Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Itak da smo butlji. Ker to javno razglašamo, s tem opozarjamo druge uporabnike. Ker na to jih operater na južni plakatih z 1234 velikim dobrim ne bo opozarjal. Po tvoje je bolje da smo p.izde in svojih izkušenj ne delimo z drugimi. Saj tebi jih ni treba več brati..
Na forumih imam itak občutek da se samo hvali, pa čeprav pokvarjen drek dobi na krožnik v restavraciji pod mostom. Že nekako tako zapiše da je v uber fenscy restavraciji jedel kaviar za 300 evrov.
Glej, javno opozarjanje bi izgledalo takole: sem se nategnil, nisem bil pozoren, pa še spregledal cenik za moj paket in sem plačal toliko in toliko. Pazite. Moja napaka. Pa zraven bi še normalno povprašal ali ima kdo izkušnje za kakšen ''popust'' ob takih dogodkih. To bi normalen odrasel človek naredil, ki zna prevzeti odgovornost za svoje napake.
Tvoje in branje odpiralca teme se pa bere takole: ueeee, ti ti operater, ki si me nategnil, pa še samo SMS si mi poslal, pa imaš 5 cenikov in sem gledal napačnega. Ti si kriv, jaz pa nič. Samo da poteče vezava, pa grem k drugemu operaterju.
A zdaj razumeš razliko?
In kot ti je Roberto povedal: imaš na izbiro miljaužnt paketov, za katere so (večinoma) lepo znane in pregledne tarife. Če ti ne znese, pojdi na višji paket, aja, to pa ne, ker stane 3 EUR več kot pa tale. Bom raje potem piz.. čez operaterje, kakšna svinja je, ker me potem nategne s cenami nad količinami, ki so vključene v paket.
Še na kratko:
- ceniki so javno objavljeni
- operater ti pošlje SMS, ko se približaš omejitvi
- kadarkoli lahko preveriš stanje preko več poti (CC, aplikacija, SMS)
- kadarkoli lahko doplačaš dodaten paket podatkov
Ampak ne, jeb.. slovenski uporabnik ne bo vsega tega naredil, temveč, ko bo dobil za plačat, bo pizdil čez operaterja, kakšna svinja je, da si pa upa toliko zaračunat. A ste vi sploh še živi, ali vas je že kdo ukradel?
Zdej pa hitro spokaj k BOB-u, pa upam, da veš, da ima BOB plačljivo call center linijo, da ne boš spet živčnih izpadov doživljal.
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ksz...
Noben operater ni socialno podjetje, še manj pa deluje po načelu samarijanstva... Ker smo v družbenem redu kot smo, je vodilo dobiček... Torej če nam ponudi nekje nekaj kar je vsaj ugodno nas bo v isti sapi olupil takoj ko boš izkoristil ugodnost.
Da poenostavim. Res ste naivčine, če mislite da zastonj kosila obstajajo kar vsepovprek. Zelo podobno so ti paketi zastavljeni kot super-duper ugodne pojedine preko kuponkotov. Videti (in tudi) so ugodne, vendar smo in izključno za vključene količine. Ko pa zraven še naročiš priloge, pijačo (koristiš nezakupljene količine) pa te fino cepijo. Tako da je na koncu dražje kot če bi šel na klasično ponudbo.
Fantje, treba je znati brati droben tisk in brzdat svoje potrebe. Ali pa vzemite paket 'all you can eat', ki je seveda dražji ampak pokrije kdaj pa kdaj tudi požrtije.
To je to.