Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Če bi bil malo žleht, bi rekel, da "nije žvaka za seljaka".
Upam, da tvojega recepta o nezaviranju na sprednjo zavoro ne bo kdo dejansko posvojil. Pri vožnji z biciklom se zavira predvsem na sprednjo zavoro, zadnja ima bore malo zavornega učinka. Zato ti morda ne bi blokiralo sprednje kolo, bi pa naravnost iz ovinka letel v prepad. Vsekakor slabša možnost.
Kakor vsake stvari se je treba tudi vožnje z spdji naučiti. Če prigoniš v tak ovinek, kot ga ti omenjaš, je smiselno odpeti notranjo nogo, jo dati s pedala in se nanjo loviti. Če ovinek ni zelo zaprt in hitrost prevelika, je velikokrat dovolj že, da se dovolj nagneš v ovinek in to dodatno poudariš še z močnih odklonom kolena v ovinek.
Pri spustih je pomembno čim nižje težišče kolesarja. Zato je pri spustu koristno znižati sedež. Poleg tega je treba za boljši zavorni učinek vstati na pedalih in rit prestaviti za sedež. Če sediš na sedežu kot klada in samo zaviraš, po možnosti z dvignjenim sedežem, se zgodi točno to, kar si ti opisal.
Sicer sem pa nekoč, ko sem še vozil spdje, z njimi odpeljal večino spustov, tudi bikepark v MB, Kanin, Veliko Planino v Dolski graben, Krvavec pod gondolo itd. Neprimerno varneje je voziti z zapetimi pedali, ker ti sicer noga zdrsne s pedala in niti ne dojameš, da se je to zgodilo, ko se resno razmontiran znajdeš na tleh. Za resne spuste, freeride, downhill, v parkih in podobno, pa nihče več ne uporablja spd pedal, vsi vozimo s flat pedali s pini, ki čevelj odlično držijo, da ne drsi, vendar ga lahko kadarkoli snameš s pedala.