Kolo sezona 2019

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
nekaj razmišlam da bi mogoče še en pecikl nabavo. Na cestaku sem nazadnje sedel leta 1998 tak da nimam pojma kak so se geometrije spreminjale.
Kolko morem gledat za višino 191. 58 al 60?
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Tisto kar priporoča proizvajalec če že sedet ne moreš na njemu.
Majo kar precej različne višine glede na proizvajalce ko sem jaz gledal.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.035
995
113
Tisto kar priporoča proizvajalec če že sedet ne moreš na njemu.
Majo kar precej različne višine glede na proizvajalce ko sem jaz gledal.

MAlo pregledujem zadeve ker tudi jaz razmišljam o novi specialki.
Kot pravi cappy za začetek poglej kaj priporočajo proizvajalci, vsak ima neke svoje mere/tabelo,.....tako da ni nujno , da bi imel pri vseh isto številko.
KAr npr.za mene primerjam pripročila (glede na višino, razkorak,....) različnih proizvajalcev in geometrije ...so glavne mere(npr.TT) pripročenih velikosti pri vseh zelo podobne(recimo TT +-1cm).....
Ne vem pa koliko je pomembno kakšno spec izbereš.....ker danes imajo vsi endurance in race verzije.....čeprav se mi zdi , da lahko načeloma endurance verzijo nastaviš v dokja "race" pozicijo če hočeš in obratno....seveda brez extremov. Res ne vem koliko je to pomembno ali je bolj marketiška fora....

Pa morda kot zanimivost: od vseh priporočenih bi imel samo na 1(SCOTT ADICT RC) bolj race/iztegnen položaj kot pa na sedanjem (, ki ni neka huda "RACE" mašina).
 

Zanzibar

Majstr
16. sep 2007
1.065
123
63
Nisem specialkar, zato zelo laičen komentar: S kolegom sva ravno prejšnji teden gledala na strani canyon.com. Imajo kalkulator s katerim izbereš primerno dimenzijo (najbrž imajo drugi tudi, a nisem vsega gledal). Me je pa presenetilo, da v outletu dobiš osnovno endurance verzijo že pod jurja. Še vedno veliko za 7 kil :evil:, a vseeno bolj smiselno kot nakup iz bolhe za rabljeno za skoraj isti denar. Za rekreativca po mojem vrh glave.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
Osnovna verzija je 7 kil brez koles. To kajje alu pa jurja in da ni xs je vse nad 10 kil
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
Tvoj traktor ni specialka. Specialka pa rabi vsak gram, ko se lovijo stotinke :)
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.172
3.883
113
Daj še enkrat seštej in premisli koliko več kg ima človek, ki se zredi za x kg skupaj s kolesom, katerega teža ostaja nespremenjena.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.077
5.652
113
Zakon o ohranitvi mase... Če se zredi za X in je prej imel Ykg...

Je potem gibajoče mase 5kg+Xkg+Ykg=... :)
Skratka zarad kaprice je ob par jurjev za brezveze :D
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.035
995
113
...se je že začelo....“se ne splača...“
Ne vem zakaj se vsi ne vozijo 15kg bicikli za 100€...itak z njim prideš kamorkoli......pa zakaj niso na cestah samo Dacie npr...ker vse kar je dražje se itak “ne splača“......neverendingstory....
...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
1 kila je 2 sekundi na kilometer na vzponu če je vse ostalo enako. Tak nekje pravijo znalci.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.172
3.883
113
...se je že začelo....“se ne splača...“
Ne vem zakaj se vsi ne vozijo 15kg bicikli za 100€...itak z njim prideš kamorkoli......pa zakaj niso na cestah samo Dacie npr...ker vse kar je dražje se itak “ne splača“......neverendingstory....
...

"Splača" se tisto kar ti bo udobno in všeč, da se z veseljem gor vsedeš in odpelješ. Večinoma so to danes "endurance" bicikli v povprečju težki ca. 9 kg za jurja in pol.
 
  • Všeč mi je
Reactions: gr69

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.131
190
63
večinoma so danes skoraj vse specialke težje kot pred parimi leti.... aero okvirji, prestave na eletroniko...
Meni je elektronika zakon, ne bi šel več na zajlo...
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
Sem kar neki naštudiral v zadnjih treh letih, saj sem kupil dve specialki. Najprej ženi, seveda je bil budget omejen, ker je moja dama šparovna, se prav alu, pa Shimano 105. No pristala je po probavanjih na Scott speedster Contessi, ta ji je najbolj sedel, se pa ne meni ne prodajalcu ni dala prepričat, da bi vzela karbon. No po strahovih pred zapetimi nogami je speljala ko bi cestno kolo vozila že od nekdaj, pa se je začela agonija zame, ker sem jo lovil po okoliških klancih z mojimi 107 kilami in 34-25 razmerjem na moji stari specialki. Aluminiaš Ridley compact s Compo veloce. No pol sem dal gor zadej daljšo kletko in 28 zobnik, sam še zmer gagal v klance, kjub nižanju kilaže. Moja dama se je zaljubila v to kolo in se vedno rada usede gor.
No pol so se pa še men apetiti povečal in sem po zimskem raziskovanju spomladi vzel zelo ugoden paket na Scottu Addict 10. Sicer mi z rumeno barvo ni bil glih najlepši, sam ko sem se pa usedel iz aluminjaša na endurance karbonca je blo pa to ljubav na prvo furo. Še 11/34 šajbo zadi in zdej sem kralj klancev (beri lahko gonim v 18 procentni klanec brez da crknem zraven), pa celo moja dama včas tud za mano pelje, ne vedno pred mano.
Tko da bo kar jellotova držala. Splača se tist kar ti je všeč, pa na kar se rad usedeš in se z veseljem pelješ.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
Ima vezo v tem da težjega pocasneje pospešis ali upočasniš ja. Al v hrib al po bregu dol. Nima veze.