Ubogi varnostnik, ki tvega svoje zdravje, da poskusijo drugi ujeti slavo in denar.
Se lahko še bolj debilne izjave znebiš? Kakšna slava in denar neki, na mladinski dirki. Sori, sam druzga kot bebec ti ne morem rečt.Ubogi varnostnik, ki tvega svoje zdravje, da poskusijo drugi ujeti slavo in denar.
Se strinjam. Dodali bi še to, če mislite, da ima kolesarski števc recimo pri spuščanju s hitrostjo 70 km/h po ovinkih v hribih neprestano signal??? Že sam vidim, ko se recimo spuščam iz Krvavca kako ti kdaj zamudi za kakšno opozorilo (Garmin Edge 1040). Mislim, da imajo kolesarji max zaščito, kar se jo da zagotoviti.Vse to jim govorijo od kolesarske male šole dalje in vse to tekmovalci vejo. Ker pa se dirka dogaja na cesti, pri 50+ km/h in pri 180+ pulza so tvoje ideje o opozorilih, ledicah, piskih in ekrančkih nič drugega kot slaba šala. Zelo slaba. Biciklizem ni potica. Na biciklu si že sedel? In se peljal 30 km/h? In gledal pri tem v ekran? In poslušal pri tem kaj se ti dere v slušalko tisti iz avta? In vzel bidon od nekoga, ki stoji ob cesti? In odvil in pojedel kolačke? In slekel rokavčke? In oblekel brezrokavnik? In popravil napako tistega zraven tebe, ki ni videl luknje pred sabo? In tisoč in eno drugih stvari, ki jih kolesar opravi med dirko...preden vidi oranžno luč, ki sveti na balanci je že davno v malinah.
S tem delom se strinjam, varnostnik je prostovoljec in ga je nahebal. Ziher je pa z razlogom tam in zdele ziher ne razmišlja o ti ti mulcih ki se jim gre za denar in slavo.Poglej si prvi moj nasvet.
V glavnem, ubogi ljudje, ki jih postavijo, da se igrajo dirko in pri tem tvegajo svoje življenje.
Nekaj sem (tudi fajn nad 30, tudi po makadamu, tudi zraven pogledal na računalnik, ja), nekaj ne (tisti del s poslušanjem, slačenjem in oblačenjem).Vse to jim govorijo od kolesarske male šole dalje in vse to tekmovalci vejo. Ker pa se dirka dogaja na cesti, pri 50+ km/h in pri 180+ pulza so tvoje ideje o opozorilih, ledicah, piskih in ekrančkih nič drugega kot slaba šala. Zelo slaba. Biciklizem ni potica. Na biciklu si že sedel? In se peljal 30 km/h? In gledal pri tem v ekran? In poslušal pri tem kaj se ti dere v slušalko tisti iz avta? In vzel bidon od nekoga, ki stoji ob cesti? In odvil in pojedel kolačke? In slekel rokavčke? In oblekel brezrokavnik? In popravil napako tistega zraven tebe, ki ni videl luknje pred sabo? In tisoč in eno drugih stvari, ki jih kolesar opravi med dirko...preden vidi oranžno luč, ki sveti na balanci je že davno v malinah.
Ni tu samo GPS. Še lokalni signali (kot imajo npr na Dakarju, kjer, da navežem na moj prejšnji odgovor, fantje na motorjih pri krepko večjih hitrostih na slabem makadamu berejo radar na balanci ...)Se strinjam. Dodali bi še to, če mislite, da ima kolesarski števc recimo pri spuščanju s hitrostjo 70 km/h po ovinkih v hribih neprestano signal??? Že sam vidim, ko se recimo spuščam iz Krvavca kako ti kdaj zamudi za kakšno opozorilo (Garmin Edge 1040).
Daj prosim reci da nisi pravkar primerjal F1 z biciklizmom.Nekaj sem (tudi fajn nad 30, tudi po makadamu, tudi zraven pogledal na računalnik, ja), nekaj ne (tisti del s poslušanjem, slačenjem in oblačenjem).
Če lahko dirkači pri 300 na uro pogledajo na zaslon, če lahko v F E regenerirajo na zvočni signal v slušalkah med tem, ko se gnetejo z 10 drugimi avti, če lahko v reliju imajo virtualne šikane, signalizirane z lučkami v kokpitu, tudi v profi kolesarstvu kaj takega ne bi smel biti problem. Vendarle so to top športniki.
Dej si naredi uslugo, pa se poči na kolo, pa ne električno in drži 50 na uro na ravnini dokler ne boš krepko v rdečem, mislim da ne boš rabil dolgo, pol se pa v takem stanju preslikaj v grupo, kjer so na enem metru vsaj trije v širino, dva centi za gumo tistega spredaj, zadaj maš enga na gumi in tako dalje. Pol šele to primerjaj s športom, kjer se premakneš tako, da stopiš na gas.Nekaj sem (tudi fajn nad 30, tudi po makadamu, tudi zraven pogledal na računalnik, ja), nekaj ne (tisti del s poslušanjem, slačenjem in oblačenjem).
Če lahko dirkači pri 300 na uro pogledajo na zaslon, če lahko v F E regenerirajo na zvočni signal v slušalkah med tem, ko se gnetejo z 10 drugimi avti, če lahko v reliju imajo virtualne šikane, signalizirane z lučkami v kokpitu, tudi v profi kolesarstvu kaj takega ne bi smel biti problem. Vendarle so to top športniki.
Daj bodi malo realen... 50 km/h niti v najhujšem šprintu po ravnini ne bo videl. Še jaz jih ne...Pa sem kar dobro natreniran, le leta me dajejo že po malem...Dej si naredi uslugo, pa se poči na kolo, pa ne električno in drži 50 na uro na ravnini dokler ne boš krepko v rdečem, mislim da ne boš rabil dolgo, pol se pa v takem stanju preslikaj v grupo, kjer so na enem metru vsaj trije v širino, dva centi za gumo tistega spredaj, zadaj maš enga na gumi in tako dalje. Pol šele to primerjaj s športom, kjer se premakneš tako, da stopiš na gas.
V takih nesrečah krivit kolesarje je milo rečeno debilno.
Ok, pol pa 40. Važn da bo na max pulzu.Daj bodi malo realen... 50 km/h niti v najhujšem šprintu po ravnini ne bo videl. Še jaz jih ne...Pa sem kar dobro natreniran, le leta me dajejo že po malem...