula

Fizikalc
3. sep 2007
453
26
28
Preveri v kakšnem stanju je svečka, mogoče je čas, da jo zamenjaš. Meni je po podobnih problemih po menjavi svečke problem izginil.
4% mešanica skoraj ne more biti vzrok za dušenje motorja.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.543
5.092
113
Ali imaš v navodilih samo nastavitev prostega tega na vplinjaču ali še kaj drugega? Moja stara stihl kosa ima mislim da tri vijake za fino nastavitev vplinjača. Podobne simptome sem že imel in sem jih s temi nastavitvami rešil.
Druga ideja: mogoče bi kosilnica delovala v redu, če bi počakal dve do tri minute, da se nekoliko ogreje.
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.654
450
83
mešanco spravi na 2%. Katero olje uporabljaš?? Stihl ali Husqvarna xp imata litrska olja, kjer imaš merico kolko daš olja na 5l bencina. Ali pa mala pakiranja, ki so tudi za 5l. Po moje, imaš premočno mešanco in se ti olje vsede, ko pa hočeš zalaufat so pa težave, dokler ne zgori to olje. Torej; Mešanca na 2% (bodi točen), svečko menaj (če je masna okol), zračni filter očisti ne glede na to, če se ti zdi OK, ali pa ga vzami ven, ko boš poskušal laufat. Pa poročaj !!
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.925
113
mešanica je čisto kul...verjetno ti tudi na zamašku piše razmerje (1:25).

Po opisanem sodeč bo najverjetnejše zamašaena diza oz. nekaj s 'fergazerjem' - tako da, razdri ga, ter očisti vs čistim bencinom (Najprej pa seveda spucaj dizo, ker sem 99 % prepričan da je ona...ker ko napumpaš zadevo, gre bencin preko dize, ko pa more potegnita, pa zaradi zamašenosti ne more).
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.654
450
83
Piše da ima Kawasaki!! 2%!! Pa tud olje naj bo temu primerno.
pozdrav.gif

In tudi druga ima enake težave. Mešanca pa enaka.
grims-1.gif


PS: Katero je pa tista lažja na palici??
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.925
113
jaz imam tudi kavelna pa je 4 % mešanica, tako da
smile-1.gif


sicer pa sama mešanica tu trenutno ni problem - kvečjemu bolj kadi.
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.654
450
83
glej... tud jaz imam Kawla. . Nima smisla, da se jaz in ti preko foruma "nategujema" kaj je eni tretji laksarci.
Jaz sem samo napisal, kaj mislim da je, ampak simptomi napak, ki sem jih opisal so takšni, ki jih ima tale tip.
Tudi na moji občasno pridejo kakšne težave in sem jih reševal sproti s čiščenjem filtra, svečke in ostale osnovne stvari. Mešanca zmeraj 2%!!! (no, raje kakšna kapljica več olja kot manj nikakor pa 4%)
Z razdiranjem "frgazerja" si pa lahko nakoplješ še kakšno dodatno težavo. Ni pa nujno
Zaradi mene pa lahko razdira "fergazer" u nulo pa zamenja "auspuh" in menja komplet kable in cevke al pa kupi novo.
nahrung002.gif
 

Sba

Pripravnik
18. avg 2007
225
1
16
LJ
Hvala vsem za odgovore.

Seveda, ko se kaj zatakne, se pa vzame navodila v roke. Prepričan, sem bil, da je prava mešanica, ampak za ta tip motorja piše 2%. Mogoče je bila prejšnja leta prava mešanica in sem samo letos zamešal, lahko pa, da je že vseskozi delovala z močnejšo mešanico.
Za začetek bom res zamenjal mešanico in očistil filter ter svečko. Večjih podvigov se sam, zaenkrat, ne bom loteval.

Druga kosilnica je Dynamac. Prejšnjič je bil problem s počeno cevko za gorivo, sedaj pa sem jo le postavil nazaj v kot.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.405
5.662
113
Imel identičen problem na svoji Alko bc 4125....rešilo jo je par vbrizgov v frgazer...

Champion_Carb_Cleaner_detail.jpg


Lahko je to kot je Vincent rekel......kosa stoji......bencin shlapi....olje pa zasede kanale in dize v frgazerju...

Če ti ne rata s sprayem rešit......bo treba pač razdirat frgazer in pucat ( tudi s sprayem)....

mešanca ne bi smela bit problem...razen če te moti dim...raje malo več kot premalo
wink-1.gif
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.654
450
83
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Imel identičen problem na svoji Alko bc 4125....rešilo jo je par vbrizgov v frgazer...

Lahko je to kot je Vincent rekel......kosa stoji......bencin shlapi....olje pa zasede kanale in dize v frgazerju...

Če ti ne rata s sprayem rešit......bo treba pač razdirat frgazer in pucat ( tudi s sprayem)....

mešanca ne bi smela bit problem...razen če te moti dim...raje malo več kot premalo
wink-1.gif
super je takšen sprej. Če odpravlja napake, za katere je narejen.
Te pa nekaj vprašam?? Od kod pride olje v Frgazer?? Od kje se olje usede??
OD OLJA ki je v mešanici. !!!!
matr.... a pride po zraku v motor pa da ga pol čez auspuh meče vun..
bonk.gif
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.094
-8.767
113
Citat:
Uporabnik lanos pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Imel identičen problem na svoji Alko bc 4125....rešilo jo je par vbrizgov v frgazer...

Lahko je to kot je Vincent rekel......kosa stoji......bencin shlapi....olje pa zasede kanale in dize v frgazerju...

Če ti ne rata s sprayem rešit......bo treba pač razdirat frgazer in pucat ( tudi s sprayem)....

mešanca ne bi smela bit problem...razen če te moti dim...raje malo več kot premalo
wink-1.gif
super je takšen sprej. Če odpravlja napake, za katere je narejen.
Te pa nekaj vprašam?? Od kod pride olje v Frgazer?? Od kje se olje usede??
OD OLJA ki je v mešanici. !!!!
matr.... a pride po zraku v motor pa da ga pol čez auspuh meče vun..
bonk.gif
Če ti ne potegne, olje se useda, če zadeva dalj časa miruje, ker bencin počasi izhlapi, olje pa ne. Olje se ti bo v tem primeru usedalo, če imaš 0,0001% ali pa 20% mešanico
grin1.gif
, Pri revnejši mešanci se samo počasneje nabere dovolj velika količina za težave.
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.654
450
83
tako nekako.
zmaga.gif
Zato pa ob daljši neuporabi (čez zimo) iz kosilnice gorivo ven iz rezervoarja istočit. Ko se na novo toči, se mora kanta, potresti, da se zopet pomeša. Tudi kosilnico je dobro mal potresti (če se kakšen teden ne uporablja) da se bencin v rezervuarju pomeša z oljem. In če je priporočena 2% mešanca, to pomeni, da dovolj maže bat , ne moti izgorevanja bencina in da ne masti drugih delov (beri : frgazer).
Pro 0,0001% se ti ne bi nič usedalo, ker je premalo tudi za to(kapljica na rezervoart). Pri 20% pa verjemi, da tud zalaufal ne boš kosilnice, dokler ne boš vse prečistil.(če je že pri 4% problem) Bencin namreč ne bo prišel po kanalih do svečke. Če bi pa slučajno Chucku Norrisu uspelo zalaufat, bi bilo pa pol Ljubljanske kotline v dimu
tongue-1.gif

Če kante z bencinom ne potresete, boste na začetku točili skoraj čisti bencin, na koncu pa samo olje. Seveda, če vam ne bo prej mašina "zaribala"
 

Sba

Pripravnik
18. avg 2007
225
1
16
LJ
Tako, Kawl dela.

Mešanico sem natočil 2%, s sintetičnim Kawasakijevim oljem. Očistil in naoljil sem zračni filter, v čist bencin pomočil filter goriva in očistil svečko. Svečka je bila kar fejst zapacana.

Zadeva je kresnila ob prvem potegu, samo še prosti tek sem moral nastaviti, ker sem ga včeraj vrtel. Ima pa samo en vijak za nastavljanje ... Gas pa lepo zvezno dela, brez kakršnega dušenja.

Hvala še enkrat!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.405
5.662
113
Vsakič sprot ponavljam.......

za dvotaktne stroje pride v upoštev samo sveža mešanca.......vse kar je starejše od mesca lahko dela probleme pri vžigu....sam se temu izognem tako da vsakič sproti delam svežo mešanco v 1,5L plastenko.......moderna olja naj bi bla samomešljiva....torej 1x zmešaš mal premučkaš......in če delaš za sprot kot jaz nimaš problemov....

Vso staro mešanco ki stoji čez zimo al pa da stoji nekaj časa mirne duše zlijem v 4T kosilnico ki zaradi nizkega kompresijskega razmerja prebavi vsako brozgo ki še gori.....če maš kvalitetna 2T olja (sintetika...polsintetika) tud ni problemov z dimljenjem kosilnice....al pa da bi prekomerno pacalo ventile.......ker so to zračno hlajene zadeve...delajo na višjih temperaturah....in pol tud če zlivaš v njih kvalitetno mešanco (z dobrim oljem) vse lepo zgori.....

To je moj nasvet
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.094
-8.767
113
Citat:
Uporabnik lanos pravi:
Pri 20% pa verjemi, da tud zalaufal ne boš kosilnice, dokler ne boš vse prečistil.(če je že pri 4% problem) Bencin namreč ne bo prišel po kanalih do svečke. Če bi pa slučajno Chucku Norrisu uspelo zalaufat, bi bilo pa pol Ljubljanske kotline v dimu
tongue-1.gif
Heh... Ni glih koslilnica. Ampak APN 6 Tomos je v prvo vžgal pri mešanici 40% bencina 60% nafte. In jasno notri še okoli 5% olja
evil.gif

Malo slabše je vleklo in malenkost močneje kadilo, delalo pa brez problema
grin1.gif