Veliko opcij je. Npr. v smučanju je prej ogled proge, v smukih tudi treningi. Na rallyu imaš sovoznika, ki ima natančen zemljevid vseh ovinkov, pa ti govori, kako in kaj. Pa v bistvu tudi voznik vozi na slepo. V F1 imaš omejitev hitrosti pri uvozu in izvozu iz boksov.
V kolesarstvu imaš spremljevalni avto, ki bi lahko že prej prevozil in si ogledal traso in potem med dirko sporočal o nevarnih točkah svojim kolesarjem. Radio veza in pozicija posameznega kolesarja ob današnji tehnologiji ne sme biti težava. Potem je tu morebitna omejitev hitrosti pri spustih. Potrebna je pač sprememba pravil, pri F1 je trajalo zelo dolgo, da je prišlo do take varnosti, kot je danes.
V kolesarstvu imaš spremljevalni avto, ki bi lahko že prej prevozil in si ogledal traso in potem med dirko sporočal o nevarnih točkah svojim kolesarjem. Radio veza in pozicija posameznega kolesarja ob današnji tehnologiji ne sme biti težava. Potem je tu morebitna omejitev hitrosti pri spustih. Potrebna je pač sprememba pravil, pri F1 je trajalo zelo dolgo, da je prišlo do take varnosti, kot je danes.